Urheiluosasto
Ainiinjoo, olin tiistaina salilla ja siellä riuhtoi semmoinen mua yhden kokoluokan pienempi kaveri, varmaan ylermi-size siis. Hän teki kaikkea ihan hulluna ja ite olisin kuollut jokaiseen juttuun. Sitten tuli puheeksi että hän on viimeksi harrastanut urheilua 30 vuotta sitten, oli kuulemma paininut.
Tänä aamuna sitten joku kysyi häneltä: "Hei masa, paljos sulla tulee kilsoja per suunta töihin?" Masa vastasi että 30 kilsaa.
Eli kaveri polkee 60 kilsaa päivässä ja vääntää siihen päälle vielä x määrän tunteja fyysistä työtä laivoilla. Ikää semmoiset 50v. Perkeleen teräspappa!
edit: oma päivän suorite oli n. tunti punttia ja 13 minsaa fillaria.
Tänä aamuna sitten joku kysyi häneltä: "Hei masa, paljos sulla tulee kilsoja per suunta töihin?" Masa vastasi että 30 kilsaa.

edit: oma päivän suorite oli n. tunti punttia ja 13 minsaa fillaria.
No kun ei sittenkkään. Iski laiskimus maximus ja suoritin vain 9+9 mennen tullen melkein Gaian ikkunan alta. Toinen osa suoritettu poika kärryssä. En jaksa laskea viikon totaaleja, mutta mahdun edelleen pukuihini. Kumman valitsen naimalupien juhliin; liituraitaa ála Mafia Wars vai ripulinruskeeta ála lastenkakkavaipat? Jälkimmäinen on erikseen teetetty mun mittoihin.Charles Caldwell kirjoitti:huomenna suoritetaan 28 + 28.
Viimeksi muokannut Charles Caldwell, 20.08.2010 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyöräilin semmoisen 29 kilsaa 1h 35min
Maksiminopeus 42,25 kmh, max syke 164, seskisyke 138..
Olin perkeleen loppu onneksi pyllymurosta alamäkee, ei niin jyrkkää kuitenkaan kuin jakomäessä..
Maksiminopeus 42,25 kmh, max syke 164, seskisyke 138..
Olin perkeleen loppu onneksi pyllymurosta alamäkee, ei niin jyrkkää kuitenkaan kuin jakomäessä..

Viimeksi muokannut Niba, 23.08.2010 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
OMG!! Siis miks kukaan ei oo kertonu, että StripAerobic on noin ältsin hauskaa? Aivan mahtavaa! <3
Jos nyt jollain on viä kokeilematta, niin hopusti sinne! Etenkin jos haluaa sikahyvän fiiliksen; itteeni hymyilytti/nauratti melkein koko ajan. Tunti oli myös varsin sopivan haastava (fyysisesti) ja helppo (ensikertalaisellekin). Ja ohjaaja oli ihq. <3 Ou jee, nyt löyty uus lempparitunti, tätä lisää!
Eli juu paluuta arkeen tehdään täälläkin kesärötväilyn jäljiltä. Tällä viikolla takana TerveSelkä, Pump ja toi StripAerobic + ShapeUp, ja jotain vielä tulossakin ellen sitten innostu viikonloppuna isosti rallattelemaan. Hyvin on kulkenut. Kunto ei tunnu pahasti romahtaneen kesän ahkeran rälläyksen ja rilluttelun aikana (tosin kuntoahan sekin vaatii, suurissakin määrin =), mikä on lievästi sanoen hienoinen mutta iloinen yllätys, paino on tippunut hiukan (se on se nouto-/grilliruoka-olut-siideri-lonksu-naksu-dieetti). Tästä lähdetään taas uuteen nousuun.
Ai niin, kun taannoin purnasin tosta E:n hinnoittelusta, lähinnä kesätarjouksista (joita btw tänä vuonna ei yllättäin tullutkaan hlökoht vanhoille jäsenille; jotain sielläkin vissiin opittu), niin oonhan mä tosiaan itekin puhunu aina soppariini pari ilmaista kk vuoteen. Notta eipä valittamista sit kuitenkaan. Muuta kuin surkean kesätarjonnan osalta, onneks ollaan syyslukkarissa taas.
Oh welcome My New Better Life!
Jos nyt jollain on viä kokeilematta, niin hopusti sinne! Etenkin jos haluaa sikahyvän fiiliksen; itteeni hymyilytti/nauratti melkein koko ajan. Tunti oli myös varsin sopivan haastava (fyysisesti) ja helppo (ensikertalaisellekin). Ja ohjaaja oli ihq. <3 Ou jee, nyt löyty uus lempparitunti, tätä lisää!
Eli juu paluuta arkeen tehdään täälläkin kesärötväilyn jäljiltä. Tällä viikolla takana TerveSelkä, Pump ja toi StripAerobic + ShapeUp, ja jotain vielä tulossakin ellen sitten innostu viikonloppuna isosti rallattelemaan. Hyvin on kulkenut. Kunto ei tunnu pahasti romahtaneen kesän ahkeran rälläyksen ja rilluttelun aikana (tosin kuntoahan sekin vaatii, suurissakin määrin =), mikä on lievästi sanoen hienoinen mutta iloinen yllätys, paino on tippunut hiukan (se on se nouto-/grilliruoka-olut-siideri-lonksu-naksu-dieetti). Tästä lähdetään taas uuteen nousuun.
Ai niin, kun taannoin purnasin tosta E:n hinnoittelusta, lähinnä kesätarjouksista (joita btw tänä vuonna ei yllättäin tullutkaan hlökoht vanhoille jäsenille; jotain sielläkin vissiin opittu), niin oonhan mä tosiaan itekin puhunu aina soppariini pari ilmaista kk vuoteen. Notta eipä valittamista sit kuitenkaan. Muuta kuin surkean kesätarjonnan osalta, onneks ollaan syyslukkarissa taas.
Oh welcome My New Better Life!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- Riemumieli
- Kitisijä
Jåå, futis on älypeli.nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Paras päivä ikinä.
Onko mun oma äly siis surkastunut junnupeleihin nähden vai onko vika noissa 100-kiloisissa pelikavereissa, jotka jyrää meitinRiemumieli kirjoitti:Jåå, futis on älypeli.nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...

Don't Panic!
No ei mun pitänyt muokata, vaan lainata itseäni! Tänään ei ole mun päivä....Charles Caldwell kirjoitti:No kun ei sittenkkään. Iski laiskimus maximus ja suoritin vain 9+9 mennen tullen melkein Gaian ikkunan alta. Toinen osa suoritettu poika kärryssä. En jaksa laskea viikon totaaleja, mutta mahdun edelleen pukuihini. Kumman valitsen naimalupien juhliin; liituraitaa ála Mafia Wars vai ripulinruskeeta ála lastenkakkavaipat? Jälkimmäinen on erikseen teetetty mun mittoihin.Charles Caldwell kirjoitti:huomenna suoritetaan 28 + 28.
-
- Kitisijä
Satakiloiset pelikaverithan on parhautta. Sellaset paskamahat eivät ehdi kissaa sanoa, kun lirutan putkista pallon ja teen rysän.nexie kirjoitti:Onko mun oma äly siis surkastunut junnupeleihin nähden vai onko vika noissa 100-kiloisissa pelikavereissa, jotka jyrää meitinRiemumieli kirjoitti:Jåå, futis on älypeli.nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Joukkue O V T H Te Pä PLapitii kirjoitti:Mites on btw kausi menny? (Ei ees oo mitää vittuiluu!)Ylermi Ylihankala kirjoitti:lirutan putkista pallon ja teen rysän.
KylVe 17 10 5 2 55 25 35
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VaKP 16 11 2 3 38 18 35
ACE 17 10 4 3 43 23 34
OldSchool 17 10 4 3 51 19 34
Jags 16 8 1 7 40 29 25
UrPS 16 7 3 6 35 29 24
TJK LiePo 16 5 7 4 39 40 22
FC Melody 16 4 5 7 19 29 17
--------------------------------------------------------------------------------
PiPo-79 16 3 6 7 24 47 15
LaPro 17 2 5 10 26 47 11
Soho SS 16 2 4 10 17 50 10
PIsku 16 0 6 10 20 51 6
Kohta peli Melodyä vastaan...on se jännää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No voi pöh. Aikuiset ei pääsekään mukaan 3-4-vuotiaiden Kidz Playhin. =( Oltiin huomenna menossa ilmoittautumaan ja olin jo intoo piukeena varautunut viettämään seuraavat 13 torstai-iltaa mielikuvitus- ja loruleikkien, kuperkeikkojen ja taitoratojen parissa. Mutta ei sit. =(
Nyt minä lähden strippaamaan.
Nyt minä lähden strippaamaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
OT: 43 km fillarilla (21,5 - työt - 21,5).
Mutta siis nyt muistui taas mieleen miksi kapearenkainen katupyörä ei vain voi kuulua vaihtoehtoihin. Nuo metsäteiden pohjat oli nimittäin paikka paikoin niin upottavia, että tuolla hybridilläkin tuntui kuin suossa polkisi. Puhumattakaan noista pehmeäpohjaisista katutyömaista. Mulla kun ei tunnu olevan sellaista omaa aikaa niin paljoa, että voisi lähteä huolella tahkoamaan jotain pitkää bitumia edes pari kertaa viikossa.
Joten tyydyn osaani ja ilmoitan, että kyllä tuolla setilläkin kunto pysyy kohdillaan. Tai siis juuri nyt on menossa siihen suuntaan jossa se on joskus ollut.
Ja sitten näistä katutyömaista. Alkoi taas ihan pikkusen sapettamaan. Että jos ja kun tehdään ihan uutta, ihan uutukaisen uutta, niin miksi vitussa siihen risteysalueelle on pakko laittaa sellaiset katukivet, että niiden yli ei pääse kuin traktorilla? Mua ei taas niinku huvita yhtään mikään....
Mutta siis nyt muistui taas mieleen miksi kapearenkainen katupyörä ei vain voi kuulua vaihtoehtoihin. Nuo metsäteiden pohjat oli nimittäin paikka paikoin niin upottavia, että tuolla hybridilläkin tuntui kuin suossa polkisi. Puhumattakaan noista pehmeäpohjaisista katutyömaista. Mulla kun ei tunnu olevan sellaista omaa aikaa niin paljoa, että voisi lähteä huolella tahkoamaan jotain pitkää bitumia edes pari kertaa viikossa.
Joten tyydyn osaani ja ilmoitan, että kyllä tuolla setilläkin kunto pysyy kohdillaan. Tai siis juuri nyt on menossa siihen suuntaan jossa se on joskus ollut.
Ja sitten näistä katutyömaista. Alkoi taas ihan pikkusen sapettamaan. Että jos ja kun tehdään ihan uutta, ihan uutukaisen uutta, niin miksi vitussa siihen risteysalueelle on pakko laittaa sellaiset katukivet, että niiden yli ei pääse kuin traktorilla? Mua ei taas niinku huvita yhtään mikään....