Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ma: puolen tunnin säbäpeli + yläkehon punttireeni
Ti: 12,5km hiihtoa
Ke: 16,8km hiihtoa
Tänään: xkm hiihtoa

Huomenna kaiketi salireeni eli työntö + absit ja lauantaina pari futsalpeliä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni + 6.2 km pyöräilyä.

Kun aloittaa tarpeeksi alhaalta, on helppo parantaa! Kyykyn sarjapainot parantuneet/parannettu 10 kg/viikko viiden viikon ajan. Ei raudoissa paljon kehumista vieläkään ole, mutta maltillinen treeni pienehköillä (mutta kuntoon nähden juuri sopivilla) romuilla on tuonut jalkoihin sopivan pohjakunnon mutta silti vähän isompiinkin painoihin löytyy mukavasti räjähtävyyttä. Enkä normaalia vähempi fillarointikin jeesaa hieman. Etiäpäin mummon kanssa lumessa.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Tänään kävin bodystepissä. Pitää kyllä sisällyttää viikkolukkariin enemmän tollasta korkean sykkeen treeniä, mun sydän hakkaa ihan naurettavan lujaa!

Stepin jälkeen syvävenyttelytunti, se on on taivaallinen laji. Tai ne pitkät venytykset on oikeastaan aika hirveitä, mutta tunnin jälkeen olo on niin ihanan kivuton ja "irtonainen"!
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen tuli joku 14km hiihtoa, josta osa tekniikkaa ja vetoja. Voi veliparkaa, kun oli ihan puhki jo 9 kilometristä. Pitäis liikkua enempi :evil:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni ja muutama kilsa pyöräilyä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

26,4 km pyöräilyä.

Vko 6: 48km pyöräilyä.
Viimeksi muokannut SikaMika, 22.02.2010 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Löin juuri duunikaverin kanssa vedon: Vapun päivänä mun pitää juosta 3 km cooperissa. Jos häviän, ostan kaverille uudet juoksulenkkarit, jos voitan, niin hän tarjoaa kotonaan illallisen juomineen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ei kai toi oo sun treenimäärillä ja pohjakunnolla mitenkään mahdotonta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:^Ei kai toi oo sun treenimäärillä ja pohjakunnolla mitenkään mahdotonta.
Helppo juttu pitäis olla. Nyt menis ehkä 2,8km.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Löin juuri duunikaverin kanssa vedon: Vapun päivänä mun pitää juosta 3 km cooperissa. Jos häviän, ostan kaverille uudet juoksulenkkarit, jos voitan, niin hän tarjoaa kotonaan illallisen juomineen.
Ehkä se luottaa että vedät vappuna liikaa simaa.
Kai Nalo

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:hän tarjoaa kotonaan illallisen juomineen.
Älä pudota saippuaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ma: säbäpeli
Ti: nada
Tänään: 1,5h/20km hiihtoa
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni + 1h sählyä + 11,2km pyöräilyä.

Mave ja sähly samalle päivälle ei ole hyvä idea. Eipä oikein jaksanut juosta.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni ja 6km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14912
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen 53min uintia, tänään meen juoksumatolle, kun on niin kylymä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä 2h6min, 1226kcal,keskisyke 128, maksimisyke 172, TE 2,8.

Tietsikan korjaamat luvut: 1494kcal, TE3,5.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 28.02.2010 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

TE?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
harjoitusvaikutus. Suunto käyttää tuota engl. lyhennettä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mitä ton luvun sitten käytännössä pitäisi kertoa ja onko se joku yleinen standardi jollekin vaikutukselle?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jotain tuosta löytyy täältä. Ja täältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

12,6km pyöräilyä ja tunti sulkapalloa.

Olkapää ja polvet ei meinaa kestää sulkapalloa. Joihinkin lajeihin sitä kai vain on liian vanha. Sulkapalloon mä olin sitä 16-vuotiaana, jolloin olkapäävaivat alkoivat.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutamat kilomeetteriä byörällän ja (puu)jalka(vitsi)treeni.

Vko 7: 33,8km pyöräilyä.
Viimeksi muokannut SikaMika, 22.02.2010 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6677
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa raakaa hommaa pelata 3 vs. 2 sähälyä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

2h40min lumitöitä. Jaksoipa hyvin ja ongelmitta kun pamautin reilu tunti ennen aloittamista naamaan 1500mg l-karnitiinia. Aiheutti ensin päänsäryn mutta kun alkoi tekemään niin päänsäryt katosi ja ruutia oli kuin pienessä kylässä. Helposti olis mennyt toinenkin samanlainen stintti.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:Jaksoipa hyvin ja ongelmitta kun pamautin reilu tunti ennen aloittamista naamaan 1500mg l-karnitiinia. Aiheutti ensin päänsäryn mutta kun alkoi tekemään niin päänsäryt katosi ja ruutia oli kuin pienessä kylässä.
Sulle tuntuu toimivan kaikki lisäravinteet mitä vain jaksat naamaasi kiskoa.

Kävin huvikseni läpi tutkimuksia liittyen karnitiiniin, kreatiiniin ja glutamiiniin. Läpikäymieni linkkien - lääketieteellisten instanssien suorittamien testien - yhteenveto on selkeä: kaikkia noita saa tavallisesta perusruoasta tarpeeksi eikä ylimääräisellä ainemäärällä ole elimistöön huomattavaa tai ollenkaan vaikutusta. Kyseisten aineiden placebovaikutus on todettu testeissä, esim. pirteyshän on paljon muutakin kuin fyysinen olotila.

Summa summarum: kaikki siis kehon toiminnalle tarpeellisia tai välttämättömiä aineita, mutta normaali ihminen saa niitä normaalista ruoasta tarpeeksi. Lisäravinteiden myyjät jaksavat muistaa jostain kumman syystä mainita mainospuheissaan vain edellisen virkkeen ensimmäisen lauseen.

Jos homma sulla toimii, niin hyvä niin. Uskoisin sinunkin näihin tutkimuksiin törmänneen, joten ei liene tullut aivan puun takaa; en tietenkään osaa kuin arvailla lumevaikutuksen määrää tuntemuksissasi. Itse olen omalla kohdallani joutunut toteamaan tutkimusten väitteet kaikkien kokeilemieni ylimääräisten aminohappojen yms. kanssa täysin tosiksi, eli ei kustantamansa hinnan väärtejä mulle.
Vastaa Viestiin