Urheiluosasto
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Korkkasin treenivuoden 2010, jo vuoden kiukutellut reisi sanoi poks taas.
Vaan eipä haittaa, vähällä pääsin kun ottaa huomioon mimmoset sikapossut oli taas tanhuissa päällä.
Vaan eipä haittaa, vähällä pääsin kun ottaa huomioon mimmoset sikapossut oli taas tanhuissa päällä.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Tottakai menee, takasinpäin tullessa on eväät syöty jo!bliss kirjoitti:2 x 7,8 km kevyttä hölkkää, ensin kotoa töihin ja iltapäivällä sama toiseen suuntaan.
Aamulla aikaa meni 59,18, iltapäivällä pirteämpänä 51,33.
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
&
-JM
-
- Kitisijä
Testasin että monta punnerrusta menee. 18 meni, aika surkeeta. Vatsiksia sentään menee salireenin ohessa 30 vähän jalkoja puolapuille nostaessa, parannusta parin kuukauden takaiseen 50%. Punnerrukset siirtyvät myös ohjelmaan, koska näköjään ei ole yhtään lihaskestävyyttä sillä osastolla.
Tänään oli toinen lepopäivä, huomenna sitten salille. Toimistotyötä tehdessä voi tehdä joka toinen päivä salia, mutta fyysistä hommaa tehdessä polvi ei palaudu tarpeeksi nopeasti jotta vois jokatoinen päivä tehdä. Ehkäpä sen uimisenkin saan aloitettua ens viikolla.
Tänään oli toinen lepopäivä, huomenna sitten salille. Toimistotyötä tehdessä voi tehdä joka toinen päivä salia, mutta fyysistä hommaa tehdessä polvi ei palaudu tarpeeksi nopeasti jotta vois jokatoinen päivä tehdä. Ehkäpä sen uimisenkin saan aloitettua ens viikolla.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tämän vuoden magat ovat jääneet vielä aloittamatta kun en ehtinyt sinne tänäänkään töistä. Tai eihän ne vielä ole edes alkaneet, mutta edelleen kökin töissä pärkele. Jutsut sentään olen aloittanut kunniakkaasti, ja tietenkin uinnit.
Punttisalin aloitan sitten joskus, nykyisin ei repeä enää millään kesken työpäivän. Yhden kerran kävin just ennen joulua, sitten tuli taas kiireitä.
Punttisalin aloitan sitten joskus, nykyisin ei repeä enää millään kesken työpäivän. Yhden kerran kävin just ennen joulua, sitten tuli taas kiireitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Minusta tää on ihan luonnollisen näköinen, kasvoissa ei ainakaan näy mitään testomuutoksia. Sika-alhainen rasvaprossa tosin on ja paljon vaan kohdennettua treeniä , taitaa olla aika pikkanen tuo likka muutenkin. Silarit tietty kehissä juu, mutta mun silmään menis ihan luomusta muuten.. hmm, nyt aloin miettiin kasvoja, pitäis nähdä ennen ja jälkeen kuvat. Mutta lihakset ei musta oo mitenkään luonnottomat todellakaan.
Prepare for the worstest.
- Riemumieli
- Kitisijä
12.7 km (ruotuun) palauttavaa pyöräilyä.
Vko 1: 23km pyöräilyä
Vko 2: 43km pyöräilyä*
*Ajotietokone poissa käytöstä, kun sen renkaaseen kiinnittettävä vastinkappale on kiinni kesärenkaan vanteessa. Joutuu lisäilemään talvella ajetut kilsat koneeseen manuaalisesti jahka kesä saapuu. Helpotan tulevaa hommaani täällä pitämästäni "ajopäiväkirjasta".
Vko 1: 23km pyöräilyä
Vko 2: 43km pyöräilyä*
*Ajotietokone poissa käytöstä, kun sen renkaaseen kiinnittettävä vastinkappale on kiinni kesärenkaan vanteessa. Joutuu lisäilemään talvella ajetut kilsat koneeseen manuaalisesti jahka kesä saapuu. Helpotan tulevaa hommaani täällä pitämästäni "ajopäiväkirjasta".
-
- Kitisijä
Olen jonnin verra kiertänyt katsojana kisoissa ja JO fitness-puolella 2/3 akoista mörisee. Olihan Jutta horkku-Petterin kanssa naimisissa, joten "suhteetkin" on kunnossa.Bluntly kirjoitti:Ja mitenkähän tuohon olisi vaadittu droppeja?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä