Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olkapää-ojentajatreeni ja muutama kilsa pyörintää.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jalkapäivä eilen.

Hemmetti kun olisi power-räkki, veivät penteleet rimpulaversion pois kun olin ainut käyttäjä. No sen tankosysteemi oli kyllä aneeminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Jalkatreeni ja muutama kilsa pyöräilyä. Otin löysät pois huomista, suhteellisen aerobista, päivää varten.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^Kävin tsekkaamassa salia, mutta en edes löytänyt sitä, tai siis sisäänkäyntiä kys. rakennuksesta. Pittääpä vissihin huamenna sooitella..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen aika pitkä reeni salilla (105min) sisältäen 2x6 min fillaria (meni maaginen 200kcl/6min rikki jota oon pitänyt pitkään tavoitteena ja entisen kunnon huippuna)
Bluntly
Kitisijä

^ Aika pitkiä nuo sun treenit. Kolmea varttiahan pidetään joissain piireissä maksimina mitä jaksaa vääntää kunnolla, onko välit turhankin pitkiä?
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:^ Aika pitkiä nuo sun treenit. Kolmea varttiahan pidetään joissain piireissä maksimina mitä jaksaa vääntää kunnolla, onko välit turhankin pitkiä?
Palautumiset n. 4 minuuttia. Ja laskin reeniaikaan mukaan myös n. 15 minsaa venyttelyä.
Viimeksi muokannut Dumis, 20.01.2010 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Joka sarjan välillä? No ei ihme.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Treeniohjelma kiertoharjoitteluna, maksimitoistot pienillä painoilla. Tuli hyvä hiki. :)
SikaMika

34 kilometriä pyöräilyä ja tunti sählyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kulunut viikko:
- ma: tunti säbähöntsyä
- ti: selkä + absit salilla
- ke: homoilua
- to: tunnin hölkkändeili

...su on ainaski säbäpeli ja ans kattoo nyt mitä muuta keksiiviitsii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:Joka sarjan välillä? No ei ihme.
Nepa kuulostaa todella pitkälta sarjaväliltä. Oikeastaan vain tosi kovissa kyykky/mavesarjojen väleissä toi on järkevää. Muutoin reeni pitkittyy aivan tarpeettomasti, eikä keho kuormitu progressiivisesti, vaan palautumiset ovat oikeastaan täydellisiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Menisköhän tänään lähelle lyhyiin vai kauas pitkiin treeneihin. Taidan mennä molempiin, niinkuin aina.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
SikaMika

26 kilometriä pyöräilyä + ½ h luistelua.

Jalat sanoo, että tämän viikon pyöräilyt ovat ~kymmenen kilometrin tarkkuudella pyöräilty. Oli pakko nöyrtyä ja hakea kotimatkalla uusi HKL:n lippu hukkaamani tilalle, huomenna mennään julkisilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

10km vapaata 41min, alkaa pikkuhiljaa kulkemaan.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumikenkäilyä järvellä, pellolla ja metsässä 1,5h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Jostain syystä minulla on sellainen manala-olo. Pitäis varmaan liikkua, jottei tämä pääse eskaloitumaan.
SikaMika

Rinta-hauistreeni ja muutama kilometri kävelyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

16,6km vapaata, tosi nihkeä keli pakkasen -19 ja uuden pakkaslumen vuoksi. Alkaa jalat oleen jo vähän jumissa.
SikaMika

Selkä-hartiatreeni ja muutama kilsa pyöräilyä.

Vko 3: 72 km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viime viikolla 5 aerobista ja kaksi salia. Tänään säbää tunti. Koska mulle aletaan maksaan tästä?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:10km vapaata 41min, alkaa pikkuhiljaa kulkemaan.
Katoin että melko kovaa oot uinu, mutta jatko aukaisi asian hieman tymemmällekin.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:16,6km vapaata, tosi nihkeä keli pakkasen -19 ja uuden pakkaslumen vuoksi. Alkaa jalat oleen jo vähän jumissa.
SikaMika

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Koska mulle aletaan maksaan tästä?
Mulle sentään kustannettiin tänään reilun tunnin luistelut. Pelattiin ipanoiden kanssa lätkää, en kaatunut kuin ehkä neljä kertaa. Fillarilla jouduin polkemaan 24 kilometriä ilman korvausta kivusta ja särystä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Katoin että melko kovaa oot uinu, mutta jatko aukaisi asian hieman tymemmällekin.
Baitövei olen toudella paska uimaan. Puoli kilsaa jaksan rinulia ennen hukkumista. Yllättävän tarkka arvio tämä...
Bluntly
Kitisijä

Mitä tehdä kun korvienvälissä asuu pelko?

Ruuti ja tekniikka sallisi isommat kyykkypainot muttei uskalla. No teline on kyllä aika kakka.
Vastaa Viestiin