Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissapäivänä 11-12 km melkein pitkis, eilen 8,5 km reipasvauhtinen lenkki, joka sujui oikein ihanasti. Kolea keli ja myöhäisilta on ennenkin sopinut. Tänään himassa jotain kuntopiiriä torsolle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onneksi en mennyt lauantaina salille, vaan otin päikkärit soffalla.
Oli toi Megazonessa akettaminen iltasammalla kuitenkin aika raskasta touhua; puol tuntia ja paita oli ihan märkänä.

Bonuksena etureidet ovat nyt riekaleina, mikä kunto? :?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Eilen juoksentelin pitkin Kaupin lenkkipolkuja äipän uudelta kämpältä himaan...kilsoja ehkä ysi. Jalat oli väsyneet, kaiketi kolmas lenkki neljään päivään oli turhan kova juttu. Pitäisköhän sitä pyöräillä, kestääkö peukalo ja ennenkaikkea missä on JJ?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Menin salille jumppailemaan ja palauttelemaan kipeitä etureisiä, 45 minsaa hilluin joista 7 minsaa sijoitin stepperiin/crosstreineriin/mikä lie sauvakävely-simulaattori olikaan.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otin nuhaa kurkusta kiinni, nostin seinälle ja hakkasin kilon painolla sitä niin kauan naamaan, että se lopulta oksensi verisiä hampaanpätkiä ja olisi itkenyt, jos olisi ollut tajuissaan.

Eli vittuunnuin niiskutukseen ja menin salille jalkatreenaamaan apaut niin täysillä kuin vain kintuista lähti. Ei niistä paljon lähtenyt, mutta hyvä fiilis tuli silti. Meni reilu kymppikilsa pyörälläkin, mikä on poikkeuksellisen paljon viime aikoina.
SikaMika

Hello me it's me again! Rinta-hauistreeni.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tissit ja ojentajat tuli väännettyä.

Pikkuhiljaa alkaa kroppa muistamaan mitä tuolla pitää tehdä, penkissäkään enään kuin kymmenen kiloa matkaa ennätyssarjapainoihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Pari hoota haravointia.
Dumis

Suvinen kirjoitti:Tunnin spinning piiiitkästä aikaa. Rankkaa mutta toimii!
Olis kyl niin siistii päästä spinnaa, mutta nytten on flunssaa, eikä mulla ole mitään saliakaan missä spinnaa :x
Viittis mitään xiljooan juuron arvoista vuoden/kahden-jäsenkorttia pelkän spinnin takii hommaa.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunti joogaa aamulla. Tästähän alkaa jo tulla tapa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tois´päevönä kolme varttia futisharjotteita, vaix kausi ohi onkin. Tänään noin tunnin, oisko 25km, fillarointi ilman veritankkausta.
Dumis

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Viittis mitään xiljooan juuron arvoista vuoden/kahden-jäsenkorttia pelkän spinnin takii hommaa.
No mä tein just niin. Harvakseltaan tuota jäsenyyttä tulee muuhun käytettyä kuin polkemiseen..
No mä kyl käyttäisin punttisali-reeniin, mutQ silti sitä niin tarttis ku duunis olis kyl ilmainen (snadi) sali ja säkki. Oli kerran SATS:lle kahden vuoden kortti ja ei nyt ihan heti haluis semmoista taas ja jos hajoaa joku paikka, niin siihen saa aina saikkulappua lääkäriltä :?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hmm. Oon nyt käynyt kolmen vartin juoksulenkin sijasta ihan vaan kävelemässä parin tunnin lenkin joka päivä ja oon huomannu että siitä tulee parempi fiilis.
SikaMika

Bhven kirjoitti:Hmm. Oon nyt käynyt kolmen vartin juoksulenkin sijasta ihan vaan kävelemässä parin tunnin lenkin joka päivä ja oon huomannu että siitä tulee parempi fiilis.
Millä tavalla parempi fiilis?

Mähän kävin salilla. Selkäpäivä olisi ollut, mutq jalat hierottiin niin jätin maven pois ja tein yläselän lisäksi olkapäät.
Bhven

SikaMika kirjoitti: Millä tavalla parempi fiilis?
No silleen se jälkiolo mikä siitä tulee. Kestää pidempään ja tuntuu paremmalta.
SikaMika

Bhven kirjoitti: No silleen se jälkiolo mikä siitä tulee. Kestää pidempään ja tuntuu paremmalta.
Ok. Mulla ei meinaa lähteä kävellessä keuhkot käyntiin, kun siinä ei pahemmin hengästy. Ehkä tuollainen ultramatka voisi toimiakin paremmin. Mulla vaan meinaa olla tuo fillari ratkaisu kaikkiin vaivoihin, niin tähänkin! Voi vetää kolme varttia täysillä tai kaksi tuntia vähemmän täysillä ja homma vaan toimii.
Bhven

SikaMika kirjoitti: Ok. Mulla ei meinaa lähteä kävellessä keuhkot käyntiin, kun siinä ei pahemmin hengästy. Ehkä tuollainen ultramatka voisi toimiakin paremmin. Mulla vaan meinaa olla tuo fillari ratkaisu kaikkiin vaivoihin, niin tähänkin! Voi vetää kolme varttia täysillä tai kaksi tuntia vähemmän täysillä ja homma vaan toimii.
No mulla on silleen hyvä maasto, että siinä on vähän väliä ylämäkiä. Niitä kun tamppaa kunnolla, niin kyllä se tuntuu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tänään 7km + 7km töpöttelyä. Aamulla juutuin telineisiin, jos kohta pysyis sykkeet kurissa.
Dumis

Tunnin rimpuilu salilla. Tää viikko mennyt reenillisesti ihan vihkoon, vaikka kolme kertaa salilla kävinkin.
SikaMika

16,5km iltalenkki.

Piristi kummasti 8h yhtäjaksoisen päätetyöskentelyn jälkeen. Taas jaksaa painaa...
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

viimeviikko

maanantai: pyörällä töihin ja takaisin, sekä salilel ja takaisin, sali ja crossing
tiistai: pyöräilleen töihin, kotitreeni + 75 min kävely koiran kanssa
keskiviikkoa: crossing pro
torstai: salitreeni + crossing cardio
perjantai: aamu-uinti 2 km
lauantai: sali + crossing basic
su: lepoa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tois´päivänä 1/2h kuntopyörä+ 1/2h soutulaite. Eilen 8,5km lenkitys.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Myrkkyryhmää vastaan tiukka tunnin pienpeli, kauden vika futis. Totta munassa nokittiin ne.
Dumis

Reilu puolen tunnin pikapunttis duunin jälkeen.
Jalat ovat homeessa, ei uskois, kun tsykäilykin alkoi sujumaan just ennenkuin päätin lopettaa sen talven alta. Peekele.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Toissapäivänä vähä rinnallevetoa. Äsken Pyynikiltä, Varalan urheiluopiston perhejumpasta juosten kotiin...ehkä 11 km.
Vastaa Viestiin