Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aiai...toissa päivän 9 kilsan lenkillä maasto oli jäistä epätasaista lenkkipolkua. Lopussa vihlasi kerran pahasti jalkapohjasta, kun jalkaterä osui osin kuoppaan. Kolme aiempaa jääkelilenkkiä oli mennyt, yllätys maximus, ilman mitään nivel- yms. oiretta, joten pitihän viimein jo pipi tulla. Sitten odotellaan, koska paranee - kyse on viikosta vuoteen. Onneksi pääsee kuntopyörälle ja soutulaitteelle edes. Eilen puntilla oli vahva korkeapaine - reeni kulki kuin naton ohjus. Ei siis niin huonoa, ettei jotain hyvääkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Sitten odotellaan, koska paranee - kyse on viikosta vuoteen.
Viikko osuu lähelle, ei tullut kalliiksi.

Viime viikko meni aerobisen suhteen vain kahdella, joka myös edesauttaa vammojen syntyä. En tiedä minkälainen fakiiri täytyy olla, että osaa sopeuttaa pienen tauon jälkeen rasitustason juuri oikeaksi (riittävän alhaiseksi). Itse en siihen nimittäin pysty.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Holvilla oli 10mm harjaterästanko. Astuin päälle ja meinasi telaluu revetä. Jos en jo olisi laihiksella, sanoisin, että dieetin paikka.

Toipumis-ETA 3kk
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Jossain Kangasalla on tartanin päällä 400m latua, lähden etsimään. Eka kerta pakkasen potkimista tänä talvena, jännittää.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Törkeet zumba-viekkarit, yhyy! Ja vasta ti pääsee. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Nilkka muljahti säbässä. Ripeä ensihoito auttoi, eikä tuo ole edes pahasti turvonnut. Se on joka kerta yhtä inha tunne, kun tajuaa seisovansa ohikiitävän hetken nilkan varassa rusahduksen jälkeen. Vasen nilkka ei ollut ennen muljahtanutkaan, muutaman viikon setti, veikkaisin. Noin muutoin liikunnat menneet hyvin, ainoastaan salilla ehtinyt liian vähän heilua.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Iisillä startilla tähän vuoteen.
1. vko pe zumba, la tanssi + zumba.
2. vko ti sali, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Toissavko ma sali, ti zumba, ke zumba, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Viime vko ke zumba + selkä, pe zumba + sali, la tanssi + zumba.
Tällä viikolla ma (aamu!)sali jo tehty, edessä kolme zumbaa joiden kylkiin selkä, sali ja tanssi.
Kohta alkaa vihdoin kauan odotetut salsatunnit, ihq!!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
scarface
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mitäs tässä, juoksua, salia tasasesti; enimmäkseen tosin juoksua, kun on taas maraa ja puolikasta ja ultrajuoksua(ki) tälle vuodelle tulossa. Tänään tarkotus rynnistää salille juoksumatolle, kun on toi pakkanen pikkasen hailakka :D
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Pidättekö te kirjaa salilla käymisestä? Tarkotan siis liikkeistä, painoista ja toistoista?
Ruutuvihko ja kynä aina mukana?

Mua vähän nyppii kun meinaa unohtua kotona sitten merkata jutut ylös ja oishan se nastaa nähdä kehitys ajan saatossa. Jostain syystä koen silti vaikeeks kirjata niitä jo salilla.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon yrittänyt kirjailla ylös, mut just mietin, että kai se vihko pitää mukaan raahata. Käyn säännöllisesti kolmella eri salilla, joten laitteet ja painot vaihtelee jo sen vuoksi.
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^Pidin joskus ns. alkuaikoina, kun ohjelma ja mies olivat uusia. Nykyisin kaikki tulee selkäytimestä ja sarjapainojen lähihistoriakin pysyy muistissa, joten ei tarvitse. Mutta joo, joku kiva tytönvärinen vihkokynäsetti vaan mukaan, sellainen mullakin oli.
Sola
Kitinän uhri

Okei, kait se joku vihko täytyy hankkia. Mut mitään tytönväristä en huoli.
Käsireenin jälkeen ei kyllä taida käsialasta saada selvää..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Sola kirjoitti:Pidättekö te kirjaa salilla käymisestä? Tarkotan siis liikkeistä, painoista ja toistoista?
Ruutuvihko ja kynä aina mukana?
Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot. Tärkeät asiat jää mieleen.
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot.
Niin varmaan. Jo liikkeiden muistaminen on täysin mahdotonta, painojen ja toistojen vieläkin mahdottomampaa. Tämmöistä varmaan tapahtuu siellä sun rinnakkaistodellisuudessa, ihan varmasti joo. Vuonna '77 äiree kävi kirjaston salilla eikä sekään muistanut kuin 200kg:n vinopenkin, toistoista ei ollut mitään muistikuvaa edes kesken sarjan. Eli ei ole mitenkään mahdollista, senkin valehteleva ketku. Tulet siihen vielä leuhkimaan, niin saatana!

Mä kävin tänään kiskaisemassa vuoden ekan selkätreenin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ei ole tarkoitus leuhkia, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta pitää. Muistan helposti liikkeet, painot ja toistot.

Helppohan se on muistaa kun teet pelkää penaa ja hauista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

masa kirjoitti:Helppohan se on muistaa kun teet pelkää penaa ja hauista.
Mä veikkaan, että mua auttaa säännöllinen reenaaminen. Miten sitä nyt unohtelis noita määriä, kun ne koko ajan tulevat vastaan? Enkä muuten reenaa penkkiä kuin kerran kahdessa viikossa kuntopiirini yhtenä liikkeenä, joka muuten on 8 x 50 kg. Käsiä en reenaa ollenkaan.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tykkään vaihdella liikkeitä ja painoja, pysyy mielenkiinto yllä.
Sola
Kitinän uhri

Ei siinä, se on ihan jees jos sä Ylermi muistat noi. Kyllä mä nyt joudun "raahaamaan" muistiinpanovälineet salille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Sola kirjoitti:Ei siinä, se on ihan jees jos sä Ylermi muistat noi. Kyllä mä nyt joudun "raahaamaan" muistiinpanovälineet salille.
Tuokin on ihan jees 8) Kyllä moni pitkän linjan raavas mieskin pitää kirjaa. Luulen, että kirjaa pidetään myös muista syistä, kuten on kiva nähdä kehitys, toteutetaan omaa systemaattista tai pedanttia luonnetta tai joku voi tykätä tilastoinnista sen itsensä vuoksi.

Kun tarkkaan mietin, niin tuon vihkotouhun voi kohdallani unohtaa myös siitä syystä, etten koskaan ole liikunnassa toteuttanut mitään orjallisesti, vaan tehnyt asioita sillon kun mulle on sopinut ja huvittanut. Ahdistaa noudattaa jotain tiivistä pitkän aikavälin ohjelmaa, siis pelkkä ajatuskin.
scarface
Elämätön Kitisijä

En pidä salitreeneistä (toistot ym.) kirjaa. Harkkapäikkyä pidän kyllä, mutte merkkaa noin yksilöidysti salitreenistäni siihen. "Keskivartalo-kädet" jne. Jotain tolleen. Kun on vuodesta 1997 treenannu salilla säännöllisesti, tietty rutiini on iskeny ja sarjat + toistot ei juurikaan vaihtele VAIKKA tiedän, että se ois hyvä ja pitäski et lihas sais erilaista ärsykettä.. :D

Juoksumattoa tampattu viime ajat pakkasten vuoksi (ja tehty päälle yleensä käsipunttitreeni). Nyt kun on lauhtunu, käynyt juoksemassa taasen ulkona. Hommasinpa tässä työpaikalta saaduilla TYKY-kuntoseteleillä kuukausikortinki taas salille, et mut löytää sieltä sitte varmuudella joka vapaapäivä :D
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.

Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sunnuntaina vaihteen vuoksi snowbiciä, normaalisti avoke hoitaa snowbic-hommat, nyt olin apuna. Harjoite sisälsi kierto- ja korsettiliikkeitä painolla sekä käsi- ja hartialiikkeitä (lapiointi hangessa, upposin haaroja myöten) ja ojentelua, venyttelyä ja kädentarkkuuden harjoittelua (lumen poisto katolta 5 metriä pitkäll riu'ulla jonka päässä on lana). Harjoite oli lyhyt mutta tehokas. Pitää kokeilla uudestaan, ehkä jo tänään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Hiihtolenkki 8km. Hiekkarannan jälkeen lumi tuntui oikeastaan aika hyvältä. Tarkoittaa sitä, että mä voisin lottovoiton jälkeen käydä talvisin hiihtolomalla Suomessa.

Huomenna säbätournament.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urheilin. Nyt sattuu joka paikkaan. Toivoakseni pääsen sunnuntaina urheilemaan uudestaan. Uimaan jos ei muuta.

Otin takaisin vanhan salijäsenyyteni, vanhaan hintaan ja kolme PT-tapaamista kaupan päälle. I feel blessed.
Prepare for the worstest.
scarface
Elämätön Kitisijä

Tasan viikko kipeenä, joten koirien lenkkeilyttämisen lisäks ei ole urheilusuoritteita teille tänne listata kautta jakaa. Huomenna TAI jopa jo kohtuudella tänään juoksemaan. Alkaa olla yskäkin sen verta kontrollissa, että vois tohtia.
Harmituslistalla eilisen puolimaratonin osanoton peruuttaminen.
Vastaa Viestiin