Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissapäivänä n. 12km hölköttely, en ottanut aikaa saati sykettä. Illalla futisreenit, aion suorittaa sortseissa.

(yht. 39,6km)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vihdoinki alotettu myös salin puolella sätkiminen (ihq PT! <3), oho kun oon heti ihan koukussa ja into piukassa! Mahtavaa. Jätetään tieltä pois terveselkää & pumppia, nyt stripataan ja puntataan!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
scarface
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Lomaviikko vetelee vimosiaan. Juoksua, salia, kävelyä, crossailua tehty säännöllisesti, mut lepimmin. Tänään 8 km juoksu ja 6 km kävely koirien kanssa. Varsin helteinen keli ja juoksulenkille sorruin tunkeen pikkasen liian tanakkaa vaatetta päälle.. Minä älykääpiö. Muistanpahan ehkä ens kerralla.. :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

7,5km eli töistä kotio ritolan kehittämällä tyylillä. Oon ottanut pohkeita enempi mukaan ja sen kyllä tuntee. Muu roppa toisaalta kiittää kimmoisampaa menoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkki kaverin kanssa. 1h14min, 8.3km, syke ka 120, 580kcal, TE 2.2.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Immu ja sali eilen. Univeloista huolimatta sain raastettua tunnin tehokkaasti. On hyvä olla juttukaveri salilla, koska ainakin itse teen muulloin reenini liian nopeasti. Tehohan siinä kärsii.
scarface
Elämätön Kitisijä

Eilen juoksulenkki (7km), crossailua (30min) ja tänhän salilla käsi/keskivartalotreeni plus koirien kans tunnin hölköttelylenkki.

Huomenna varmaan ja ehdottomasti juoksu + sali.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

14,4km pyöräilyä ja tunti jotain peliä, jota pelataan tennismailoilla ja -palloilla tenniskentällä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen pari kilsaa tsygäilyä.
Tänään kevyt tuntinen treeni salilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

1,33h pyöräilyä, kilsoja en tiedä, koska mittarissa paristo loppu. Ehkä 32-35km. Kauden avaus kuitenni.
scarface
Elämätön Kitisijä

Eilen 10 km juoksulenkki. Tänään LEPO.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnin jumppa salilla painojen kanssa.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:Jätetään tieltä pois terveselkää
Mahtavaa. Seuraavana päivänä ton kirjottamisen jälkeen hajotin selkäni ja olin melki viikon täysin liikuntakyvytön, edelleenkin aika puolikuntonen. Että josko sittenkin kiltisti vaan se terveselkä viikko-ohjelmaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kävin tänään jumppamassa uudenvärisen vyön.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Juoksin hcr:n reippaasti alle 2:30 :)
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
hyvä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ juu, olen erittäin tyytyväinen.. jos syksymmällä saisi juostua alle 2:15 .. pitäähän tavotteita olla
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Perjantaina kovavauhtinen 8,35km (55,5km). Koska tiistaina oli iltapäivällä säbäpeli ja illalla futispeli, niin jalat olivat juntturassa pitkään, ovat vieläkin väsyneet. Eilen pieni futisreeni, jalat raskaat pökkelöt ja mielikin meni maahan. Ans kattoo saadaanko työporukalla tänään kauden ekat futispelit. Ensi vuonna pääsen muuten ikämiespeleihin lajissa kuin lajissa. Ei uskois...
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olenpa harvinaisen seis eilisen pyöräilyn ja 3 vs 3 sählypelin jäljiltä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Olin viikonloppuna kahdesti sparritreeneissä (2,5 tuntia kumpainenkin). Ei ollu ihan viisasta pitkän tauon jälkeen, ei :D
Seuraukset vois varmaan listata tuonne Kerro vaivasta -ketjuun. Joka paikkaan sattuu ja mustelmat on räikeitä mutta onhan ihan voittajafiilis!!!! Ei ihan paskasti menny kuitenkaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Eilen toissapäivän futispelistä palauttava 5km hölköttelyä (60,5km). Kotiväki lähtee kohta mummulaan, joten mikä sen mukavampaa kuin lähteä illalla piiitkälle pyörälenkille.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pari edellistä kiipeilyreissua menneet ihan penkin alle. Jämähdetty täysin, jopa taannuttu. Itseeni iskee seinällä ihme pelkotiloja, enkä uskalla ottaa riskejä ja sitten en pääse eteen enkä taakse. Lipsahdin kerran (ekan kerran!) jokin aika sitten ja irtosin seinältä, oli aika hurja tunne mutta ei se muuten jäänyt kummittelemaan kuin siinä että nyt on paljon varovaisempi siinä mihin lähtee yrittämään, ja sormet hikoavat ihan sairaasti koko ajan ja ote lipsuu lipsuu lipsuu. Plääh. Ei taideta päästä ulkoseinälle ihan alkukesästä vielä..
Mussukka! Sä oot mun oma mussukkani aina, kiipeät tai et! :h:

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

6km kiihtyvä ns. VK eli vauhtikestävyyslenkki (66,5km).
scarface
Elämätön Kitisijä

Salilla hikkoilin tunnin crossarilla, päälle keskivartalon lihastreeni.

Oma ct-uutukaiseni lojuu vielä kokoamattomana lattialla :D hoijja.. Vanha lahos käsiin kovassa käytössä. Pittää saaja virtaa alkaa kasaamaan toi..

Niin ja lisäks tunnin lenkki koirien kanssa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Tänään olis kuupperin testi. Raportoin paljon menee. Pitkät lenkit jäänyt kyl vähiin. Enempi ollut pallopelejä.
Vastaa Viestiin