Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Toissapäivänä lenkki + lyhyitä vetoja. Tänään pientä futisreenausta + keskivartalon kuntopiiriä. Vituttaa muuten, kun lääkärin piti alkuviikosta soitella käden tarkastuksesta, eikä mitään ole kuulunut. Pitäis töihin päästä, salille ja Espanjaankin lähteä parin viikon päästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Oij, nyt löyty täydellinen yhdistelmä: StripAerobic + ShapeUp + uutuus FitnessFusion ("Joogan ja Pilateksen innoittamien harjoitteiden yhdistelmällä harjoitat tasapainoa, voimaa ja notkeutta"). <3 Sinänsä siis ihan hyvä etten päässykään torstai-iltojen Kidz Playhin (kakkara toki menee silti).
Alkuviikon saldo ma ShapeUp + Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke Power. Huamena vissiin viä Power ellei joku kohta ruodossa pyydä vapaapäivää, lauantaina ois ihqn kuulonen parituntinen TuplaStrippiBikki, mutta kalenterissa ei taida olla aikaa sille.
Ihanat ostokset salilta palatessa: 3 pussia raneja, 3 pakettia fisupuikkoja, 3 askia röökiä. =P
Alkuviikon saldo ma ShapeUp + Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke Power. Huamena vissiin viä Power ellei joku kohta ruodossa pyydä vapaapäivää, lauantaina ois ihqn kuulonen parituntinen TuplaStrippiBikki, mutta kalenterissa ei taida olla aikaa sille.
Ihanat ostokset salilta palatessa: 3 pussia raneja, 3 pakettia fisupuikkoja, 3 askia röökiä. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
^Äijä painaa tiukkaa settiä. Ylikunnon riski alkaa olla ilmeinen, ota vaikka viinaa välillä!
Itse olen polkenut sellaista kymmentä kilsaa per päivä eilen ja tänään, sekin tuntuu jostain syystä kovin tukkoiselta. Jos huomenna ei sada paskaa taivaalta koko päivää, käyn heittämässä vähän pidemmän lenkin.
Itse olen polkenut sellaista kymmentä kilsaa per päivä eilen ja tänään, sekin tuntuu jostain syystä kovin tukkoiselta. Jos huomenna ei sada paskaa taivaalta koko päivää, käyn heittämässä vähän pidemmän lenkin.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Kyllä tankkauksesta tulee huolehtia! Ens viikonloppuna fisustamaan - eiköhän siellä saunan jälkeen pirtelö maistu. Mutta ylikunnosta ei vielä ole huolta. Vastahan tässä palautellaan peruskuntoa polven jäljiltä. Jos vaikka tonne lokakuulle sais kropan taas tikkiin, paksun piipun käteen ja verkot tötterölle.SikaMika kirjoitti:^Äijä painaa tiukkaa settiä. Ylikunnon riski alkaa olla ilmeinen, ota vaikka viinaa välillä!
Tänään: 9,9 km rullaluistelua ja sali (tissit ja selkä, 3x3)
Kuten tavallista, olkapäiden nivelet ilmoitti pe että nöy nöy nöyyy Poweria. Ne on mun heikko kohta.Lapitii kirjoitti:ma ShapeUp + Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke Power, to StripAerobic + ShapeUp + FitnessFusion.
Huamena vissiin viä Power ellei joku kohta ruodossa pyydä vapaapäivää, lauantaina ois ihqn kuulonen parituntinen TuplaStrippiBikki
Paikkasin strippaamalla kaks tuntii lauantaina ja viimeistelin tänään TerveSelällä. Viikko on paketissa taas. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kait kaakunakin tuolla käy reenaa, voit päästä sitäkin joskus pätkimään.Bluntly kirjoitti:http://www.bjjcenter.fi/
En tiedä hoitaako se niitä toimistojuttuja siel olleskaan, toivottavasti ei

Joo et sä ole kaikista notkein, sen voi laskea miinukseksi, mutta voit korvata vähän voimalla! Huaa!Bluntly kirjoitti:Eipä ole näkynyt sitten sen esittelytilaisuuden.
Ja meikäläistä nyt pätkii leikkikentän vieterihevonenkin. Fyysiset ominaisuudet tuohon lajiin pakkasen puolella, mutta vääntäminen on ainut mielekäs kuntoilumuoto.
-
- Kitisijä