Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hurjistuin ja salilla vedin 115 minsaa tehokasta raudan nöyrryytystä, jossain vaiheessa sitten itsekin.. 26050 kipaletta kiloja siirtyi jonkinmatkaa johonkin..
Pyyhin Netikettiin..
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tunnin punttitreeni ja siihen päälle toinen tunti pallopelejä.

testasin niitä negatiivisia ja retkahin alas aika perunasäkkimäisesti. ehkä menee ylihuomenna paremmin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:testasin niitä negatiivisia ja retkahin alas aika perunasäkkimäisesti. ehkä menee ylihuomenna paremmin.
Tsemii. :) Testaa myös ylätaljaa isommilla painoilla, kokeile kuinka paljon saat maksimissaan vedettyä alas edes kerran (ei riuhtaisemalla vaan hartiavoimin vetäen). Sitten kun huomaat että joudut painamaan polvet siihen puomiin ettet lähde kohoamaan tuolilta, alat olla jo leuanvetokunnossa.
par-sky
Kitisijä

Duck kirjoitti:Testaa myös ylätaljaa isommilla painoilla, kokeile kuinka paljon saat maksimissaan vedettyä alas edes kerran (ei riuhtaisemalla vaan hartiavoimin vetäen). Sitten kun huomaat että joudut painamaan polvet siihen puomiin ettet lähde kohoamaan tuolilta, alat olla jo leuanvetokunnossa.
olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojatouhut tein taas. Oon päättäny vähän muuttaa ohjelmaa kun olin junnannut samaa liian kauan aiemmin. Syväkyykyt (riittävän kevyellä painolla et menee kans), mave 1.06x omapainolla, ja sotilaspenkki peruspenkin sijasta (kevyemmillä notta jaksaa). Kahtotaan mitä tapahtuu.
par-sky kirjoitti:olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.
Tai sitten vaihdat hiukan pienempään painoon, kunnes olet varma että liike menee hartiavoimilla. Ja lähdet isontamaan siitä sitten.

Ja eikös leuanvedossakin ole selkä mukana? Tän mukaan ainakin on. Eiku toi onkin mikälie mikä toi on suomeksi, virallinen leuanveto löytyykin täältä. <routalempi> Jaa. Jännä. :think: </routalempi>
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.

Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.

Taljassa samalla lailla.

Kummassakin lavat kokoajan yhdessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
par-sky
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.

Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.

Kummassakin lavat kokoajan yhdessä.
öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Bluntly
Kitisijä

par-sky kirjoitti:Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi.
Myötäotteella on todellakin x-kertaa rankempi, aluksi.

Vastaotteella liike on saman kastin egoilua kuin penkkipunnerrus.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ma ja ti: 10km pyörällä.

Tänään 14km pyörällä ja jalkatreeni.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Me so gay again!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
par-sky
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:
par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?
tällä hetkellä en kummallakaan, joten keskityn roikkumaan ja huutamaan keuhkojeni pohjasta kunnes joku (mielellään nuori hyvännäkönen palomies) tulee pelastamaan mut.
par-sky
Kitisijä

puolen tunnin punttitreeni, mitään ei oikeen saanu tehtyä kun oli lihakset vielä niin tuskasen kipeet tiistaista. Eli pieniä painoja ja keskityin jalkoihin.
Bluntly
Kitisijä

Kokeilin mavessa sumotyyliä ja se oli rakkautta ensipieraisulla. Vaikka nivuset eivät venykkään riittävästi, että saisi selän pysymän ihan tönkkösuorassa niin kyllä oli helppoa.

Nyt ihan eufoorinen olo. Luultavasti koska selkä on sellaisessa pumpissa ettei aivoihin riitä verta.
SikaMika

10km pyöräilyä ja tunti sählyä. Jalat oli kaikkea muuta kuin palautuneet eilisestä jalkatreenistä.
SikaMika

14km pyöräilyä + tissihabatreeni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:tissihabatreeni.
Ettei vaan olis baari-ilta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:tissihabatreeni.
Ettei vaan olis baari-ilta?
Paljon mahdollista. Tosin huomenna piti vielä olla selkätreeni, mutta saatan olla - öh - estynyt.
Niba
Kitisijä

Hulluilua salilla 135 minuuttia tehokasta peliaikaa..
Rautaa vääntyi erilaisiin asentoihin 29 385kg..
Vähän on poikki, jaksaakohan mennä Rakvereen huomenaamulla??
Tätä se pitkä tauko välissä tekee, reidet kramppasi vähän..
Pyyhin Netikettiin..
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä, että odotat innolla fyysistä rasitusta! Sitä lienee luvassa ;-)
Prepare for the worstest.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[quote="Suvinen"][/quote]
Tuli tos joku päivä takaperin telkusta mammajumppa, kerää sellasii?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti, 2050 m
Vapaa-uinti ja rintauintia about fifty-sixty.. Jalat käytössä, oli rankkaa, kun viisi kun moniin viikkoihin ei ole niitä uidessa pystynyt käyttämään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Kävin muuten minäkin toissapäivänä uimassa piiitkästä aikaa. Tissiuintii 800 metriä, meni joku 35 minsaa. Hengastyin ja niska sekä ojentajat tulivat kipeiksi :roll:

Eilinen Suomen Cupin peli hävittiin kasimuna, vihu oli tosin kolme divaria ylempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Niba
Kitisijä

Salilla pyörimistä, harjoitteluaikaa käytin vain 90 minuuttia, mikä taitaa olla riittävästi, rautaa muotoiltiin uusiksi 22 130 tziloa..
Eräiden kirjoitusten takia vedin itsekin, leukaa taljalla..
Ei se niin vaikeaa ole pitää vaan ladata lisää painoa, tankoon lisää painoa, paljon lisää painoa!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Jaksaisko sitä salille vai antaisko lihaksen paisua levossa toista viikkoa...Spillu kun on laiskavässykkä pössis. Laiskat on lepposia ja lihavat kans.
Vastaa Viestiin