Leikin pari tuntia perunasäkkiä taas, hevonen oli samaa mieltä. Nyt on jopa olo samanlainen kun perunasäkillä on, joten olen varmasti muuttunut perunasäkiksi.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Tunnin rimpuilu punttiksella kevyesti jalkoja painottaen. Sen jälkeen 5-10 minsaa säkkiä takoen. Piti ottaa iisisti että huomenna pääsis tsykällä töihin... niinpä niin, vetäsin kuitenkin jalkaprässissä täpöt ja leikattu polvi rusahti. Ei oo käynyt aikoihin niin, kun kuitenkin varon sitä aina. Toivottavasti ei tullut ongelmia siitä.
Ti Strip+ShapeUp, ke caching, to Strip+ShapeUp+FitnessFusion, pe Power + caching, punkkujanosta ja jääkaappiin pesiytyneistä ölppätölkeistä päätellen tällä viikolla ohjelmassa enää kännikätköilyä.
Kolme varttia punttireeniä pitkillä sarjoilla ja lyhyillä palautuksilla.
Vajaa kymppi säkin hakkaamista kunnes olkapää alkoi kertomaan totuuksia levosta. Perskeles.
Tää viikko mennäänkin pitkillä sarjoilla, jos nyt reeniä pääsee vetään, tuntuu että paikat on aika kovilla nyt.
Toka jalkatreeni tauon jälkeen. Laitoin jo vähän enemmän rautaa tankoon, raskaaltahan tuo tuntui mutta niin tuntuu varmasti jaloissakin muutaman seuraavan päivän.
16 kilsaa työmatkapyöräilyä. Takaisin tullessa olin saletti että tulee ihan paska aika, kun tuuli on niin kova, mutta kas, ihan samaan meni kuin aikaisemminkin.
Eilen salilla torsoa monipuolisesti. Piti mennä tänään lenkille, mutta jostain syystä jalat ovat väsyneet ja jäykät. Pitkään aikaan jalat eivät ole olleet lepopivän jälkeen väsyneet. Olen ymmälläni, kuulen ääniä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zumbaa 45 min. Kolmas kerta. Ekalla kerralla huomasin rajani kun ne meni jo 2 km sitten, meinasin yrjötä ja pyörtyä. Viimeksi meni jo ihan ok, nyt taas meinas laatta lentää ja piti oikeen hidastella sitten.
Zumba on tosi kivaa, mut mulla alkaa sattuun oikeaan lonkkaan joratessa. Sit se lonkka on kipeä monta päivää. PASKAAAAaaargh!!111 No, en anna sen häiritä, en vaan sit hetkuta niin paljoa.
Nyt tuleeki kolmen viikon tauko, koska lähden hirvimetsälle. Sit raportit ois kaks viikkoa joka päivä tyyliä "metsäkävelyä 10h".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ma: crossing basic, crossing cardio 35 + zygäily salille ja takaisin
ti: kävellen töihin, crossing basic + salitreeni
ke: crossing pro
to: "lepopäivä" ... kotona käsi- ja selkälihaksia jumppakumilla
pe: aamu-uinti
la: crossing + sali
su: crossing cardio
ensiviikolla tulee varmaan pidettyä ihan oikeakin lepopäivä, vaikka.. eihän tuo torstaina kotitreeni ollut millään tavalla rasittava, siivotessakin tulee enemmän hiki
sit luonnollisesti joka päivä tulee käytyä kolmisen kertaa ulkona koiran kanssa
16 kilsaa työmatkafillarointia. Takaisinpäin uudet pohjat 24 min
Mennessä oli sit vähän kylmän ilman takia ongelmaa, mutta silloinkin päästiin kohtuulliseen 31 min suoritukseen incl. vähän varusteiden säätämistä.