Urheiluosasto
Re: Urheiluosasto
^
Mä käyn aktiivisesti just crossing-, sisäpyöräily (eli spinngin) ja pilateksessa tuolla salilla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia muitakin tunteja, kun tuolla on niin paljon vaihtoehtoja. Tarvitsisi vain vähän enemmän tunteja vuorokauteen
Sitten vielä tuon lisäksi teen circuittia välillä.
Ekan kerran kun kävin crossign cardio 35 (vauhtikestävyystunti) -tunnilla, meinasin pökrätä sinne, jouduin lepäämään kesken tunnin.. nyt oon suoriutunut täyspitkästä cardiotunnista .. seuraavaksi ajattelin "yletä" pro- tunneilla
Mä käyn aktiivisesti just crossing-, sisäpyöräily (eli spinngin) ja pilateksessa tuolla salilla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia muitakin tunteja, kun tuolla on niin paljon vaihtoehtoja. Tarvitsisi vain vähän enemmän tunteja vuorokauteen
Sitten vielä tuon lisäksi teen circuittia välillä.
Ekan kerran kun kävin crossign cardio 35 (vauhtikestävyystunti) -tunnilla, meinasin pökrätä sinne, jouduin lepäämään kesken tunnin.. nyt oon suoriutunut täyspitkästä cardiotunnista .. seuraavaksi ajattelin "yletä" pro- tunneilla
-
- Kitisijä
Juoksin töihin.
10 kilometriä ja ihan rapiat yli tunti.
Illalla sama takas.
10 kilometriä ja ihan rapiat yli tunti.
Illalla sama takas.
-
- Kitisijä
Voi vittu teitä. En kyllä lue tätä aihetta kuukauteen. Katkera mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tää ois yyberiä, jos ois sopiva työmatka.huima kirjoitti:Juoksin töihin.
-
- Kitisijä
Aloin jäämään kisassa häviölle, niin pitää alkaa kerämään kilometrejä myös viikolla.Bhven kirjoitti:Tää ois yyberiä, jos ois sopiva työmatka.huima kirjoitti:Juoksin töihin.
Meillä kun noita samoja kilsoja vedettynä fillarilla ei lasketa mukaan skabaan.
Kilpailuhenki on kyllä paras tapa saada jengi liikkeelle.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Parin tunnin reenit Tesoman betonilla, jalat kiittää kuittaa ja kumartaa. Huomenna samat pari tuntia pelin muodossa. Ei vittu tää oo ihmisen laji...jalkapallo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kesän ensimmäinen sauvakävelylenkki meni vähän kuntotasoa hakien, mutta suht ok. Matka n 8.5km, syke 127, 1118kcal, hapenkulutus 33 ml/kg/min.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Ja oliko tuo nyt harmistuksen vai ilon aihe?aasi kirjoitti:Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
-
- Kitisijä
Vähän ristiriitaista. Missä olivat talvella, hä! Nukkumassa vällyjen alla persettä kasvattamassa?huima kirjoitti:Ja oliko tuo nyt harmistuksen vai ilon aihe?aasi kirjoitti:Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
-
- Kitisijä
Oli tossa sellanen melko pitkä pakotettu tauko spinnistä ja näemmä kannatti. Ekan treenin ns. training effect (by Suunto, asteikko 1-5) oli 5 ja treenin maksimisyke oli noussut 12 pykälää. Ei huono.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Pitäis kai itsekin sijoittaa kunnolliseen zykemittariin. Mut vitsit kun ei jaksa selvittää hyvää ja toimivaa!
Haluaisin käppyröitä ja tilastotietoja talteen, vähän kuin nyt saan pyöräretkistä ja muista ulkoliikeaktiviteeteista Noksun sportstrackeriin. Sportstracker - integraatio ois kiva, mut mä en pikaisesti Polarin sivuja selaamalla yksinkertaisesti tajunnut että onko mahdollista hankkia erillistä mittaria joka siihen kykenee, vai myykö ne vain tuota tiettyä gps-puhelin + bluetooth-mittaripakettia..
Ähpuh.
Haluaisin käppyröitä ja tilastotietoja talteen, vähän kuin nyt saan pyöräretkistä ja muista ulkoliikeaktiviteeteista Noksun sportstrackeriin. Sportstracker - integraatio ois kiva, mut mä en pikaisesti Polarin sivuja selaamalla yksinkertaisesti tajunnut että onko mahdollista hankkia erillistä mittaria joka siihen kykenee, vai myykö ne vain tuota tiettyä gps-puhelin + bluetooth-mittaripakettia..
Ähpuh.
Kävin 15,5 kilometrin juoksulenkillä, johon meni aikaa noin 1,5 tuntia. Ilma oli sateinen ja happirikas, joten oli varsin mukava juosta. Pitkästä aikaa juoksin ilman nappeja korvissa, luonnon äänten kuunteleminen oli tervetullutta vaihtelua kitaravalliin.
-
- Kitisijä
Olen olltu tyytyväinen Suunto t6c laitteeseeni. Käppyröitä se tuottaa kyl joka lähtöön. Vaatinee sulle ainakin gps-lisäjutun, onhan niitä muitakin.aasi kirjoitti:Haluaisin käppyröitä ja tilastotietoja talteen,
Tänään hyötyliikuntaa: klapientekoa kera traktorin käyttämän klapikoneen.
n 3200kcal ja työaikaa paloi n 6h. Toistaiseksi ei jumeja tms.
Edit.
Training Managerin mukaan 4001 kcal, aika iso ero 'kellon' arvoon !
TE 2.5, 'kellon' mukaan 1.6
Hapenkulutus 36 ml/kg/min ja sykkeet välillä 65 - 146.
Hmm.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 24.05.2009 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Eilen poweri ja tänään armotonta joogastrechausta. Ei menny ihan palauttavasta(siis todellakaan) treenistä, joten fiksu pitäisi huomenna taukopäivän tai aerobista pelkästään. Let us see.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Sauvakävelyä Keskuspuistossa, 45 min lenkki kulki aika hyvin.
Keskisyke 122, 393kcal, TE 3,2.
Keskisyke 122, 393kcal, TE 3,2.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Kädet edelleen näemmä ihan tuusannuuskana, sain silti taisteltua 2 kilometria uiden.
Mä vähän petyin, odotin crossing pro -tunnilta paljon enemmän. Nyt kerrankin kun noudatin säädöissä opettajan neuvoja, niin se ei tuntunut hirveästi missään. Tai no tuntui, mutta olisi jaksanut toisen samanlaisen.
-
- Kitisijä
käväisin aamupäivällä tekemässä kaheksan kilsan lenkin. Siinä kulki sitten hetken rinnalla joku nuori mies, joka sai kyllä omankin jalan nousemaan hetken kevyemmin (en yleensä ole siinä viiden kilsan kohalla parhaimmillani). Mutta oli se mies sen verran upea, että pitää ruveta varmaan lenkkeilemään päivittäin ennen töihin menoa.
...ohkanen paita, jonka tuuli painaa sitä vasten niin että rinta- ja vatsalihakset erottuu, leveät hartiat jotka keinuvat askelten tahtiin, upea perse, joustava askel ja kissamaisen kevyt juoksu... ehkä mun pitäs siirtää tää "ketä panisit"-ketjuun
...ohkanen paita, jonka tuuli painaa sitä vasten niin että rinta- ja vatsalihakset erottuu, leveät hartiat jotka keinuvat askelten tahtiin, upea perse, joustava askel ja kissamaisen kevyt juoksu... ehkä mun pitäs siirtää tää "ketä panisit"-ketjuun
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Päivän hyötyliikunnat:
Metsänistutusta työvälineenä kuokka ja istutuspaikkana kivinen/kallioinen/varvikkoinen hakkuuaukea.
Aikaa meni reilu 6h, mutta olin onnistunut ilmeisesti tökkäämään käteni johonkin oksaan ja sammuttamaan Suunnon mittauksen liian aikaisin.
5h15min, 2324kcal, TE 1.8
Edit. Training Managerin laskemat tiedot: 2540kcal, TE 1.9
Metsänistutusta työvälineenä kuokka ja istutuspaikkana kivinen/kallioinen/varvikkoinen hakkuuaukea.
Aikaa meni reilu 6h, mutta olin onnistunut ilmeisesti tökkäämään käteni johonkin oksaan ja sammuttamaan Suunnon mittauksen liian aikaisin.
5h15min, 2324kcal, TE 1.8
Edit. Training Managerin laskemat tiedot: 2540kcal, TE 1.9
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Hetkinen. Mä kyllä juoksin tänään ilman paitaa.par-sky kirjoitti: ...ohkanen paita, jonka tuuli painaa sitä vasten niin että rinta- ja vatsalihakset erottuu, leveät hartiat jotka keinuvat askelten tahtiin, upea perse, joustava askel ja kissamaisen kevyt juoksu... ehkä mun pitäs siirtää tää "ketä panisit"-ketjuun
EDIT: ah, toihan oli viime viikolta. Silloin oli paita päällä.