Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumikenkäilyä 1,5h ja vastuksena ahkio, jossa painoa n 18kg.
Moottorisahan käyttö ja tukki+kuitupuun pinoihin veto hangessa ei ole Kitinän ärhäkän siiven mukaan urheilua, joten niistä en lukuja ilmoita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Lumikenkäilyä 1,5h ja vastuksena ahkio, jossa painoa n 18kg.
Eilen lumipyryssä 1,5h vapaata ja vastuksena oma paino 80kg - työmiehen keli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Mä en pidä itseäni itselleni vastuksena.
Sun 80kg on aika vinkuheinä-hommia :wink: Joskus 14-vuotiaana oon viimeksi ollu sen painoinen, tod.näk en toista kertaa koskaan.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bläästäsin haukat Scotti penkissä pitkästä aikaa, tein tissitkin myös ja penkki meni penkin alle. Mave meni kivasti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Oli päivällä niin kyrpäjooseppikullinlutkutushiihto ettei rotia. Eeppisen täysvartinen homokyrpä homma. Nukuin 12h ja tankkasin vatsan piukeeksi. Edes kolme tuntia ei riittänyt ollenkaan sulatteluun, uskoin silti mielummin kelloa. Ilman mitään lämmittelyä sitten sykkeet räntärunkkusateessa heti alussa johonki 160 (min), enkä usko, että 1,3h:n aikana juuri alemmas pääsin. Työmiehen keli kun oli. Oikein ahdisti miehekkäästi koko ajan, suunnitelin keskeytystä, mutta joku kunniamotivaatio piiskasi maaliin asti. Hyi vittu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Pari satkua rintaa altaassa.
Dumis

Reilu tunti lonniessa salilla, löysä päivä, ei oikein irronnut. Hakkasin säkkiä joku 10 minsaa ja fillariakin meni vain lämmittelyt eli 6 min.
Dumis

Vajaa tunnin rimpuilu salilla.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunti astangajoogaa :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Kynnettiin eilen VAIN 0-2 kolmosdivarijengille. Oli kyllä hilpeetä pelata, vaikka oikea laitalinkki ei nyt mun suosikkipositio olekaan.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kevyesti keskellä päivää rinta-hauistreeni.

Rauta on äärimmäisen raskas alkuaine juuri tänään. Takana reilu kuukausi laiskottelua, sen huomaa.
Dumis

300 metriä altaassa polskuttelua, kyllä se tästä alkaa irtoamaan. Kohta saattaa tekniikkakin olla jopa siedettävää.
Pulkannaru
Kitisijä

Lumikenkäilyä umpihangessa 1,5h vetäen 25kg kuormaa ahkiossa. Ja moottorityökoneiden ja puunrunkojen heiluttelua 3h, mutta tämähän ei ollut mitään.
-
Rauno Räsänen:
Dumis

Reilun tuntinen punttiksella heiluen, hyvä treeni oli.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Lumikenkäilyä umpihangessa 1,5h
Ei pöllömpi idea, pitää ehkä ostaa lumikengät. Suosituksia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Toissa viikko meni yhdellä välipäivällä, viime viikkona tuli pari. Eli hiihtoa, futista, futsalia ja säbää. Vain yksi salikäynti, olo kohtuu rimpula sen suhteen. Hiihtoa nyt 11 kertaa eli joku 170km, viime talvena meni 300km. Vakiretki 16,5km menee vähän yli tuntiin.
Pulkannaru
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Ei pöllömpi idea, pitää ehkä ostaa lumikengät. Suosituksia?
Mulla on tälläset. Olisin päätynyt johonkin muuhun, mutta metsurikengän koko on reipas ja ei mahdu noihin joissa on näppärämmät siteet ja hinta järjellinen. Ostin jatkopalatkin viime talvena, mutta nyt saattaisi ens kerralla olla ensimmäinen kerta kun niitä tarttee. Ostopaikka mulla oli Klaukkalassa.
-
Rauno Räsänen:
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hiukan tukevamman puoleinen aamuspinning-ohjaaja puhui niin paljon, että välillä huomasin unohtaneeni kuunnella. Nauratti.
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tunti hevosen selässä kouluratsastusta raittiissa ulkoilmassa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tuli sitten pataan päivän kummassakin futsalmatsissa :cry: ...itseltä vaisu esitys, lähellä säälittävää. Noh, pari hyvää settiä toki, mutta ei tarpeeksi itseluottamusta toteuttaa osaamistaan. Pitäis tehdä useammin pallon kanssa pelin tyyppistä harhoittelua.
Pulkannaru
Kitisijä

Reipas kävelylenkki 1h10min, keskisyke 128, TE 3.2, 1202kcal.
-
Rauno Räsänen:
Bhven
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pulkannaru kirjoitti:Reipas kävelylenkki 1h10min, keskisyke 128, TE 3.2, 1202kcal.
Hmm. Jos vetäisit vuorokauden tollaista putkeen polttaisit 28800 kcal, mikä vastaa reilua 22 kappaletta 600 gramman Grandiosa classic isoa pizzaa. Taidat liioitella nyt jonkin verran vai painatko jotain 500 kg?
Pulkannaru
Kitisijä

Kyä Suunto tietää !
Tosin tuohon on lipsahtanut mui1st1v1rhe. Pitää olla 1102kcal.
-
Rauno Räsänen:
Bhven
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pulkannaru kirjoitti:Kyä Suunto tietää !
Tosin tuohon on lipsahtanut mui1st1v1rhe. Pitää olla 1102kcal.
No itsehän en ole lääkäri tai Manala, mutta jos oletan, että olet äbout normaalikokoinen ja perusaineenvaihduntasi rapiat 100 kcal tunnissa, niin aika hurja luku tuo 12 kertainen kulutus normi kävelylenkistä.
Pulkannaru
Kitisijä

Lepokulutus jonkun verran alle 3400kcal/vrk.
Ja kuka sanoo, että kyseessä on normi kävelylenkki ? Sen kertonee jo TE luku.
-
Rauno Räsänen:
Vastaa Viestiin