Urheiluosasto
Re: Urheiluosasto
45 minuuttia hölkkää, jonka varrella suoritin myös kalisteenisia manöövereita telineissä.
Ilman kofeiiniakin näköjään pärjää ihan hyvin, kappas. Tosin hyydyin nojapuissa jo kahden sarjan jälkeen, kun yleensä olen jaksanut kolme.
Ilman kofeiiniakin näköjään pärjää ihan hyvin, kappas. Tosin hyydyin nojapuissa jo kahden sarjan jälkeen, kun yleensä olen jaksanut kolme.
Vedän ton takaisin. Päätä jomottaa ja uuvuttaa ihan perkeleesti. Mutta mulla on semmoinen kutina että tää on joku verensokerijuttu. Pitäis vetää enemmän hiilareita urheilun jälkeen. Epäilen että verensokerini pääsi tipahtamaan liian alas. Kumma kun sitä ei huomaa kofeiinin vaikutuksen alaisena?NegaDuck kirjoitti:Ilman kofeiiniakin näköjään pärjää ihan hyvin, kappas.
Juuri tässä viheliäisessä tilassa tekisi niin mieli sortua ja ottaa Batterya tai jotain, mutta yritän pysyä lujana.
Mitä helvettiä noi teidän "hölköttelynne" ja "lönkottelynne" oikein on?! "Reipas lönköttely" kuulostaa aivan oksymoronilta!
Mä kävin lönkottelemässä pyörällä reippaasti ~10km lenkin. Ihan jees repäisy Huonosta Elämästä kohti Elämää, tähän päälle vielä sauna ja avot! Pureva talvinen ilma turboahdettuna pölyttyneisiin ja savustettuihin keuhkoihini oli kuitenkin shokeeraava kokemus, joudun taas kerran harkitsemaan pikku paheeni eli kännitupakoinnin lopettamista. Mutta sitä ennen käyn kyllä röökillä...
Mä kävin lönkottelemässä pyörällä reippaasti ~10km lenkin. Ihan jees repäisy Huonosta Elämästä kohti Elämää, tähän päälle vielä sauna ja avot! Pureva talvinen ilma turboahdettuna pölyttyneisiin ja savustettuihin keuhkoihini oli kuitenkin shokeeraava kokemus, joudun taas kerran harkitsemaan pikku paheeni eli kännitupakoinnin lopettamista. Mutta sitä ennen käyn kyllä röökillä...
No ne on sitä mikä on mun mielestä juoksua, mutta kun joku täällä arvosteli ettei juoksua ole mikään alle 10km/h suoritettu toimenpide, en oikeen viitsi omaa hölkkääni juoksuksi määritellä. Vaikka aika liki taitaa kyllä mennä. Se on siis sellasta ei niin vakavasti verenmaku suussa suoritettua juoksua.SikaMika kirjoitti:Mitä helvettiä noi teidän "hölköttelynne" ja "lönkottelynne" oikein on?! "Reipas lönköttely" kuulostaa aivan oksymoronilta!
Jaa juu, uintia 1500m. Ei oo ajat enää ihan kohillaan...
Hölköttely on juuri sitä miltä se kuulostaakin. Leppoisaa hölkkäämistä.SikaMika kirjoitti:Mitä helvettiä noi teidän "hölköttelynne" ja "lönkottelynne" oikein on?!
Ripeätä kävelyä siis?Che kirjoitti:Hölköttely on juuri sitä miltä se kuulostaakin. Leppoisaa hölkkäämistä.
Kävelyssähän pysyy jatkuvasti ainakin toinen jalka maassa, kun taas leppoisassa hölkässä saattaa molemmat jalat irrota maasta yhtä aikaa, muttei se silti ole juoksua.Pyry-Matias kirjoitti:Ripeätä kävelyä siis?
Muista tulla välillä alaskin! Kyllähän mä nyt tajusin, mitä tarkoititte. Kuulosti vain niin hauskalta, että oli pakko hieman kiskoa letistä!BettyB. kirjoitti: Kävelyssähän pysyy jatkuvasti ainakin toinen jalka maassa, kun taas leppoisassa hölkässä saattaa molemmat jalat irrota maasta yhtä aikaa, muttei se silti ole juoksua.
No kyllähän mä sen tiesin, rakkaudesta ne hevosetkin jne...SikaMika kirjoitti:Kuulosti vain niin hauskalta, että oli pakko hieman kiskoa letistä!
Kyllä ne molemmat jalat ovat samaan aikaa ilmassa.Pyry-Matias kirjoitti: Ripeätä kävelyä siis?
Niin mullakin. Koko ajan.Che kirjoitti:Kyllä ne molemmat jalat ovat samaan aikaa ilmassa.
Samalla kun perce on sohvalla?NegaDuck kirjoitti:Niin mullakin. Koko ajan.Che kirjoitti:Kyllä ne molemmat jalat ovat samaan aikaa ilmassa.
Mukavuus ennenkaikkeaNegaDuck kirjoitti:Tukevasti.Bliss kirjoitti:Samalla kun perce on sohvalla?
Mulla tuli jotain tuhmaa mieleeni näistä. En enää muista, mitä...Bliss kirjoitti:Samalla kun perce on sohvalla?Che kirjoitti:
Kyllä ne molemmat jalat ovat samaan aikaa ilmassa.
Sedällä on nyt likainen mielikuvitus...SikaMika kirjoitti: Mulla tuli jotain tuhmaa mieleeni näistä.
Tylsä. Sun ois tietenkin pitänyt heittää jotain nokkelaa.Che kirjoitti:Kyllä ne molemmat jalat ovat samaan aikaa ilmassa.Pyry-Matias kirjoitti: Ripeätä kävelyä siis?
Mutku mutku ei ole nokkela oloPyry-Matias kirjoitti: Tylsä. Sun ois tietenkin pitänyt heittää jotain nokkelaa.
Kukas käski värjätä blondiksi..Che kirjoitti:Mutku mutku ei ole nokkela olo
En sentään ole juristi tai insinööri, joten minulla on vielä toivoa.Tix kirjoitti:Kukas käski värjätä blondiksi..Che kirjoitti:Mutku mutku ei ole nokkela olo
-
- Kitisijä
Jep. Hiukan vaan lukemista ja kouluttautumista, niin sinustakin voi tulla vielä insinööri.Che kirjoitti: En sentään ole juristi tai insinööri, joten minulla on vielä toivoa.
Ei saa pelotellahuima kirjoitti: Jep. Hiukan vaan lukemista ja kouluttautumista, niin sinustakin voi tulla vielä insinööri.
Nouu! Run, Forrest, run!huima kirjoitti:Jep. Hiukan vaan lukemista ja kouluttautumista, niin sinustakin voi tulla vielä insinööri.Che kirjoitti: En sentään ole juristi tai insinööri, joten minulla on vielä toivoa.
-
- Kitisijä
Vertaat Che:tä Forrest Gumppiin?Tix kirjoitti: Nouu! Run, Forrest, run!
Todella alhaista jopa juristilta.
Pfft. Et ole alhaista nähnytkään vielä. Näkisitpä minut työmoodissa!huima kirjoitti:Vertaat Che:tä Forrest Gumppiin?Tix kirjoitti: Nouu! Run, Forrest, run!
Todella alhaista jopa juristilta.