Mulla on viime vuosina salikerrat vähentyneet ja reenikestot lyhentyneet, mutta koska sokkeli on vahva (17 v säännöllistä), ei pieni tauko juuri painoja tiputa. Taasen juoksukunto tippuu heti, kun esmes parikin viikkoa vetelee rullilla. Suhteessa aerobinen on selvästi vaatimattomampi kuin lihaskunto.Nehemiah James kirjoitti:Salikunto laskee yllättävän nopeasti, oikeastaan hämmästyttävän nopeasti, mikä viittaa vahvasti huonoon syömiseen...
Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Harjoitus pyörä apuvälineenä
pikkuinen espoo lenkki jopa nelikkotiellä käväisin

jA HARJOITUSMÄÄRÄT

jA HARJOITUSMÄÄRÄT

Pyyhin Netikettiin..
Jumankukkelin, kuinka varovaisesti tuo urheilu oikein pitää aloittaa?
Vedin kyykyssä 2x40 lämmittelyt ilman tankoa ja muutaman hassun sarjan niin pienillä painoilla kuin vain tasapaino salli. Hyvä kun pääsi ylämäen kämpille käveltyä ja tänään tultiin töihin etanavaihteella.
Vedin kyykyssä 2x40 lämmittelyt ilman tankoa ja muutaman hassun sarjan niin pienillä painoilla kuin vain tasapaino salli. Hyvä kun pääsi ylämäen kämpille käveltyä ja tänään tultiin töihin etanavaihteella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elokuun aluksi
noin 40 kilsaa pyörällä kevyesti..

Koska ei gps-sykettä niin suuntaa antava..

Koska ei gps-sykettä niin suuntaa antava..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Pääasia, et lantionpohja on tikissä.nowaysis kirjoitti:Pidin noin seiskaviikon kuntoilutauon. Yläkropan voima vähentyny selkeesti, alassa ei niinkään. Sinänsä ei ylläripylläri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Koska olen niin kova jätkä, jopa kovempi kuin elco ja pertti yhteensä, tällä viikolla on ehditty työkiireiden lomassa käydä pari kertaa sekä punttailemassa että magailemassa. Huominen uinti jää pahus väliin minusta riippumattomista syistä, enkä pääse maga-leirillekään. Jutsuiluja pitäisi kuitenkin yrittää taas jatkaa viikonloppuna. Ehkä kone lähtee tästä taas käyntiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aamuspinnailun jälkeen tuli lähdettyä vielä polkemaan illallakin uuden pyörän innostamana. Hyvä mieli oli siihen asti kunnes istahdin tähän koneen ääreen ja ryhdyin lähettämään Sports Trackerilla lenkkiä nettipalveluun, niin eiköhän se paska hävitä kaikki tallennetut harjoitukset puhelimen muistista.
Edit: ilmeisesti puhelimen muistikortti on hajonnut.
Edit: ilmeisesti puhelimen muistikortti on hajonnut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Tätä nyt seuraavat puoli vuotta, treenivedot erikseen sitten vielä. Ja kunhan salivuorot varmistuu niin lisätään sopivalla hollilla olevat:

edit: oli niin yökee taulu että muutin kuvaksi

edit: oli niin yökee taulu että muutin kuvaksi
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM