Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Re: Urheiluosasto
Tunti futsalia 7-8, jolloin olen yleensä vielä unessa. Illalla kaksi tuntia lisää samaa, tosin aivan erilaisella temmolla eli huomattavasti kovemmalla.
Paras päivä ikinä.
Ternimaito!!!!!1Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei taida ihan natuna Jutta reenata. Nooh, eipä moni kilpasiskokaan.
-
- Kitisijä
Minusta tää on ihan luonnollisen näköinen, kasvoissa ei ainakaan näy mitään testomuutoksia. Sika-alhainen rasvaprossa tosin on ja paljon vaan kohdennettua treeniä , taitaa olla aika pikkanen tuo likka muutenkin. Silarit tietty kehissä juu, mutta mun silmään menis ihan luomusta muuten.. hmm, nyt aloin miettiin kasvoja, pitäis nähdä ennen ja jälkeen kuvat. Mutta lihakset ei musta oo mitenkään luonnottomat todellakaan.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Niin, mitäpä tuosta. Ruma naama, ruma vatsa, luinen lantio, hurraa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Ja mitenkähän tuohon olisi vaadittu droppeja?
Lihasmassa ei ole mitenkään erikoinen ja tiukkuuskaan ei ole mitenkään tapissa.
Mutta ei meikäläisen makuun noin hentoiset.
Lihasmassa ei ole mitenkään erikoinen ja tiukkuuskaan ei ole mitenkään tapissa.
Mutta ei meikäläisen makuun noin hentoiset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sustaa ja Dekaa, Sustaa ja Dekaa! Pakkotoiston foorumeilta yksityskohtaisemmat annostelut ja piikitysvinkit!nowaysis kirjoitti:Minusta tää on ihan luonnollisen näköinen, kasvoissa ei ainakaan näy mitään testomuutoksia.
Tuohan on aivan normaali melojan vartalo alhaisella rasvaprosentilla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei taida ihan natuna Jutta reenata. Nooh, eipä moni kilpasiskokaan.
12.7 km (ruotuun) palauttavaa pyöräilyä.
Vko 1: 23km pyöräilyä
Vko 2: 43km pyöräilyä*
*Ajotietokone poissa käytöstä, kun sen renkaaseen kiinnittettävä vastinkappale on kiinni kesärenkaan vanteessa. Joutuu lisäilemään talvella ajetut kilsat koneeseen manuaalisesti jahka kesä saapuu. Helpotan tulevaa hommaani täällä pitämästäni "ajopäiväkirjasta".
Vko 1: 23km pyöräilyä
Vko 2: 43km pyöräilyä*
*Ajotietokone poissa käytöstä, kun sen renkaaseen kiinnittettävä vastinkappale on kiinni kesärenkaan vanteessa. Joutuu lisäilemään talvella ajetut kilsat koneeseen manuaalisesti jahka kesä saapuu. Helpotan tulevaa hommaani täällä pitämästäni "ajopäiväkirjasta".
-
- Kitisijä
Olen jonnin verra kiertänyt katsojana kisoissa ja JO fitness-puolella 2/3 akoista mörisee. Olihan Jutta horkku-Petterin kanssa naimisissa, joten "suhteetkin" on kunnossa.Bluntly kirjoitti:Ja mitenkähän tuohon olisi vaadittu droppeja?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Viime viikolla 2 12km hiihtolenkkiä, yks sisäaerobinen ja säbäpeli. Tosin ei yhtään salireeniä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
En ole kerennyt vielä. Tällä viikolla tarkotus.SikaMika kirjoitti:Kävitkö tsekkaamassa sen salin?Kai Nalo kirjoitti:Ou jea.
-
- Kitisijä
Jalkapäivä eilen.
Hemmetti kun olisi power-räkki, veivät penteleet rimpulaversion pois kun olin ainut käyttäjä. No sen tankosysteemi oli kyllä aneeminen.
Hemmetti kun olisi power-räkki, veivät penteleet rimpulaversion pois kun olin ainut käyttäjä. No sen tankosysteemi oli kyllä aneeminen.
Jalkatreeni ja muutama kilsa pyöräilyä. Otin löysät pois huomista, suhteellisen aerobista, päivää varten.
^Kävin tsekkaamassa salia, mutta en edes löytänyt sitä, tai siis sisäänkäyntiä kys. rakennuksesta. Pittääpä vissihin huamenna sooitella..
Eilen aika pitkä reeni salilla (105min) sisältäen 2x6 min fillaria (meni maaginen 200kcl/6min rikki jota oon pitänyt pitkään tavoitteena ja entisen kunnon huippuna)
-
- Kitisijä
^ Aika pitkiä nuo sun treenit. Kolmea varttiahan pidetään joissain piireissä maksimina mitä jaksaa vääntää kunnolla, onko välit turhankin pitkiä?
Palautumiset n. 4 minuuttia. Ja laskin reeniaikaan mukaan myös n. 15 minsaa venyttelyä.Bluntly kirjoitti:^ Aika pitkiä nuo sun treenit. Kolmea varttiahan pidetään joissain piireissä maksimina mitä jaksaa vääntää kunnolla, onko välit turhankin pitkiä?
Viimeksi muokannut Dumis, 20.01.2010 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Treeniohjelma kiertoharjoitteluna, maksimitoistot pienillä painoilla. Tuli hyvä hiki.
-
- Kitisijä
Kulunut viikko:
- ma: tunti säbähöntsyä
- ti: selkä + absit salilla
- ke: homoilua
- to: tunnin hölkkändeili
...su on ainaski säbäpeli ja ans kattoo nyt mitä muuta keksiiviitsii.
- ma: tunti säbähöntsyä
- ti: selkä + absit salilla
- ke: homoilua
- to: tunnin hölkkändeili
...su on ainaski säbäpeli ja ans kattoo nyt mitä muuta keksiiviitsii.