Tää on varmaan sukua skotlantilaiselle perinteikkäälle budolajille "Fakyu":lle. Siinä kai keskitytään potkimaan doc martenseilla päähän.Frederik Krueger kirjoitti:Kaspin
Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Vajaa kaksi tuntia vielä paremmalta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vajaa tunti kuulostaisi paremmalta.milli kirjoitti:Hiihdin reilut 45 minuuttia.
Tänään sain itseni aktivoitua, kun piti mennä töihin. Menomatka (6km) oli uskomattoman tahmeata, ei uskoisi että noin lyhyt matka voisi tuntua missään mutta tää oli Paha. Ilmeisesti viikonlopun kessuttelu ja tissuttelu painoi jaloissa, koska paluumatka meni kuin lentäen. Kävin töiden jälkeen vielä heittämässä semitiukan olka-ojentajatreenin.
Nyt saa salitreenin peruskuntokausi olla lopuillaan, ensii viikosta eteenpäin ei tunneta käsitteitä semikova tai kevyt. Se on tulta munille nyt!
-
- Kitisijä
Ja jumalauta oli tukkoinen juoksulenkki. Viime viikolla oli parit tiukat säbäpelit ja yks hiihto, en venytellyt kertaakaan. Sit lavvantaina runnoin rinnalle enkkapainoilla. Enkä vieläkään tietenkään venytellyt. Jalat oli aivan tukossa. Nyt sitten venyttelin, jotta huomisessa säbäpelissä olisin valonnopea oma itseni 

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Piti olla tunnin treenit. Livahti kakkoseks. Noh, huomenna uudestaan tuskan ja kärsimyksen saattelemana.
En muistanutkaan miten kivaa voi olla kun on vain vaivainen valkoinen vyö.
En muistanutkaan miten kivaa voi olla kun on vain vaivainen valkoinen vyö.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
- Pulkannaru
- Kitisijä
Noin tunnin lenkki. Jalat + alaselkä jumittaa, venyttelyä ennen nukkumaan käyntiä (ja koko loppu vko).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Aamusählyt työkaverien kanssa. Meni ihan hauskasti. Itse edelleen lähinnä sähläilin, mutta meidän tiimi teki paljon maaleja siitä huolimatta.
Olen viime aikoina jättänyt aamiaisen kokonaan syömättä, ja hämmästelen kuinka vähän se minua väsyttääkään. Ensin luulin että voimat eivät riittäisi lainkaan ilman aamiaista, mutta kyllä ne ne näköjään riittävätkin. Ja mielenkiintoista kyllä, tällä tavalla ei urheilun jälkeenkään tule heti epätoivoista nälkää. Ja lounasaikaankin on ihan normaali nälkä vaan.
Jjjjjjjännä.

Olen viime aikoina jättänyt aamiaisen kokonaan syömättä, ja hämmästelen kuinka vähän se minua väsyttääkään. Ensin luulin että voimat eivät riittäisi lainkaan ilman aamiaista, mutta kyllä ne ne näköjään riittävätkin. Ja mielenkiintoista kyllä, tällä tavalla ei urheilun jälkeenkään tule heti epätoivoista nälkää. Ja lounasaikaankin on ihan normaali nälkä vaan.
Jjjjjjjännä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Vajaa 4 tuntia metsätöitä. Kalorien kulutus lie ollut reipas, koskapa on taas nälkä. Huomenna kalajutskissa menee luultavasti n 1000kcal, jäi Polarin sykevyö kotiin - mut tota luokka ollut aiempina vuosina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: