Urheiluosasto
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Metsätöitä 2h6min, 1226kcal,keskisyke 128, maksimisyke 172, TE 2,8.
Tietsikan korjaamat luvut: 1494kcal, TE3,5.
Tietsikan korjaamat luvut: 1494kcal, TE3,5.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 28.02.2010 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Sulle tuntuu toimivan kaikki lisäravinteet mitä vain jaksat naamaasi kiskoa.Manaaja kirjoitti:Jaksoipa hyvin ja ongelmitta kun pamautin reilu tunti ennen aloittamista naamaan 1500mg l-karnitiinia. Aiheutti ensin päänsäryn mutta kun alkoi tekemään niin päänsäryt katosi ja ruutia oli kuin pienessä kylässä.
Kävin huvikseni läpi tutkimuksia liittyen karnitiiniin, kreatiiniin ja glutamiiniin. Läpikäymieni linkkien - lääketieteellisten instanssien suorittamien testien - yhteenveto on selkeä: kaikkia noita saa tavallisesta perusruoasta tarpeeksi eikä ylimääräisellä ainemäärällä ole elimistöön huomattavaa tai ollenkaan vaikutusta. Kyseisten aineiden placebovaikutus on todettu testeissä, esim. pirteyshän on paljon muutakin kuin fyysinen olotila.
Summa summarum: kaikki siis kehon toiminnalle tarpeellisia tai välttämättömiä aineita, mutta normaali ihminen saa niitä normaalista ruoasta tarpeeksi. Lisäravinteiden myyjät jaksavat muistaa jostain kumman syystä mainita mainospuheissaan vain edellisen virkkeen ensimmäisen lauseen.
Jos homma sulla toimii, niin hyvä niin. Uskoisin sinunkin näihin tutkimuksiin törmänneen, joten ei liene tullut aivan puun takaa; en tietenkään osaa kuin arvailla lumevaikutuksen määrää tuntemuksissasi. Itse olen omalla kohdallani joutunut toteamaan tutkimusten väitteet kaikkien kokeilemieni ylimääräisten aminohappojen yms. kanssa täysin tosiksi, eli ei kustantamansa hinnan väärtejä mulle.
Mulla ei ole perusruokavalio voimassa vaan erittäin vähäenerginen 1000-1500kcal ruokavalio. Tollasella päivävaliolla jos tän kokonen kaveri jaksaa heilua kolme tuntia hangessa, niin se ei ole huonosti.SikaMika kirjoitti:Sulle tuntuu toimivan kaikki lisäravinteet mitä vain jaksat naamaasi kiskoa.
Kävin huvikseni läpi tutkimuksia liittyen karnitiiniin, kreatiiniin ja glutamiiniin. Läpikäymieni linkkien - lääketieteellisten instanssien suorittamien testien - yhteenveto on selkeä: kaikkia noita saa tavallisesta perusruoasta tarpeeksi eikä ylimääräisellä ainemäärällä ole elimistöön huomattavaa tai ollenkaan vaikutusta.
En ole sinäänsä asiasta eri mieltä. En mä noita erikoistököttejä napaani vedä silloin kun syön normaalisti, ellei palautusjuomaa sellaiseksi lasketa. Palautusjuomaakin juon vain ja ainoastaan voimailutreenien jälkeen ja suositelluista annoksista ~puolikkaita, enkä ollenkaan esimerkiksi lenkkien jälkeen. Mutta tän hyvin vähäenergisen dieetin kanssa olen huomaavinani, että joistain lisäravinteista on ihan oikeasti huomattavaa hyötyä. Se onko se sitten pelkkää placeboa, on loppupeleissä aika yhdentekevää. Jos on, niin ajaudun kohta sitä suuremmalla syyllä jonkinlaiseen henkiseen masturbaatiopalvontaan yli-inhimilliseksi osoittautuvaa koneistoani kohtaan!
Luulen, että todellisuudessa kyse on kuitenkin siitä, että kaikkea tarvitsemaani en ihan oikeasti saa riittävästi näin vähäenergisellä dieetillä ilman järkevää lisäravinteiden ja vitamiinien käyttöä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Viime viikon treenit:
- pe & la: tiukka lähemmäs 1000km autolla-ajo, perslihakset huusivat hoosiannaa
- su 6h laskettelua, aloitin hissukseen lähinnä helpoissa sinisissä mäissä
- ma 7h laskettelua, siirryin punaisiin keskivaikeisiin mäkiin, vaativat jo vähän kanttaamista paikoitellen.
- ti 5h rinteessä kun tuli muuallakin käyntiä. Reidet olivat kipeät maanantailta, vasen polvikin hieman muistutti olemassaolostaan.
- ke välipäivä, eli Kemijärven uimahalliin uimaan, uin valehtelematta ainakin 250m kyseisen parituntisen aikana. Lopuksi terapia-altaan vesihieronnassa löllöttelyä.
- to tiukka mäkipäivä, jälleen punaisissa mäissä. Keskityin nopeisiin ja teräviin käännöksiin pelkän sunnuntailaskettelun puolesta.
- pe samaa kuin edellä. Tällä kertaa kävin jopa mustan rinteen laella, mutta sukset veivät takaisin keskivaikeisiin. Ehkä ensi talvena ylitän itseni, en halunnut kuolla ihan vielä.
- la & su ajo takaisin hieman pidennettynä Kemin kautta. Taisi tulla oma kauden kärkitulos ja rataennätys, olin kotosalla pari tuntia aiottua aiemmin vaikka sää oli Jyväskylän pohjoispuolella karmaisevan lumimyrskyinen, näkyvyys nollassa.
- pe & la: tiukka lähemmäs 1000km autolla-ajo, perslihakset huusivat hoosiannaa
- su 6h laskettelua, aloitin hissukseen lähinnä helpoissa sinisissä mäissä
- ma 7h laskettelua, siirryin punaisiin keskivaikeisiin mäkiin, vaativat jo vähän kanttaamista paikoitellen.
- ti 5h rinteessä kun tuli muuallakin käyntiä. Reidet olivat kipeät maanantailta, vasen polvikin hieman muistutti olemassaolostaan.
- ke välipäivä, eli Kemijärven uimahalliin uimaan, uin valehtelematta ainakin 250m kyseisen parituntisen aikana. Lopuksi terapia-altaan vesihieronnassa löllöttelyä.
- to tiukka mäkipäivä, jälleen punaisissa mäissä. Keskityin nopeisiin ja teräviin käännöksiin pelkän sunnuntailaskettelun puolesta.
- pe samaa kuin edellä. Tällä kertaa kävin jopa mustan rinteen laella, mutta sukset veivät takaisin keskivaikeisiin. Ehkä ensi talvena ylitän itseni, en halunnut kuolla ihan vielä.
- la & su ajo takaisin hieman pidennettynä Kemin kautta. Taisi tulla oma kauden kärkitulos ja rataennätys, olin kotosalla pari tuntia aiottua aiemmin vaikka sää oli Jyväskylän pohjoispuolella karmaisevan lumimyrskyinen, näkyvyys nollassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Voi lolleroinen. Keskiviikkona on Suomen Cupin peli Pirkkahallissa klo 22:15
Vastassa kolmosdivarin FJK. Hyytävän kylymää kyytin luvassa... Kyseessä siis jalkapallo.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vatsa- ja habareeni.
Salin nurkissa on pyörinyt vajaan vuoden verran siskoltani saama, kissojen rikki raatelema wanha TV-shop -vehjes nimeltään ab king pro. Päätin kaivaa vehkeen varastohuoneesta, lyödä läjään ja kokeilla ihan huvikseni tätä naurettavaa TV-shop -vehjestä.
Jumalauta. Sain kyllä pakin sellaseen poltteeseen notta olin hetken aikaa ihan että WTF OMG LOL! Kuitenkin tullut tehtyä vatsarutistuksia sekä maassa että tavallisilla vatsapenkeillä joita mulla on kaksi + niskan takana olevalla ylätaljalla. Mutta mikään noista ei ole saanut samanlaista efektiä aikaan. Eikä lihasten pitäisi ihan kylmät tai karaisemattomat olla.
Hieno ja toimiva vehjes, suosittelen! Tulee ehdottomasti osaksi omaa reeniohjelmaa.
Salin nurkissa on pyörinyt vajaan vuoden verran siskoltani saama, kissojen rikki raatelema wanha TV-shop -vehjes nimeltään ab king pro. Päätin kaivaa vehkeen varastohuoneesta, lyödä läjään ja kokeilla ihan huvikseni tätä naurettavaa TV-shop -vehjestä.
Jumalauta. Sain kyllä pakin sellaseen poltteeseen notta olin hetken aikaa ihan että WTF OMG LOL! Kuitenkin tullut tehtyä vatsarutistuksia sekä maassa että tavallisilla vatsapenkeillä joita mulla on kaksi + niskan takana olevalla ylätaljalla. Mutta mikään noista ei ole saanut samanlaista efektiä aikaan. Eikä lihasten pitäisi ihan kylmät tai karaisemattomat olla.
Hieno ja toimiva vehjes, suosittelen! Tulee ehdottomasti osaksi omaa reeniohjelmaa.
-
- Kitisijä