Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Päätin vetäistä pienen pyöräretken. Speksit olivat seuraavat: aja tuohon suuntaan ja tule takaisin 2 tunnin kuluttua! Toimi, reitti piti kalkuloida uusiksi useampaan kertaan, mutta lopulta saavuin kotiin 2h1min lähtöni jälkeen. Sotkeminen kävi kepeästi ja reitin suunnittelemattomuus toi mukaan lisää rentoutta; muutamaan otteeseen poikkesin vielä re-re-re-navigoidulta reitiltä extemporena ihan huvikseni. Mä kun en harrasta mitään matkamittareita tahi muita ajotietokoneita, arvelin matkan pituudeksi 35km. Tarkistin asian huvikseni netistä, ja pientä hienosäätöä mun sisäinen, kaikilla mittareilla mitattu matkamittarini vielä kaipaa: matkaa kertyi 35,409km!
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Tänään, taikka siis eilen, kävin vielä illan päätteeksi salin iltatapahtumassa, jonka myötä plakkariin kertyi lauantain voima-aeron lisäksi vielä bodycombat, bodypump ja bodyattack. Vähän tosin typistettyinä versioina, muuten ei kyllä olisi kunto riittänyt! Mutta kyllä nytkin alkoi jo usko loppua omaan itseen. :)

Sykemittari sanoi koko päivän saldoksi ~1800 poltettua kilokaloria. Paikkailin kalorivajetta palkkarin lisäksi Gymin synttäribuffetilla - salaattia, suolakeksejä ja - boolia!
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tunti reipasta kävelyä, ei kuitenkaan Vallu Konosen tahtiin.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Suvinen kirjoitti:Kävin puntarissa eka kertaa tammikuun jälkeen ja päätin, että huomenna alkaa tiukka dieetti kesäkuntoon pääsemiseksi. Tosin tuon on kertonut jo peilikin pidemmän aikaa, mutta vaaka vahvisti kertoman. Kymmenen kiloa saa lähteä, kuudesta kahdeksaan on minimi.
Oih, olispa mulla itsekuria lähteä mukaan. Tismalleen samat pudotushaaveet mulla, mutta kun hitto siitä mitään tule. Kerran jo sain urakan hyvään alkuun, mutta ne tuli takaisin nopeammin kuin ehdin edes tajuta. :/
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aamupulahdus 1800 metriä. Alkutaipaleella uuvutti kumman paljon. Johtuiskohan toi kesäaikaan siirtymisestä?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Reilun kymppikilsan fillarointi ja bosa-hauistreeni. Olkapää tuntui jo kestävän hauistelut, vetelin tosin varmuuden vuoksi hieman normaalia pienemmillä painoilla. Huomenna jännitetään, kestääkö selkä kyykkäämistä. Selässä tuntuu vieläkin viikko sitten sattunut mikälie-haaveri, joten katotaas kuinka rupuäijän käy.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ai niin joo. Kävin tänä aamuna ähisemässä salilla, jep. Jotkut korjausjampat porasivat siellä lattiaa, olis pitäny tuoda korvatulpat mukaan.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Täsmälleen eilisenkaltainen pyörälenkki + jalkatreeni. Selkä kesti kyykkäämisen kovilla sarjapainoillakin, polvet alkaa taas vittuilemaan. Tällä kertaa en anna niille armoa, vaan treenaan niillä sitä enemmän, mitä kipeämmiksi käyvät. Niin ne viimeksikin paranivat, levossa tilanne vain paheni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Viesti Kirjoittaja Gat »

Xiberia kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kävin puntarissa eka kertaa tammikuun jälkeen ja päätin, että huomenna alkaa tiukka dieetti kesäkuntoon pääsemiseksi. Tosin tuon on kertonut jo peilikin pidemmän aikaa, mutta vaaka vahvisti kertoman. Kymmenen kiloa saa lähteä, kuudesta kahdeksaan on minimi.
Oih, olispa mulla itsekuria lähteä mukaan. Tismalleen samat pudotushaaveet mulla, mutta kun hitto siitä mitään tule. Kerran jo sain urakan hyvään alkuun, mutta ne tuli takaisin nopeammin kuin ehdin edes tajuta. :/
Minulla taas on sama tai suurempi kilotavoite, mutta vastakkaiseen suuntaan. Ehdotan kudossiirtoa kanssanne, tytöt! Voiko intiimimmäksi enää päästä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti: Ehdotan kudossiirtoa kanssanne, tytöt! Voiko intiimimmäksi enää päästä?
Olisi läpimurto nähdä hylkismisreaktion tapahtuvan yhtaikaa sekä fysiologisella että henkisellä tasolla.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

NegaDuck kirjoitti:Olisi läpimurto nähdä hylkismisreaktion tapahtuvan yhtaikaa sekä fysiologisella että henkisellä tasolla.
*tyrsk*

Kaffet näytöllä!
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

45 minuuttia aamulenkkeilyä, jonka varrella valikoima kalisteenisia manöövereita telineissä. Ei tulleetkaan pohkeet / akilleet kipeiksi kuten pelkäsin. Jee.

Yksi sylikoira taas sekosi kun hölkkäsin ohi. En ole ikinä kuullut tuollaista haukkua, se oli kuin jotain porsaan kirkaisujen ja yskimisen välillä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20km fillarointia ja tunti sählyä. Olkapää/hauis taas paskana, jipii. Väitän, että maailmassa ollaan ennen kuukausi sotimatta kuin mulla kestää saman ajan paikat täysin kunnossa. Tämä on helppo veto, kumpikaan ei tule toteutumaan koskaan.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Saliähinää. Eilisen lenkin kalisteenistelujen jäljiltä oli kyllä vähän väsyä hartioissa, joten keskityin muihin alueisiin (huomattuani ensin että emmäjaksa).

Tulin ja menin fillarilla kun auto on edelleen puunauksessa. Sekin voitaneen laskea urheiluksi, mutta matka ei ollut kovin pitkä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Poljin pyörällä 10km kipeänä. Kävi urheilusta - useamman päivänkin tarkka ollakseni.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Sääääählyääääääää. Ekaks me voitettiin, sit ne voitti. Nyt uuvuttaa. Taitaa olla hiukkasen ylikuntoa taas. Hö.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Raportoin urheilut täällä Hampurissa:

Lauantai: pilatesta, joogaa, uintia ja shoppailua (kyllä, se ON liikuntaa)

Sunnuntai: pilatesta ja joogaa

Maanantai:Pilates ja shoppailua kuusi tuntia

Tiistai: Pilatesta (50min), uintia (45min) ja shoppailu (5,5h)

Keskiviikko: Pilates (50min), uintia (1h), shoppailua .. ja kävelylenkki

Torstai: Nousin sängystä sohvalle.. illalla pyöräilin baariin

Perjantai/tänään: Pilates (45min), uintia (45min) ja shoppailua 3h
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Aamulenkki tehty. 50 minuuttia juoksua, 10 minuutin kävely väliin ja vielä 20 minuuttia juoksua. Hieman alle 14 kilometriä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Teknistin vihdoin liikuntaharrasteeni hankkimalla Hulluilta päiviltä sykemittarin ja testasin sitä puolen tunnin lenkillä. Toki mielenkiintoisempaa olisi ollut seurata sykepiikkejä siellä tavaratalon tungoksessa...
Don't Panic!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään: pilatesta 45min, hieman pyöräilyä ja käykentelyä, illalla varmaan tulee vähän hipattua.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hölkkää ja käveleskeleskeleskeleskeleskeleskeleskelyä pitkin Matinkylän rantoja. Penikoihin sattui, jotein tein tätä vaan silleen lämpimikseni. Sain terveen punan poskille kuiteskiiiiii.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

2500 metrin pulahdus allaksessa. Sujui ihan sutjakasti, eli lienen toipunut jo ylikunnosta. Leppoisaa, kun ei tarvitse kiirehtiä töihin uinnin jälkeen.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ähinää salilla. Koska ei ollut kiire töihin, otin leppoisasti eli viihdyin pidempään, ja pidin pidempiä taukoja sarjojen välillä. Ihan mukavasti tuo meni. En tosin kyllä yrittänytkään nostaa tuloksia, samoja kuormia olen vedellyt jo aika kauan. Pitäiskö tän olla jatkuvaa nousukautta?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NegaDuck kirjoitti:Pitäiskö tän olla jatkuvaa nousukautta?
No, sähän sen päätät. Alkuvaiheessa tulostason kyllä tosin pitäisi nousta aika nopeaan, jos vain reenaat kunnolla ja säännöllisesti.

Mä olen vähentänyt salireenit 3:sta/vko 1-2/vko ja tulostaso ei ole mihinkään tippunut, vaikka liikkeet/sarja/toistot ovat vähentyneet. Perusliikkeitä ja toiminnallisia liikkeitä suosin. Eli koneilla tehtävät suosiolla pois. En tosin reenaa jalkoja salilla enää ollenkaan.

Mut mut, puoli sepe on kauden ekat futisreenit. Lähdin taas höylään vitosdivariin. Kyl tässä pikku poltteet on, 15.4. on Suomen Cupin pelikin.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Alkuvaiheessa tulostason kyllä tosin pitäisi nousta aika nopeaan, jos vain reenaat kunnolla ja säännöllisesti.
Olen tehnyt tätä nyt about puolisentoista vuotta. Jossain vaiheessa kyllä tosiaan huomasin että painoa oli tullut 8 kiloa lisää vaikka en näyttänyt ratkaisevasti lihavammalta. Sen jälkeen paino on pysynyt samoissa lukemissa, siis jo useita kuukausia.
En tosin reenaa jalkoja salilla enää ollenkaan.
Mä taas elän tällä hetkellä jalkakautta, ja oon suosiolla jättänyt tissihauikset vähemmälle. Vetotaljaa vetelen, juu pyrin pitämään selän suorana. Kauppakassi nousee sen ansiosta kevyemmin kuin ennen. :)
Vastaa Viestiin