1500 m aamu-uintia, edelleen pitää pitää kelluketta jalkojen välissä, kun häntä ei salli jalkojen käyttämistä uimisessa.
Aikaa tuohon meni 39 minuuttia, mitäköhän se on sitten, kun saan jalat megeen. Maltan tuskin odotaa
reippahasti raahauduin salille ja tein perustreenin, mutta vaihoin hauiskäännöt ojentajiin. Yhtään ei huvittanu mennä sinne, ei ruvennu huvittamaan missään vaihessa treeniä eikä ole edes erityisen hyvä mieli omasta kunnollisuudesta. Lähinnä vituttaa. Tänkin ajan oisin voinu käyttää sohvalla makaamiseen ja jäätelön syömiseen.
Minä edelleen aprikoin milloin alkaisin käydä taas punttisalilla. Tuntuisi oudolta antaa koko kevään valua ilman "rantakuntoon pyrkimistä" kun kerran kaikki muutkin tekevät niin, mutta demotivaattorina toimii se ettei ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi. Vittu kun ei osata arvostaa vaivaa ja itsensä eteen tehtyä työtä.
75min painonnostoa + 16km pyöräilyä. Vasen olkapää vihoittelee vieläkin, täytynee pitää vielä toinen penkitön viikko putkeen, höh. Ranteet myöskin edelleen kipeät.
Pidin lepopäivän. Olen kuullut ja opiskellut tätä paljon, lihas kasvaa levossa. Nyt vattu vaan ei kyrpärahkan pariin, jopa kolmanteen. Voi lolleroinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Minä en pitänyt lepopäivää vaan uurastin salilla 110 minsaa..
Rautaa siirtyi 23285 ziloa.. jalkaprässissä 135 siitä tulee paljon kynpin sarjalla.. Ja kantapäät repsiissä kiinni käyden..
Tavoite voisi olla vaikka 30k-35k per kerta? Jos paikat antaa myöten, sen verta paskana toi toinen kreisi..
Tän pitäisi olla terveysliikuntaa? Ortopedisesti ja fysiologisesti oikeen..
Taidanpa viettää tän huvittelun lomassa kiertokalvosinpäivän. Piti säätää käsipainoja kevyemmiksi tätä varten, jotta liike kohdistuu oikein (ja jotta sen jaksaa ylipäätään tehdä). Vaati kuusiokoloavainta, mokoma. Taidanpa piipahtaa urheiluvälineliikkeessä josko sieltä löytyisi 25mm tankoon sopivat pikalukot.
Hupaisaa, kun osan liikkeistä voi tehdä soffalla lököillen.
Frederik Krueger kirjoitti:ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi.
Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
Frederik Krueger kirjoitti:ihastukseni tunnu niin välittävän käynkö salilla vai ei. Itseasiassa viimeksi kun hän näki minut timmissä kunnossa, hän päinvastoin kauhisteli että näen nälkää enkä syö tarpeeksi.
Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
Menen eka kertaa taas pitkään aikaan sinne homopumppiin. Kiva mennä, sairastamisessa inhottaa myös treenitauot, vaikka eipä ne näin harrastelijalla hirveesti kuntoon vaikutakaan, psyykkistä enemmänkin..
huima kirjoitti:Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
mutku sen kaa on niin helppoa, se tykkää aina
Jos äiti olisi yhtä sexy, en olisi koskaan lähtenyt kotoa. Huimaa vaan ärsyttää kun neiti huimalla palaa vesikin kattilan pohjaan, ja sen takia joutuu syömään joka päivä ravintolassa. Edes huono suikkari ei pelasta kaikkea.
Niin pärsky, käytkö salilla yksiksein vai avokin kanssa? Meinaan jos se vaikuttaisi myös treenaushaluihin jollain tapaa.
Frederik Krueger kirjoitti:
Niin pärsky, käytkö salilla yksiksein vai avokin kanssa? Meinaan jos se vaikuttaisi myös treenaushaluihin jollain tapaa.
En ikinä avokin kaa, pari kertaa oon pyytäny mukaan mutta sitä ei oo kiinnostanu. Eli yleensä yksin tai kavereitten kanssa tai sitten ihastukseni kanssa, mut sillon treenit tuppaa oleen melkein parituntiset