Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Kaspin
Tää on varmaan sukua skotlantilaiselle perinteikkäälle budolajille "Fakyu":lle. Siinä kai keskitytään potkimaan doc martenseilla päähän.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Hiihdin reilut 45 minuuttia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

milli kirjoitti:Hiihdin reilut 45 minuuttia.
Vajaa tunti kuulostaisi paremmalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
milli kirjoitti:Hiihdin reilut 45 minuuttia.
Vajaa tunti kuulostaisi paremmalta.
Vajaa kaksi tuntia vielä paremmalta.

Tänään sain itseni aktivoitua, kun piti mennä töihin. Menomatka (6km) oli uskomattoman tahmeata, ei uskoisi että noin lyhyt matka voisi tuntua missään mutta tää oli Paha. Ilmeisesti viikonlopun kessuttelu ja tissuttelu painoi jaloissa, koska paluumatka meni kuin lentäen. Kävin töiden jälkeen vielä heittämässä semitiukan olka-ojentajatreenin.

Nyt saa salitreenin peruskuntokausi olla lopuillaan, ensii viikosta eteenpäin ei tunneta käsitteitä semikova tai kevyt. Se on tulta munille nyt!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja jumalauta oli tukkoinen juoksulenkki. Viime viikolla oli parit tiukat säbäpelit ja yks hiihto, en venytellyt kertaakaan. Sit lavvantaina runnoin rinnalle enkkapainoilla. Enkä vieläkään tietenkään venytellyt. Jalat oli aivan tukossa. Nyt sitten venyttelin, jotta huomisessa säbäpelissä olisin valonnopea oma itseni 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Piti olla tunnin treenit. Livahti kakkoseks. Noh, huomenna uudestaan tuskan ja kärsimyksen saattelemana.

En muistanutkaan miten kivaa voi olla kun on vain vaivainen valkoinen vyö.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Noin tunnin lenkki. Jalat + alaselkä jumittaa, venyttelyä ennen nukkumaan käyntiä (ja koko loppu vko).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti: vähän reilu tunti, kilometri sen reisien väliin laitettavan härpäkkeen ja käsiin laitettavien läpysköiden kanssa vapaauintia, loppu meni rintauinnilla.

Oli aikamoista taistelua, pehvalihakset ovat edelleen hellenä hiihtämisestä.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Punttiähinöitä pommisuojassa. Tällä kertaa oli paljon vähemmän hyytynyt ja ryytynyt olo kuin viime kerralla. Melkein jopa innosti. Jes!
SikaMika

Aloitin tiukoilla painoilla rähisemisen jo tänään, tein jalat ja selän voimanopeuden. Polvi on hieman pipi. Sotkin tietty salille ja takaisin (8km).
SikaMika

Eilinen jalkatreeni tuntui hieman kintuissa, ei jaksanut vetää täysillä ja hengästyin helposti. Suoritin kuitenkin tunnin sählyn ja 10km pyöräilyn.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aamusählyt työkaverien kanssa. Meni ihan hauskasti. Itse edelleen lähinnä sähläilin, mutta meidän tiimi teki paljon maaleja siitä huolimatta.

Olen viime aikoina jättänyt aamiaisen kokonaan syömättä, ja hämmästelen kuinka vähän se minua väsyttääkään. Ensin luulin että voimat eivät riittäisi lainkaan ilman aamiaista, mutta kyllä ne ne näköjään riittävätkin. Ja mielenkiintoista kyllä, tällä tavalla ei urheilun jälkeenkään tule heti epätoivoista nälkää. Ja lounasaikaankin on ihan normaali nälkä vaan.

Jjjjjjjännä.
Kuva
SikaMika

Rinta-hauistreeni täysillä.
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

En löytänyt sitä Lolitan sohvaperuna -ketjua tähän hätään, joten raportoin tähän, että en ole pakollisia siirtymiä jääkaapille tai autolle lukuunottamatta liikkunut yli viikkoon. Se on maininnan arvoinen suoritus.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilinen hiihtolenkki ei lannistanut rautapersettä.
Täytynee kiertää joku kerta sama lenkki useampaan kertaan tai ottaa painoreppu mukaan että tuntuisi jossain. Matkan varrella liian pieniä mäkiä minun makuun, joissa ei saa rääkätä tarpeeksi itseään.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Maga-seminaari minkä päälle tasokoe. Neljä ei päässyt läpi :( mutta minä pääsin, hihhii! :] Kyllä nyt on astetta turvallisempi olo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Reilun kymmenen kilsan lenkki pääosin maastossa, tuli hiki.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

tällä viikolla selkäjumppa ja poweri. virtaa ois riittäny vielä vaikka mihin. yhdet kunnon yöunet tekee todellakin ihmeitä.
Prepare for the worstest.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Toista viikkoa on jo yläreiden ja alaperseen yhtymäkohta ollut sen verran jumissa, että lieneekö kärsinyt jotain kudosvaurioita. Ei varsinaisesti kipee ja voi jumpata ihan hyvin, mutta venyttäessä ihan lukossa. Vinkkejä? Koitan eka icepoweria ja hierontaa ja venytystä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Toista viikkoa on jo yläreiden ja alaperseen yhtymäkohta ollut sen verran jumissa, että lieneekö kärsinyt jotain kudosvaurioita. Ei varsinaisesti kipee ja voi jumpata ihan hyvin, mutta venyttäessä ihan lukossa. Vinkkejä? Koitan eka icepoweria ja hierontaa ja venytystä.
Mulli75

Frederik Krueger kirjoitti:Maga-seminaari minkä päälle tasokoe. Neljä ei päässyt läpi :( mutta minä pääsin, hihhii! :] Kyllä nyt on astetta turvallisempi olo.
Onnittelut. Mikä on nykyinen tasosi ?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No arvaa vaan kehtaanko paljastaa! :oops: P2, piti jo suorittaa puoli vuotta sitten mutkun lutkun seliseli tuli leirien ja seminaarien aikana muita kiireitä yms. yms. jne. jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulli75 kirjoitti:Mikä on nykyinen tasosi ?
Mikä on sun?
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vajaa 4 tuntia metsätöitä. Kalorien kulutus lie ollut reipas, koskapa on taas nälkä. Huomenna kalajutskissa menee luultavasti n 1000kcal, jäi Polarin sykevyö kotiin - mut tota luokka ollut aiempina vuosina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mulli75

bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Mikä on nykyinen tasosi ?
Mikä on sun?
Viimeisin 7/2006 G1 Utissa. Tämän jälkeen aktiivisuuteni on ollut laskussa. Viimeisin leiri Utissa 2007 ja treenejä satunnaisesti.

Sinulla ?
Vastaa Viestiin