Urheiluosasto
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Siitä muinaisesta kyselystäni kahvakuulan painosta: kahdeksankiloinen on pienin, mitä työpaikan salilta löytyy ja sillä aloitin. Ei meinannut jaksaa vetää koko treeniä läpi 10 toistolla, kuula jämähti pään taakse kun voimat loppu kesken jne. Nyt teen saman treenin 15 toistolla ja osan, ehkä puolet, 12 kilon kuulalla ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ihan yhtä kuollut olen edelleen treenin jälkeen.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ihan yhtä kuollut olen edelleen treenin jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- Stadinarska
- Kitisijä
Mussukkani hei! Vai viileässä parhautta juosta. Nielaisin ruoka-annokseni keuhkooni. Eikä oo, siellä Jyskälässä vain ei olle ikinä lämmin...hihSuvinen kirjoitti:Kävin vähän alle tunnin hölkällä tihkusateessa. En muista milloin olisi viimeksi kulkenut niin hyvin; kosteassa ja viileässä on aina ihan parhautta juosta. Olisin hölkötellyt pidempäänkin, mutta loppui tie kesken. Vois kokeilla pidentää lenkkiä seuraavalla kerralla..
Mutta tämä mielipide ei suinkaan estä sitä ettetkö sinä olisi mun Mussukkani täällä ja olisi aina isompikeuhkoisempi kuin minä ja joka saa virtuaalipusun

Voi kun olisi iiiiiiiiihana juosta yhdessä! Ja sen päälle ihanan lämpimään...... siis saunaan. Oho, meinasi mopo karata Arskan käsistä!! Se on sellaista joskus kun ajattelee kaunista naista...
Mulla on nyt ollut pikkutauko liikunnasta, mutta kunhan tulee...lämpimämpi, niin sitten taas. Olen oikeastaan paremmassa kunnossa aina kun olen päivän pari liikkumatta, hehheh.
STADIN LÄMPIMÄLLÄ LIIKKUVA ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Me on pönterin kans ruvettu tekeen vetolenkkejä. Eilenkin kaahotettiin hirviää vauhtia pellolla ja nyt on perse kipiä. Ostin viimein myös sauvat mutta kun oltiin eilen lähössä lenkille niin hoksasin että toisesta sauvasta puuttuu tassu. Mentiin sit ilman.
Koira ei oikeen ymmärrä vielä sitä että kun on valjaat päällä niin saa (pitää) vetää. Mut eilen meni jo paremmin ko viime viikolla.
Koira ei oikeen ymmärrä vielä sitä että kun on valjaat päällä niin saa (pitää) vetää. Mut eilen meni jo paremmin ko viime viikolla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Joukkue O V T H Te Pä P
YlöR 4 4 0 0 18 3 12
OldSchool 5 4 0 1 19 7 12
ACE 5 3 0 2 12 10 9
PJK /2 4 2 1 1 8 9 7
Kristallipalatsi 2 2 0 0 5 1 6
PoNU Bk 3 2 0 1 3 3 6
AS-Team 5 2 0 3 3 11 6
Tuisku Daltonit 4 1 0 3 6 7 3
TJK LiePo 4 1 0 3 10 16 3
Valo 4 0 1 3 4 9 1
PiPo-79 4 0 0 4 5 17 0
Torstaina kohdataan sarjajohtaja
YlöR 4 4 0 0 18 3 12
OldSchool 5 4 0 1 19 7 12
ACE 5 3 0 2 12 10 9
PJK /2 4 2 1 1 8 9 7
Kristallipalatsi 2 2 0 0 5 1 6
PoNU Bk 3 2 0 1 3 3 6
AS-Team 5 2 0 3 3 11 6
Tuisku Daltonit 4 1 0 3 6 7 3
TJK LiePo 4 1 0 3 10 16 3
Valo 4 0 1 3 4 9 1
PiPo-79 4 0 0 4 5 17 0
Torstaina kohdataan sarjajohtaja

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Käytiin eilen koiran kans ekalla sauvakävelyvetolenkillä. Se oliki mukavaa 
Tuike ei oikeen tajua vetää vielä mut päkytti siinä eessä ihan hyvin. Kunnes tultiin koirapuiston risteykseen, jolloinka se löi jarrut pohjaan. Sitte pitiki miettiä että joo, vetoharjoitus, mutta kuka vetää ketä. Loppumatkan (~1km) se käveli vieressä myrtyneen näkösenä ja yritti välillä velttoilla ja pysähellä. Ja koitti näykkiä sauvoja.
No kyllä tämä tästä, harjoitusta vaan kehiin. Ja mulla ei oo ees paikat kipiänä paitsi ehkä hiukan lonkankoukistajat.

Tuike ei oikeen tajua vetää vielä mut päkytti siinä eessä ihan hyvin. Kunnes tultiin koirapuiston risteykseen, jolloinka se löi jarrut pohjaan. Sitte pitiki miettiä että joo, vetoharjoitus, mutta kuka vetää ketä. Loppumatkan (~1km) se käveli vieressä myrtyneen näkösenä ja yritti välillä velttoilla ja pysähellä. Ja koitti näykkiä sauvoja.
No kyllä tämä tästä, harjoitusta vaan kehiin. Ja mulla ei oo ees paikat kipiänä paitsi ehkä hiukan lonkankoukistajat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
25 km pyöräilyä ja tunti ruohonleikkausta alkukodilla, nyt on vähän jano. En ole varmaan ikinä käyttänyt yhtä paljon pyörän kelloa, ihan älyttömästi ihmisiä pyöräteillä tientukkoina.
Huomasin myös että Endomondossa on silti pause, vaikka kuvittelin että ei ole... vai olisikohan tuo tullut jonkun päivityksen kanssa?
Huomasin myös että Endomondossa on silti pause, vaikka kuvittelin että ei ole... vai olisikohan tuo tullut jonkun päivityksen kanssa?
-
- Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Olenko ainut joka pohtii miltä olet mahtanut näyttää pyyhkimässä pitkin "ahon laitaa" noissa kamppeissa? Siis ihan positiivisessa mielessä.Suvinen kirjoitti:Maalle en ottanut mitään lenkkivermeitä mukaan helteen takia, joten sateisena sunnuntaina oli pakko tempaista puolen tunnin juoksulenkki ihan kaupunkishortseissa ja vanhoissa, linttaan astutuissa adduissa. On se vaan kumma miten paljon helpompaa juoksu on kosteassa säässä ja hiekkatiellä. Ihan eri meininki kuin kaupungissa.
Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä