Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Palauttava(?) aamupyörälenkki, 16,8km.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

16 kilsaa työmatkapyöräilyä. Takaisin tullessa olin saletti että tulee ihan paska aika, kun tuuli on niin kova, mutta kas, ihan samaan meni kuin aikaisemminkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävin salilla lusmuilemassa. Ei vain jaksanut, olisikohan ylikunto?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen salilla torsoa monipuolisesti. Piti mennä tänään lenkille, mutta jostain syystä jalat ovat väsyneet ja jäykät. Pitkään aikaan jalat eivät ole olleet lepopivän jälkeen väsyneet. Olen ymmälläni, kuulen ääniä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Zumbaa 45 min. Kolmas kerta. Ekalla kerralla huomasin rajani kun ne meni jo 2 km sitten, meinasin yrjötä ja pyörtyä. Viimeksi meni jo ihan ok, nyt taas meinas laatta lentää ja piti oikeen hidastella sitten.

Zumba on tosi kivaa, mut mulla alkaa sattuun oikeaan lonkkaan joratessa. Sit se lonkka on kipeä monta päivää. PASKAAAAaaargh!!111 No, en anna sen häiritä, en vaan sit hetkuta niin paljoa.

Nyt tuleeki kolmen viikon tauko, koska lähden hirvimetsälle. Sit raportit ois kaks viikkoa joka päivä tyyliä "metsäkävelyä 10h".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunti punttista tänään, painotin jalkoja taas.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Tunti punttista tänään, painotin jalkoja taas.
Minkä kokoista kokeilit?

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

ma: crossing basic, crossing cardio 35 + zygäily salille ja takaisin
ti: kävellen töihin, crossing basic + salitreeni
ke: crossing pro
to: "lepopäivä" ... kotona käsi- ja selkälihaksia jumppakumilla
pe: aamu-uinti
la: crossing + sali
su: crossing cardio

ensiviikolla tulee varmaan pidettyä ihan oikeakin lepopäivä, vaikka.. eihän tuo torstaina kotitreeni ollut millään tavalla rasittava, siivotessakin tulee enemmän hiki :)

sit luonnollisesti joka päivä tulee käytyä kolmisen kertaa ulkona koiran kanssa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kolme tuoreinta päivää: puolen tunnin kevyt hölkkä, futispeli sekä sali.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tunti punttista tänään, painotin jalkoja taas.
Minkä kokoista kokeilit?

Kuva
Tänään oli keskimmäisen vuoro, ens viikolla siirryn painavimpaan.
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

2 x n. 7,5 km kävelylenkki hyvin ripeää vauhtia.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

16 kilsaa työmatkafillarointia. Takaisinpäin uudet pohjat 24 min :)
Mennessä oli sit vähän kylmän ilman takia ongelmaa, mutta silloinkin päästiin kohtuulliseen 31 min suoritukseen incl. vähän varusteiden säätämistä.

Etureidet laulaa hoosiannaa, mut kivaa oli!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Samis!

27 min mennessä ja 24 min tullessa. Nyt tulomatka tuntui jo vähän iisimmältä. Jännäks menee alittuuko 20 min ennen talvea.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissapäivänä 11-12 km melkein pitkis, eilen 8,5 km reipasvauhtinen lenkki, joka sujui oikein ihanasti. Kolea keli ja myöhäisilta on ennenkin sopinut. Tänään himassa jotain kuntopiiriä torsolle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onneksi en mennyt lauantaina salille, vaan otin päikkärit soffalla.
Oli toi Megazonessa akettaminen iltasammalla kuitenkin aika raskasta touhua; puol tuntia ja paita oli ihan märkänä.

Bonuksena etureidet ovat nyt riekaleina, mikä kunto? :?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen juoksentelin pitkin Kaupin lenkkipolkuja äipän uudelta kämpältä himaan...kilsoja ehkä ysi. Jalat oli väsyneet, kaiketi kolmas lenkki neljään päivään oli turhan kova juttu. Pitäisköhän sitä pyöräillä, kestääkö peukalo ja ennenkaikkea missä on JJ?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Menin salille jumppailemaan ja palauttelemaan kipeitä etureisiä, 45 minsaa hilluin joista 7 minsaa sijoitin stepperiin/crosstreineriin/mikä lie sauvakävely-simulaattori olikaan.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otin nuhaa kurkusta kiinni, nostin seinälle ja hakkasin kilon painolla sitä niin kauan naamaan, että se lopulta oksensi verisiä hampaanpätkiä ja olisi itkenyt, jos olisi ollut tajuissaan.

Eli vittuunnuin niiskutukseen ja menin salille jalkatreenaamaan apaut niin täysillä kuin vain kintuista lähti. Ei niistä paljon lähtenyt, mutta hyvä fiilis tuli silti. Meni reilu kymppikilsa pyörälläkin, mikä on poikkeuksellisen paljon viime aikoina.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hello me it's me again! Rinta-hauistreeni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tissit ja ojentajat tuli väännettyä.

Pikkuhiljaa alkaa kroppa muistamaan mitä tuolla pitää tehdä, penkissäkään enään kuin kymmenen kiloa matkaa ennätyssarjapainoihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pari hoota haravointia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:Tunnin spinning piiiitkästä aikaa. Rankkaa mutta toimii!
Olis kyl niin siistii päästä spinnaa, mutta nytten on flunssaa, eikä mulla ole mitään saliakaan missä spinnaa :x
Viittis mitään xiljooan juuron arvoista vuoden/kahden-jäsenkorttia pelkän spinnin takii hommaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunti joogaa aamulla. Tästähän alkaa jo tulla tapa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tois´päevönä kolme varttia futisharjotteita, vaix kausi ohi onkin. Tänään noin tunnin, oisko 25km, fillarointi ilman veritankkausta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Viittis mitään xiljooan juuron arvoista vuoden/kahden-jäsenkorttia pelkän spinnin takii hommaa.
No mä tein just niin. Harvakseltaan tuota jäsenyyttä tulee muuhun käytettyä kuin polkemiseen..
No mä kyl käyttäisin punttisali-reeniin, mutQ silti sitä niin tarttis ku duunis olis kyl ilmainen (snadi) sali ja säkki. Oli kerran SATS:lle kahden vuoden kortti ja ei nyt ihan heti haluis semmoista taas ja jos hajoaa joku paikka, niin siihen saa aina saikkulappua lääkäriltä :?
Vastaa Viestiin