Takkus ja pahasti, en muistanu jalasssani olevaa rakkoa, joten meni kävelyksi ja kivuliaaksi sellaiseksi. Nyt laitoin rakkolaastarin joten ongelma ohitettu.
Suvinen kirjoitti:Jos on jotain pallon päällä pyörimistä ja hengittelyä, niin eikiitos. Kaipaan verta, hikeä ja rakkuloita kantapäissä. *murinaa*
Saamasi pitää ainakin kahden ekan osalta, ja eiköhän viimeinenkin jotenkin hoidu paikan päällä. Milloinkas se laskettu aika olikaan?
Jaaha, pitäisiköhän käydä katsastamassa se kaupallinen sali... Tai sitten voisi alkaa käydä siellä kauempana uudessa paikassa. Harmittaa vain ettei nyt pysty huomaamatta pinnaamaan kesken päivän salille. Niin väärin.
Harrastauduin salilla 70 minuuttia.. 16900 ziloa vaan säästelin polvia ja kauppaankin piti vielä ehtiä.. yksin yllättäen loppui puristusvoima kourista kun vuoron perään sousi taljaa niskan taakse ja leukaa taljalla veti??
painoja putosi.. rasvaa on alle 20 kiloa kehosta..huomasin että terveysintoilijan apuväline omron rintamilta käytössä viime kuussa näytti yli 23 prossaa rasvaa nytten 20,1, painunee ensi kuuksi alle 20 pysyväisesti?
Jos jättäisin oluen ja makkaran, JOS vaan kun en elämänlaatua halua aivan nollata..
Painot keikkuu käsillä 12-80, keskimoottorille 20-50 ja jaloille 35-140.. sillä oon harjoitellut vasta 6kk..
Metsätöitä 7 tuntia. Toivottavasti kroppa kiittää aamulla..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Puhhuh. Pääsiäisen kunniaksi vaihdoin kesärenkaat alle, aikaa meni ainakin 40 min kaikkinensa. Sitten lämpimään suihkuun, munanpesijä vain puuttui joten haiskoot sitten. Kroppa kiitää.
Frederik Krueger kirjoitti:Puhhuh. Pääsiäisen kunniaksi vaihdoin kesärenkaat alle, aikaa meni ainakin 40 min kaikkinensa. Sitten lämpimään suihkuun, munanpesijä vain puuttui joten haiskoot sitten. Kroppa kiitää.
Ota mallia Mao Zetungistä? Hän pesi vehkeensä Keltaisen joen uinnin jälkeen kylän kauneimmassa.
Niba kirjoitti:Ja harjoitus aerobisesti alkoi tänään-->
Sä et vissiin nää näissä tuloksissa mitään epänormaalia? Niinkuin että max heart rate 223 sun ikäsellä kaverilla ja 53 minuutissa alle 7km/h keskimääräisellä kävelyvauhdilla yli 1100 kcal kulutus? Joo-o, perussettiä perussettiä...
Sä et vissiin nää näissä tuloksissa mitään epänormaalia? Niinkuin että max heart rate 223 sun ikäsellä kaverilla ja 53 minuutissa alle 7km/h keskimääräisellä kävelyvauhdilla yli 1100 kcal kulutus? Joo-o, perussettiä perussettiä...
Täytyy aina suhtautua tuohon tietoon varauksella, laskee ekerniankulutuksen myös toisella tavalla, kun tuo syke on mitä on, täytyy varmaan uusia battery hikinauhassa?
Reippahasti pyöräilty salille, tehty puolentoista tunnin setti ja pyöräilty takas. Olen niin reipas että oikeen hirvittää. Taidanpa alkaa juomaan viinaa.
par-sky kirjoitti:Reippahasti pyöräilty salille, tehty puolentoista tunnin setti ja pyöräilty takas. Olen niin reipas että oikeen hirvittää. Taidanpa alkaa juomaan viinaa.
Eilen: 30 min crossing-tunti + 1h venyttelytunti
Tänään 2500 uintia, puolet rintauintia ja puolet vapaauintia. Jos tänään vielä kävelis kotiiin, niin tälle päivälle on sitten liikuttu ihan tarpeeksi (ellei avokki sitten ylipuhu mua sen kanssa juoksemaan illalla)
Hoomoilastelin raudanhajussa 110 minuuttia, aika matka, jäin heti neljän harjoituksen jälkeen tahdista, kun ei päässyt kolmipäistä(lihasta) rasittamaan.. ;(
Eniwei.. 28275 nöyrtyi..
Ihmettelen niitä tahvoja jotka lehtiö kädessä merkkaavat tekemisensä..
Minulla ei ainakaan tee tiukkaa muistaa mitä ja paljon olen veivannut viidenkin tunnin tauon kuluttua! Toistoja teen aina tietyn määrän ja jos tuntuu liian helpolta niin vapautan lisää reikiä rajoittimen yläpuolelle!
Viimeksi muokannut Niba, 18.04.2009 8:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
6 tuntia pintalautojen sahausta klapin pituisiksi ja pinoihin laittoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.