Urheiluosasto
Minuuttia vajaa 50 minuuttia aamu-uintia, matkaa taittui 2 km. Pääasiallisesti rintauinnilla tuli edettyä, vapaauintia välttelin, jotta on voimia käsissä illan Pilates-tuntia varten.
Tulevaa liikuntaa tänään: kävely töistä kotiin, pyöräily salille, 35 min sisäpyöräilytunti + kevyt pilates.
Ihanaa kun vihdoinkin ehtii/pystyy harrastamaan kunnolla liikuntaa
Tulevaa liikuntaa tänään: kävely töistä kotiin, pyöräily salille, 35 min sisäpyöräilytunti + kevyt pilates.
Ihanaa kun vihdoinkin ehtii/pystyy harrastamaan kunnolla liikuntaa

En enää postaile tähän ketjuun, koska tiedän olevani suurin ja kaunein.
Koska nyt kuitenkin postasin, niin pakko mainita että tämänpäiväinen salitreeni oli vaihtelua normaaliin. Koska päätin eilen tuoda salikamppeeni pestäviksi ja koska pyöräkin on huollossa, painelin julkisilla puoli tuntia salille vain tajutakseni sen ulko-ovella ettei mulla ole urheiluhousuja mukanani. Koska salin löytötavaralaaristakaan ei löytynyt mitään lähellekään sopivaa eikä maastaveto farkut jalassa erityisesti napostellut, ei auttanut kuin viettää kotimatkan merkeissä toinen puolituntinen julkisissa. Kävellessäni kaupalta kotiin polvessa naksahti taas jokin ja se teki kipeää. Urheilua ei voi suositella kenellekään missään muodossa.
Koska nyt kuitenkin postasin, niin pakko mainita että tämänpäiväinen salitreeni oli vaihtelua normaaliin. Koska päätin eilen tuoda salikamppeeni pestäviksi ja koska pyöräkin on huollossa, painelin julkisilla puoli tuntia salille vain tajutakseni sen ulko-ovella ettei mulla ole urheiluhousuja mukanani. Koska salin löytötavaralaaristakaan ei löytynyt mitään lähellekään sopivaa eikä maastaveto farkut jalassa erityisesti napostellut, ei auttanut kuin viettää kotimatkan merkeissä toinen puolituntinen julkisissa. Kävellessäni kaupalta kotiin polvessa naksahti taas jokin ja se teki kipeää. Urheilua ei voi suositella kenellekään missään muodossa.
Sauvahikingia, prkl toinen kärkitappi katosi upposi tuntemattomaan paikkaan turpeeseen, nyt minulla on sitten yksi varaantura! Jee.. uus pari 6,30€
jotain 40 minsaa mukaan kuului hiihtomäen 200 porrasta, pulssi nousi melkeen yli 170..
Tänään vaikutti ranneGerpsi tolkulliselta näyttöinensä..
Askelmittari näytti 40 minuuttia tehokasta hikingia 4685 askelta..
Huippunopeus johtui että juoksin ylös ekat 50 rappusta..

Mittään nopeusominaisuuksia autolla tänään 23.4..
jotain 40 minsaa mukaan kuului hiihtomäen 200 porrasta, pulssi nousi melkeen yli 170..
Tänään vaikutti ranneGerpsi tolkulliselta näyttöinensä..
Askelmittari näytti 40 minuuttia tehokasta hikingia 4685 askelta..
Huippunopeus johtui että juoksin ylös ekat 50 rappusta..

Mittään nopeusominaisuuksia autolla tänään 23.4..
Pyyhin Netikettiin..
- Riemumieli
- Kitisijä
Kun ei joukkoekaan oo toiminut pitkiin aikoihin, ja kaikesta maksetaan turhaan..Riemumieli kirjoitti:Onko kukaan homo tai hetero menossa lauantaina saban työpaikkajoukkueiden sm-skaboihin?
Kävin salilla riuhtomassa rautaa vaikkei rasvaprossa ollutkaan muuttunut, pitää varmaan mitatavaan joka toinen kuukausi..
Rautaa kaatui 60 minuuttia pikana.. 19500 tziloa, toivottavasti otin tarpeeksi rauhallisesti?

Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Kävin kisoissa tekemässä liikesarjoja ja ottelemassa. Kummastakaan ei tullut juuri muuta kun kokemusta ja raskaassa sarjassa otellessa viidestä matsista toisen lopussa meni polvi parissa potkussa yli -> särki.
Huomioitavaa:
* ottelualue näyttää paaaljon pienemmältä
* isot ja pitkät vastustajat ovat myös painavia ja tuntuvat nopeammilta
* tuomarit vaikuttivat vähemmän pelottavilta
kun 12v ja -40kg sitten.
Huomioitavaa:
* ottelualue näyttää paaaljon pienemmältä
* isot ja pitkät vastustajat ovat myös painavia ja tuntuvat nopeammilta
* tuomarit vaikuttivat vähemmän pelottavilta
kun 12v ja -40kg sitten.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Tänään on tullut taas hieman liikuttua. Tuli käytyä' ensimmäistä kertaa sisäpyöräilyn cardio- tunnilla.. ja olin varma, että kuolen sinne. Kahden päivä tissuttelun ja yhden päivän syömättömyyden jälkeen ei välttämättä kannattaisi urheilla noin. Pulssi oli vielä miljoona kun makasin kotona lattialla.
Illan pyöräilyt sujuivat jo paremmin, tuli tehtyä pieni retki, noin kuutisen kilometria.
Huomenna on uusi päivä ja uudet jumpat
Illan pyöräilyt sujuivat jo paremmin, tuli tehtyä pieni retki, noin kuutisen kilometria.
Huomenna on uusi päivä ja uudet jumpat

^ Kroppa kyllä keksii keinot niihin lepopäiviin, jos ei itse niitä tajua pitää. Huomasin itse saman tossa joitain viikkoja sitten.
Oon olosuhteiden pakosta ollut spinnaamatta kohta 3 viikkoa, maanantaina taas lähtee![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Oon olosuhteiden pakosta ollut spinnaamatta kohta 3 viikkoa, maanantaina taas lähtee
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^tyhmä kroppa kyl mulla sitten..
Ootko muuten kokeillut ikinä crossing-tunteja? Mä oon ihan koukussa niihin, ne on niin parhaita, ja häntäluu kestää ne tunnit hienosti
Mun salilla on kunnon magapimu vetämässä crossing-tunteja. Se tsemppaa niin hienosti ne tunnit, että sitä itse vetää tunnit välillä pienessä usvassa oman jaksamisen äärirajoilla, kun on kunnon teknojumputus kovimman sykkeennosto-osion aikana 
Ootko muuten kokeillut ikinä crossing-tunteja? Mä oon ihan koukussa niihin, ne on niin parhaita, ja häntäluu kestää ne tunnit hienosti

^ En oo kokeillut, en usko että mun salilla on niitä. Mä oon jotenkin laiska edes tutustumaan uusiin tunteihin vaikka olis varmaan ihan fiksua. No, jos kesällä ottais spinningin ja runningin lisäks repertuaariin body combatin... 

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^
Mä käyn aktiivisesti just crossing-, sisäpyöräily (eli spinngin) ja pilateksessa tuolla salilla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia muitakin tunteja, kun tuolla on niin paljon vaihtoehtoja. Tarvitsisi vain vähän enemmän tunteja vuorokauteen
Sitten vielä tuon lisäksi teen circuittia välillä.
Ekan kerran kun kävin crossign cardio 35 (vauhtikestävyystunti) -tunnilla, meinasin pökrätä sinne, jouduin lepäämään kesken tunnin.. nyt oon suoriutunut täyspitkästä cardiotunnista .. seuraavaksi ajattelin "yletä" pro- tunneilla
Mä käyn aktiivisesti just crossing-, sisäpyöräily (eli spinngin) ja pilateksessa tuolla salilla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia muitakin tunteja, kun tuolla on niin paljon vaihtoehtoja. Tarvitsisi vain vähän enemmän tunteja vuorokauteen

Sitten vielä tuon lisäksi teen circuittia välillä.
Ekan kerran kun kävin crossign cardio 35 (vauhtikestävyystunti) -tunnilla, meinasin pökrätä sinne, jouduin lepäämään kesken tunnin.. nyt oon suoriutunut täyspitkästä cardiotunnista .. seuraavaksi ajattelin "yletä" pro- tunneilla

Aloin jäämään kisassa häviölle, niin pitää alkaa kerämään kilometrejä myös viikolla.Bhven kirjoitti:Tää ois yyberiä, jos ois sopiva työmatka.huima kirjoitti:Juoksin töihin.
Meillä kun noita samoja kilsoja vedettynä fillarilla ei lasketa mukaan skabaan.
Kilpailuhenki on kyllä paras tapa saada jengi liikkeelle.