Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18498
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen illalla olinkin ahkera puntteilija, kokonaista 85 minuuttia salia, sillen sarjoja 3 ja toistoja painoja vastaava määrä siten että aloitti aina kahden toiston jälkeen suraavan vempaimen, syke pysyi siinä alle 90 koko ajan..
Jaksais vaan aloittaa riittävän pienellä peinolla, vaikka 70 menis kymmenen kertaa vois aloittaa 40-50? Tuntuu sekä eti että harjoituksen jälkeiset vnyttelyt edistävän asiaa ja paikat ei kipeiksi jää.. Hidastahan tää on mutkun ei kolmea kertaa mee kalendaariin.. Jos siis aikoo muutakin liikeunta harrastaa? Nii painokin taas pikkasen alkanut vetää alaspäin taas vaihteen vuoksi.

Juoksu on paska harraste, onneksi en pysty...
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aamun puntit. Ilman vyötä taas, ja 5 kiloa lisää painoa. Jo viisi kiloa riitti viemään penkit, öö, penkin alle. Höh. No mut hei, kyl tää varmana sujuu paremmin jo ens kerralla.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vähän soutamista ja huoraamista koko homma. Maanantai-illasta lähtien joka ilta töiden jälkeen olen "sairastunut", tulee kuumeinen ja flunssainen olo. "Paranen" kuitenkin tunnin päikkäreillä ja Buranalla ja seuraavana aamuna olen taas täydessä iskussa väsymystä lukuun ottamatta. Olenkin laittanut koko roskan väsymyksen piikkiin. Eilen vielä huilin, mutta tänään paukaisin pyörällä töihin, nappasin Buranan pahimman väsypiikin kohdalla ja söin kevyitä välipaloja parin tunnin välein. Kävin vielä tunnin painonnostotreeneissä ja sotkusaldoksi tuli 16km. Don't fuck with me, I'm more sick than sickness!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duck kirjoitti:Aamun puntit. Ilman vyötä taas, ja 5 kiloa lisää painoa. Jo viisi kiloa riitti viemään penkit, öö, penkin alle. Höh. No mut hei, kyl tää varmana sujuu paremmin jo ens kerralla.
Tuskin sujuu.

En tosin tiedä treenistäsi tämän enempää
Duck kirjoitti:Otin neuvosta vaarin ja tein liikkeet samalla painomäärällä kuin ennenkin.
mutta olisin arvannut tuon syyksi tulosten takkuamiseen kyseistä lausetta lukemattakin. Vaihtele painomääriä ja vaihtele toistomääriä niin tyhmä kroppasi ( = motoriset yksikkösi) ei erehdy luulemaan ettei sen tarvitse koskaan kyetä nostamaan enempää kuin sen "saman painomäärän".
Jos kuitenkin on yllättäen niin, että treenaat tarpeeksi monipuolisesti, niin pidä viikon penkkitauko ja treenaa vain apulihaksia.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Joo, lienen vähän turhan "urautunut". Parasta olisi kokeilla jotain ihan uutta välillä eikä vaan junnata samoja liikkeitä yhä uudelleen. Vois kokeilla välillä jotain ihan muuta. Vaikka metsässä kinoksissa juoksemista.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sählyy. Oli kivaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:^ Joo, lienen vähän turhan "urautunut". Parasta olisi kokeilla jotain ihan uutta välillä eikä vaan junnata samoja liikkeitä yhä uudelleen.
Tarvinneeko sitä välttämättä aina pyrkiä nopeammin/korkeammalle/pidemmälle, jos ei kilpaile? Kyllä mä kuitenkin lähden siitä että hyvinvointiahan tässä haetaan eikä tuloksia.

Toisaalta edistyminen motivoi, mutta kun parin kk tauon jälkeen joutuu taas aloittamaan alemmalta tasolta, huomaa taas edistyvänsä kohti edellistä normaalitilannetta. ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 21651
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain eilen päähäni kokeilla penkistä 5x5x60% 20 sekan palautuksilla, viimoinen toisto jäin kaulalle kun meinasi taju lähteä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

punttitreeni takana. pikkasen alkaa kaihertaa epäilys etten saa lisättyä voimaa tarpeeksi että saisin vappuna vedettyä leuan. pitäs käytännössä tuplata tänhetkinen tilanne.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Tarvinneeko sitä välttämättä aina pyrkiä nopeammin/korkeammalle/pidemmälle, jos ei kilpaile? Kyllä mä kuitenkin lähden siitä että hyvinvointiahan tässä haetaan eikä tuloksia.
Joo, sitä mäkin vähän. Toki aina voi korjata liikkeitään jos tekee jotain väärin, ja ainahan edistyminen on kivaa, mut en mä tätä veren maku suussa tee.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Frederik Krueger kirjoitti:
Duck kirjoitti:^ Joo, lienen vähän turhan "urautunut". Parasta olisi kokeilla jotain ihan uutta välillä eikä vaan junnata samoja liikkeitä yhä uudelleen.
Tarvinneeko sitä välttämättä aina pyrkiä nopeammin/korkeammalle/pidemmälle, jos ei kilpaile? Kyllä mä kuitenkin lähden siitä että hyvinvointiahan tässä haetaan eikä tuloksia.
No ei tietenkään, mutta jos toinen ihmettelee mikseivät tulokset parane niin lienee paikallaan häntä hieman neuvoa, ehkä jopa olettaa hänen tavoitteenaan olevan nimenomaan tulosten parantaminen.
Frederik Krueger kirjoitti: Toisaalta edistyminen motivoi, mutta kun parin kk tauon jälkeen joutuu taas aloittamaan alemmalta tasolta, huomaa taas edistyvänsä kohti edellistä normaalitilannetta. ;)
Noinhan se aina valitettavasti menee. Voin hyvin kuvitella jonkun huippu-urheilijan vitutuksen loukkaannuttuaan kisakunnossa kun itseänikin kyrpii joka kolhun jälkeen jatkaa taistelua tuulimyllyjä vastaan kohti keskinkertaisuutta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18498
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saliharjoituksessa illalla karkasi nyt hiukan mopo..
Normaalin 75 minsan sijaan lävähti kelloon 115minsaa ja normaalit esileikit ja jälkivenäyttelyt, sitä se pieni tauko tekee..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:.... ehkä jopa olettaa hänen tavoitteenaan olevan nimenomaan tulosten parantaminen.
Joo. Mitä parempi olen työntämään vaakasuoraa metallitankoa itsestäni poispäin rinnan korkeudella, sitä paremmaksi ihmiseksi tunnen itseni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18498
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:.... ehkä jopa olettaa hänen tavoitteenaan olevan nimenomaan tulosten parantaminen.
Joo. Mitä parempi olen työntämään vaakasuoraa metallitankoa itsestäni poispäin rinnan korkeudella, sitä paremmaksi ihmiseksi tunnen itseni.
Joo juuri penkkiä hiukan pidättelen hirveitä käsivarsia on raskas kannatella..
ensin kehon lihakset ja sitten raajojen..ylimääräiset sisärasvat hiiteen..
Onhan se mukava että tulos paranee tiettyyn rjaan saakka, kunnes alkaa ruumiinrakenteeltaaan muistuttaa ylijalostettua protskua? :wink:

Ykskin 170cm heebo kuulemani mukaan treenaa kaikenaikaa, jotain ruskeaa proteiinijuomaa purkissa, tiiättene himobodaajien kannut?
Warmaan Tuppervaaramallistoa?

Toki on myönnettävä että hiukan urheilullisemman näköinen ulkkis ja ruskeempi iho niin alkaa nuorten naisten silmät harhailla.. 8)
Ettekste sitä varten pojat salilla käy?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tunti ja vartti sauvakävelyä, ja pari kierrosta telineähinää. Kroppa kyllä vihjaisi loppupäässä matkaa että tänään olis ollu parempi pitää lepo- ja herkuttelupäivä kuin rääkkipäivä. No, ehtiihän sitä vielä.
Niba kirjoitti:Ettekste sitä varten pojat salilla käy?
Just doing my part.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:.... ehkä jopa olettaa hänen tavoitteenaan olevan nimenomaan tulosten parantaminen.
Joo. Mitä parempi olen työntämään vaakasuoraa metallitankoa itsestäni poispäin rinnan korkeudella, sitä paremmaksi ihmiseksi tunnen itseni.
Tämä selittääkin ajoittaiset itsetunnottomuuspuuskasi.

Eilen rintahauis-treeni.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:Tämä selittääkin ajoittaiset itsetunnottomuuspuuskasi.
Näi, siihen on ihan muut syyt, tää on vain oireilua.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

30 min vapaauintia ilman jalkoja, eli kelluke jalkojen välissä. Särki hieman kyllä, mutta oli pakko uida, tämä liikkumattomuus hajottaa muuten kokonaan.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Se tuttu maanantainen 1500 metrin uimapyrähdys. Olin hyvissä ajoin likkeellä ja pääsin hyvissä ajoin duuniinkin. Hihhei.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Hurahdin uimiseen :h:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Chevilyn kirjoitti:Hurahdin uimiseen :h:
Et ole ainoa :]
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

milli kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Hurahdin uimiseen :h:
Et ole ainoa :]
Jei! Huomasin ettei uimahallissa olekaan yhtään niin kylmää, kloorinhajuista ja epämiellyttävää kuin muistelin :]
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

16km pyöräilyä ja tunti painonnostoa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

reilu tunnin verran reipasta kävelyä räntäsateessa
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18498
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Perinne puntti 75 minsaa siirsin lisäpainoa kehoni lisäksi 16120 kiloa sinne, tänne ja tonne tarkemmin yksilöimättä, vaikka en mielestäni keskittynyt jalkoihin puolet kiloista siirsin jaloilla.. Niin jalkapässiin voi vetää vaikka 120 kiloa ja tehdä sillä kolme sarjaa.. Kilot kertyy onneksi ei vyötärölle! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin