Samaa kuin ennenkin, tosin tänään jätin punttisalikäynnin väliin koska jätin aamiaisen syömättä verikokeiden vuoksi. Otetaan normaalit kolesteroli-, maksa- jne. arvot, ihan jänskättää ovatko ok vai ei. Ainakin verenpaine oli hyvällä tasolla, kolesteroleja ei multa ole koskaan aiemmin mitattukaan. Saas nähdä onko siltä osin sukurasitteita tms.

Hoitsu ihmetteli myös kovasti ettei minulla ole silmälaseja/näköongelmia vaikka olen koko ikäni tehnyt päätetyötä, eli hopi hopi pitäisi käydä pitkästä aikaa tarkistamassa tilanne optikolla näöntarkastuksessa. Tosin kun mietin, on mulla aika monta vanhempaa päätetyökaveriakin joilla ei ole silmälaseja, tuskin ne kaikki piilareitakaan käyttää? No käydään kuitenkin optikolla kun keretään, vaikka en ole huomannut vielä mitään ongelmaa. Otetaan samalla silmänpaineet, rengaspaineet jne.
Uimatreeneissä opeteltiin selkäuintia, ei se niin epämukavaa ollutkaan kuin muistelin vaikka edelleenkin ihan turha ja typerä uimatyyli joka tapauksessa. Ensi kerralla selkäuinnin käännös, uh huh. Viimeviikkoinen vapaauinnin käännös oli jo tarpeeksi haastavaa opetella. Tämänkertaisissa treeneissä oli jonkinmoinen yleisökato, ovatko jotkut jo heittäneet arkun naulaan?
Tuleva viikonloppu pe-su menee tiiviisti jutsuiluleirillä, lähinnä kai leikitään leikkiaseilla. Pitänee ostaa Snickersejä mukaan ettei hiilarit lopu kehosta kesken kuten yhdellä aiemmalla vkl-leirillä, myöhemmillä leireillä ymmärsivät sentään tuoda kaikille välipalaksi esim. omenoita ja muita hedelmiä. Muutama viikko eteenpäin olisikin vuorossa ilmeisesti maga-leiri (vielä ei ole tullut vahvistusta varaukselleni), ehkä mut pakotetaan siellä taas tasokokeeseenkin.