Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojajumppaa. Vähän nihkeesti meni. :( Puhti loppui aika nopiasti, vaikka alussa oli täynnä intoa. No, parempi meno ensi kerralla - toivottavasti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 13886
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sali. Tähän aikaan :shock: Olen nyt pari kertaa penkkiä tehdessä pysäyttänyt tangon hetkeksi rinnalle. Tällöin saa komeet polteet, mutta painoja on hyvä ottaa pois joku 5-10 kiloa.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Joo. Mullekin muuten selvisi että niistä kymmenestä lisäkilosta oli mulle vain haittaa. Pitää vielä kehittää tekniikkaa ja kuntoa ilman niitä lisäkiloja, puhtaammilla liikkeillä ja vähemmillä painoilla, ja vasta kun sujuu ihan tosissaan hyvin, niin sitten ottaa ne lisäkilot takaisin.

Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 13886
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duck kirjoitti:Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
Just niin. Hyvä muistisääntö on se, että mies vie rautaa, eikä toisin päin. Tein vielä viisi vuotta sitten seiskan 125 kilolla, mutta nyt vetelin siis pysäyttämällä rinnalle sarjoja 90:llä. Huomattavasti järkevämpi, turvallisempi ja miellyttävämpi tapa reenata.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

14km pyöräilyä perunapellolla.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lähes puoli vuotta taukoa Krav Magasta.

Pitkästä tauosta rangaistuksena lihasrevähdys vasempaan käteen sparratessa. :maanantai:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aamulla 80 min spinning, keskisyke 138.
Illalla kevyt 15 min lämmittely (ks 118) crosstrainerilla ja 35 min venyttely.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jutsuilua kepillä ja miekalla. Ei tullut hiki, aika verkkaista menoa tällä kertaa. Sai ihan hyvin ajatukset pois työkiireistä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

18km pyöräilyä. Päätin skipata sohjossa matelun ja painelin ylväästi maantien puolella aamuruuhkassa. Toimii, suosittelen.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilisestä revähdyksestä johtuen leuanvedoista ei tullut yhtään mitään enkä jaksa yhden käden leuanvetoja.

Joten täytyi tyytyä etunojapunnerruksiin ja askelkyykkyjä sivulle niin että jalat ja pakarat tärisee vieläkin.

Kuitenkin tekee mieli huomenna sparraamaan.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulli75 kirjoitti:Eilisestä revähdyksestä johtuen leuanvedoista ei tullut yhtään mitään enkä jaksa yhden käden leuanvetoja.

Joten täytyi tyytyä etunojapunnerruksiin ja askelkyykkyjä sivulle niin että jalat ja pakarat tärisee vieläkin.

Kuitenkin tekee mieli huomenna sparraamaan.
Älä nyt ole tyhmä. Anna sen revähdyksen parantua kunnolla ja kokonaan ennenkuin teet yhtään mitään ihmeempää.
-Nimim. takareiden revähdys vuodelta 2003 ei ole vieläkään kokonaan parantunut.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Eilisestä revähdyksestä johtuen leuanvedoista ei tullut yhtään mitään enkä jaksa yhden käden leuanvetoja.

Joten täytyi tyytyä etunojapunnerruksiin ja askelkyykkyjä sivulle niin että jalat ja pakarat tärisee vieläkin.

Kuitenkin tekee mieli huomenna sparraamaan.
Älä nyt ole tyhmä. Anna sen revähdyksen parantua kunnolla ja kokonaan ennenkuin teet yhtään mitään ihmeempää.
-Nimim. takareiden revähdys vuodelta 2003 ei ole vieläkään kokonaan parantunut.
No uskotaan nyt sitten kun olet kolmas Nainen saman päivän aikana joka on sanonut samasta asiasta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olenpas tyytyväinen että muistin hakea hammassuojat suuhuni ennen magan 2 vs 1 mattopainisparrausta. Tuli yhdessä vaiheessa sen verran kova polvipotku suoraan leuankärkeen ja hampaat loksahtivat yhteen että olisi saanut todella pelätä hampaittensa puolesta ilman niitä. Nyt on vain oikeanpuoleinen leukaperä aika arka, au au au.

Kuitenkin ihan ok reissu, onneksi tuli tehtyä. On taas niin miehinen olo kun selvisi hengissä ja itkemättä kovasta iskusta.

Mullille osanotot, mullahan revähti pakaralihas nuorena. En halua pelotella, mutta se aiheutti lähes totaaliharjoittelemattomuuden useammaksi kuukaudeksi, ja muistutteli olemassaolostaan jollain tasolla varmaan vuosia. Enää ei vaivaa muuten kuin että oikea jalka on hieman jäykempi kuin vasen ainakin äärimmäisissä venyttelyissä. Revähtänyttä lihasta pitää muistaa varovaisesti venytellä sen parantuessa juuri tuon venyvyyden säilymisen takia, tosin en tiedä onko tuo niin suuri ongelma käsivarren lihaksissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

~25km pyöräilyä ja jalkatreeni. Jalat on yhtä sohjona kuin aamuinen fillarointialusta, lepuutan loppuviikonlopun.

Edit: lukemat oikein.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18511
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Punttisalia 75min..
Kerrankin tasapainoista harjoittelua, metroportaissa ei kävelty alas päin..
vasen puoli aivan lyöty..
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Aamulenkki. Kylkeen pistää edelleen, joten ei mennyt ihan niin hyvin kun olisi voinut toivoa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:Jalat on yhtä sohjona kuin aamuinen fillarointialusta, lepuutan loppuviikonlopun.
Näinpä. 11,5km pyöräilyä ja rintahauistreeni.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sillä välin kun annan käden parantua niin rääkkään jalkoja tai jotain muuta. Tänään Malminkartanon jätemäen portaita (426 askelta) 2 kertaa ylös ja rinnettä alas.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Uida repäisin 1800 metriä, kun olikin tällä kertaa enemmän aikaa ja vähemmän kiire. Muuten meni hyvin, mutta masussa oli liikaa aamiaista. Ögl.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dodih, perinteiset keskiviikkoaamun pommisuoja-punttiähinät. Samaa settiä kuin aiemminkin. Tällä kertaa käytin viittä lisäkiloa sen kymmenen sijaan. Oli hyvä siirto. Penkit nousivat puhtaammin rinnalta (ei toki yhtä montaa kuin ilman lisäkiloja) ja kyykytkin lähtivät syvemmältä. Pysyn tällä linjalla kunnes puhtaiden toistojen määrä nousee riittäväksi että voi hypätä siihen kymmeneen lisäkiloon.

Vaan kyllä on hidasta kehitys tällä mun fysiikalla. Mystinen Sergio Oliva moninkertaisti tuloksensa puolessa vuodessa. Mä oon ähistellyt jo toista vuotta, ellen jo kolmatta ja nousu on hiiiiiiiiidasta.... voi tietty olla että teen jotain väärin. Kai tää on yksilöjuttu, eikä tästä hitaudesta tarvi olla mitenkään ihmeemmin kummissaan?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Maanantaina 12km, tiistaina 12km, eilen 21km ja tänään 25km pyörällä. Tänään oli hyvä päivä ajella, aamulla työmatkalla satoi vettä, paluumatkalla sää ehti vaihtua kuivasta veden kautta räntään. Annoin muille tasoitusta unohtamalla takin vetoketjun puolitankoon, ihmettelinkin kun oli niin vitun kylmä uudesta kaulurista huolimatta...
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nii, joo, pelasin sählyä tänä aamuna. Pelin loppupuolella iski yhtäkkiä kramppi persiiseen ja piti hetkeksi keskeyttää. Mut muuten meni ihan hyvin.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 10919
Liittynyt: 13.11.2005 22:14
Paikkakunta: Helsinki, Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Duck kirjoitti:Nii, joo, pelasin sählyä tänä aamuna. Pelin loppupuolella iski yhtäkkiä kramppi persiiseen ja piti hetkeksi keskeyttää. Mut muuten meni ihan hyvin.
Tuli liikaa "poikittaista"?
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Juu, puutavaraa ylämummoon ja sillai.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

24km pyöräilyä ja rintahauis-treeni. Jalat aivan totaalisen muussina, ilmeisesti nastoilla ajaminen rasittaa niitä reippaasti normaalia enemmän. Kilsoja ei kuitenkaan kertynyt kuin alle sata, saman verran edelliselläkin nasta(llise)lla viikolla, joka ei siis ole keskimääräistä enempää. Molempien viikkojen jälkeen olo on ollut melko voipunut. Venyttelyä ja pari päivää huilia, sano.
Vastaa Viestiin