Urheiluosasto
Tsemii.par-sky kirjoitti:testasin niitä negatiivisia ja retkahin alas aika perunasäkkimäisesti. ehkä menee ylihuomenna paremmin.

olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.Duck kirjoitti:Testaa myös ylätaljaa isommilla painoilla, kokeile kuinka paljon saat maksimissaan vedettyä alas edes kerran (ei riuhtaisemalla vaan hartiavoimin vetäen). Sitten kun huomaat että joudut painamaan polvet siihen puomiin ettet lähde kohoamaan tuolilta, alat olla jo leuanvetokunnossa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pommisuojatouhut tein taas. Oon päättäny vähän muuttaa ohjelmaa kun olin junnannut samaa liian kauan aiemmin. Syväkyykyt (riittävän kevyellä painolla et menee kans), mave 1.06x omapainolla, ja sotilaspenkki peruspenkin sijasta (kevyemmillä notta jaksaa). Kahtotaan mitä tapahtuu.
Ja eikös leuanvedossakin ole selkä mukana? Tän mukaan ainakin on. Eiku toi onkin mikälie mikä toi on suomeksi, virallinen leuanveto löytyykin täältä. <routalempi> Jaa. Jännä.
</routalempi>
Tai sitten vaihdat hiukan pienempään painoon, kunnes olet varma että liike menee hartiavoimilla. Ja lähdet isontamaan siitä sitten.par-sky kirjoitti:olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.
Ja eikös leuanvedossakin ole selkä mukana? Tän mukaan ainakin on. Eiku toi onkin mikälie mikä toi on suomeksi, virallinen leuanveto löytyykin täältä. <routalempi> Jaa. Jännä.

Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.
Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.
Taljassa samalla lailla.
Kummassakin lavat kokoajan yhdessä.
Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.
Taljassa samalla lailla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.
Myötäotteella on todellakin x-kertaa rankempi, aluksi.par-sky kirjoitti:Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi.
Vastaotteella liike on saman kastin egoilua kuin penkkipunnerrus.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
tällä hetkellä en kummallakaan, joten keskityn roikkumaan ja huutamaan keuhkojeni pohjasta kunnes joku (mielellään nuori hyvännäkönen palomies) tulee pelastamaan mut.Frederik Krueger kirjoitti:Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Kokeilin mavessa sumotyyliä ja se oli rakkautta ensipieraisulla. Vaikka nivuset eivät venykkään riittävästi, että saisi selän pysymän ihan tönkkösuorassa niin kyllä oli helppoa.
Nyt ihan eufoorinen olo. Luultavasti koska selkä on sellaisessa pumpissa ettei aivoihin riitä verta.
Nyt ihan eufoorinen olo. Luultavasti koska selkä on sellaisessa pumpissa ettei aivoihin riitä verta.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kävin muuten minäkin toissapäivänä uimassa piiitkästä aikaa. Tissiuintii 800 metriä, meni joku 35 minsaa. Hengastyin ja niska sekä ojentajat tulivat kipeiksi
Eilinen Suomen Cupin peli hävittiin kasimuna, vihu oli tosin kolme divaria ylempää.

Eilinen Suomen Cupin peli hävittiin kasimuna, vihu oli tosin kolme divaria ylempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Salilla pyörimistä, harjoitteluaikaa käytin vain 90 minuuttia, mikä taitaa olla riittävästi, rautaa muotoiltiin uusiksi 22 130 tziloa..
Eräiden kirjoitusten takia vedin itsekin, leukaa taljalla..
Ei se niin vaikeaa ole pitää vaan ladata lisää painoa, tankoon lisää painoa, paljon lisää painoa!
Eräiden kirjoitusten takia vedin itsekin, leukaa taljalla..
Ei se niin vaikeaa ole pitää vaan ladata lisää painoa, tankoon lisää painoa, paljon lisää painoa!
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä