Urheiluosasto
-
- Kitisijä
^ Joo. Mullekin muuten selvisi että niistä kymmenestä lisäkilosta oli mulle vain haittaa. Pitää vielä kehittää tekniikkaa ja kuntoa ilman niitä lisäkiloja, puhtaammilla liikkeillä ja vähemmillä painoilla, ja vasta kun sujuu ihan tosissaan hyvin, niin sitten ottaa ne lisäkilot takaisin.
Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
-
- Kitisijä
Just niin. Hyvä muistisääntö on se, että mies vie rautaa, eikä toisin päin. Tein vielä viisi vuotta sitten seiskan 125 kilolla, mutta nyt vetelin siis pysäyttämällä rinnalle sarjoja 90:llä. Huomattavasti järkevämpi, turvallisempi ja miellyttävämpi tapa reenata.Duck kirjoitti:Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Älä nyt ole tyhmä. Anna sen revähdyksen parantua kunnolla ja kokonaan ennenkuin teet yhtään mitään ihmeempää.Mulli75 kirjoitti:Eilisestä revähdyksestä johtuen leuanvedoista ei tullut yhtään mitään enkä jaksa yhden käden leuanvetoja.
Joten täytyi tyytyä etunojapunnerruksiin ja askelkyykkyjä sivulle niin että jalat ja pakarat tärisee vieläkin.
Kuitenkin tekee mieli huomenna sparraamaan.
-Nimim. takareiden revähdys vuodelta 2003 ei ole vieläkään kokonaan parantunut.
No uskotaan nyt sitten kun olet kolmas Nainen saman päivän aikana joka on sanonut samasta asiasta.bliss kirjoitti:Älä nyt ole tyhmä. Anna sen revähdyksen parantua kunnolla ja kokonaan ennenkuin teet yhtään mitään ihmeempää.Mulli75 kirjoitti:Eilisestä revähdyksestä johtuen leuanvedoista ei tullut yhtään mitään enkä jaksa yhden käden leuanvetoja.
Joten täytyi tyytyä etunojapunnerruksiin ja askelkyykkyjä sivulle niin että jalat ja pakarat tärisee vieläkin.
Kuitenkin tekee mieli huomenna sparraamaan.
-Nimim. takareiden revähdys vuodelta 2003 ei ole vieläkään kokonaan parantunut.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Olenpas tyytyväinen että muistin hakea hammassuojat suuhuni ennen magan 2 vs 1 mattopainisparrausta. Tuli yhdessä vaiheessa sen verran kova polvipotku suoraan leuankärkeen ja hampaat loksahtivat yhteen että olisi saanut todella pelätä hampaittensa puolesta ilman niitä. Nyt on vain oikeanpuoleinen leukaperä aika arka, au au au.
Kuitenkin ihan ok reissu, onneksi tuli tehtyä. On taas niin miehinen olo kun selvisi hengissä ja itkemättä kovasta iskusta.
Mullille osanotot, mullahan revähti pakaralihas nuorena. En halua pelotella, mutta se aiheutti lähes totaaliharjoittelemattomuuden useammaksi kuukaudeksi, ja muistutteli olemassaolostaan jollain tasolla varmaan vuosia. Enää ei vaivaa muuten kuin että oikea jalka on hieman jäykempi kuin vasen ainakin äärimmäisissä venyttelyissä. Revähtänyttä lihasta pitää muistaa varovaisesti venytellä sen parantuessa juuri tuon venyvyyden säilymisen takia, tosin en tiedä onko tuo niin suuri ongelma käsivarren lihaksissa.
Kuitenkin ihan ok reissu, onneksi tuli tehtyä. On taas niin miehinen olo kun selvisi hengissä ja itkemättä kovasta iskusta.
Mullille osanotot, mullahan revähti pakaralihas nuorena. En halua pelotella, mutta se aiheutti lähes totaaliharjoittelemattomuuden useammaksi kuukaudeksi, ja muistutteli olemassaolostaan jollain tasolla varmaan vuosia. Enää ei vaivaa muuten kuin että oikea jalka on hieman jäykempi kuin vasen ainakin äärimmäisissä venyttelyissä. Revähtänyttä lihasta pitää muistaa varovaisesti venytellä sen parantuessa juuri tuon venyvyyden säilymisen takia, tosin en tiedä onko tuo niin suuri ongelma käsivarren lihaksissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dodih, perinteiset keskiviikkoaamun pommisuoja-punttiähinät. Samaa settiä kuin aiemminkin. Tällä kertaa käytin viittä lisäkiloa sen kymmenen sijaan. Oli hyvä siirto. Penkit nousivat puhtaammin rinnalta (ei toki yhtä montaa kuin ilman lisäkiloja) ja kyykytkin lähtivät syvemmältä. Pysyn tällä linjalla kunnes puhtaiden toistojen määrä nousee riittäväksi että voi hypätä siihen kymmeneen lisäkiloon.
Vaan kyllä on hidasta kehitys tällä mun fysiikalla. Mystinen Sergio Oliva moninkertaisti tuloksensa puolessa vuodessa. Mä oon ähistellyt jo toista vuotta, ellen jo kolmatta ja nousu on hiiiiiiiiidasta.... voi tietty olla että teen jotain väärin. Kai tää on yksilöjuttu, eikä tästä hitaudesta tarvi olla mitenkään ihmeemmin kummissaan?
Vaan kyllä on hidasta kehitys tällä mun fysiikalla. Mystinen Sergio Oliva moninkertaisti tuloksensa puolessa vuodessa. Mä oon ähistellyt jo toista vuotta, ellen jo kolmatta ja nousu on hiiiiiiiiidasta.... voi tietty olla että teen jotain väärin. Kai tää on yksilöjuttu, eikä tästä hitaudesta tarvi olla mitenkään ihmeemmin kummissaan?
Maanantaina 12km, tiistaina 12km, eilen 21km ja tänään 25km pyörällä. Tänään oli hyvä päivä ajella, aamulla työmatkalla satoi vettä, paluumatkalla sää ehti vaihtua kuivasta veden kautta räntään. Annoin muille tasoitusta unohtamalla takin vetoketjun puolitankoon, ihmettelinkin kun oli niin vitun kylmä uudesta kaulurista huolimatta...
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Tuli liikaa "poikittaista"?Duck kirjoitti:Nii, joo, pelasin sählyä tänä aamuna. Pelin loppupuolella iski yhtäkkiä kramppi persiiseen ja piti hetkeksi keskeyttää. Mut muuten meni ihan hyvin.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
24km pyöräilyä ja rintahauis-treeni. Jalat aivan totaalisen muussina, ilmeisesti nastoilla ajaminen rasittaa niitä reippaasti normaalia enemmän. Kilsoja ei kuitenkaan kertynyt kuin alle sata, saman verran edelliselläkin nasta(llise)lla viikolla, joka ei siis ole keskimääräistä enempää. Molempien viikkojen jälkeen olo on ollut melko voipunut. Venyttelyä ja pari päivää huilia, sano.