Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiihtokilometrit tälle talvelle vain 66. Viime talvena tuli 600, joten ei ole veljeksiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain 100 hiihtokilsaa täyteen, joten miksi enempää. Tänpäivänen lenkki oli talven nopein eli tasan tunti (16,5 km) sellaista normi reenivauhtia, vaikka keli oli plussalla ja pikkupikkupisaroitakin ripotti. Kaupissa oli kuitenkin kova latupohja, joten luisto oli enimmäkseen hyvä. Keskiviikkona olis mulle ekat futisreenit pallon kanssa tänä keväänä, samalla uusiin jamppoihin tutustuen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kahdessa eri sarjassa lohkoykkösenä jatkoon. Pelit kovenee, mutta suunta voi olla vain sm-kulta.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilen lumikenkäilyä yli 3h (maisemia katsellen ja taukoineen), 1764kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
scarface
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juoksua, salitreenausta, siinäpä päällimmäiset. Tänään mm. salilla 30 min juoksumattoilua, jonka päälle samanmoinen puolituntinen käsi- ja keskivartalotreeniä. On aika näin raskautettuna pitää paikat kondiksessa alusta loppuun ;)
Noppaelain
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

McJanne kirjoitti:En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.
Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Lajisi oli sittenkin ITF taekwon-do? (eikä se toinen)

Ismo Mäkinen oli veljeni luokkakaveri, ja yksi omista kavereistani voitti kai joukkuemurskauksen maailmanmestaruuden. En tunne lajia, onko esim. nuortensarjoja. 18 vuotta sitten kuitenkin tuo kaveri 1st dan.

(norauksen uhalla :D )
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Noppaelain kirjoitti:
McJanne kirjoitti:En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.
Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Lajisi oli sittenkin ITF taekwon-do? (eikä se toinen)

Ismo Mäkinen oli veljeni luokkakaveri, ja yksi omista kavereistani voitti kai joukkuemurskauksen maailmanmestaruuden. En tunne lajia, onko esim. nuortensarjoja. 18 vuotta sitten kuitenkin tuo kaveri 1st dan.

(norauksen uhalla :D )
Tjuuh ja selvyyden vuoksi tuosta edellisestä kommentista; todellisuudessa oli siinä ja siinä etteivät nauraneet pihalle asti koko äijää.

Noraaminen on ihan hirveän sadistinen ja ihmisoikeuksia rikkova toiminto :(

Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.

Itse olen siis alunperin WTF-liitossa treenannut, sitten kiinnosti viina ja pillu enemmän aika pitkät pätkät, varsinkin kun oli selkä paskana. Tätä nykyä siis ITF-liitossa taaperran.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Noppaelain
Elämätön Kitisijä

McJanne kirjoitti:Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
"Mäkisen parhaat saavutukset taekwon-dossa ovat maailmanmestaruudet vuosilta 2003, 2005 2007 ja 2009, sekä Euroopan mestaruudet vuosilta 2003, 2004 ja 2006 liikesarjakilpailuissa. Lisäksi hän on saavuttanut kaksi EM-pronssia ottelussa alle 71 kilon sarjassa vuosina 2004 ja 2005."
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Noppaelain kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
"Mäkisen parhaat saavutukset taekwon-dossa ovat maailmanmestaruudet vuosilta 2003, 2005 2007 ja 2009, sekä Euroopan mestaruudet vuosilta 2003, 2004 ja 2006 liikesarjakilpailuissa. Lisäksi hän on saavuttanut kaksi EM-pronssia ottelussa alle 71 kilon sarjassa vuosina 2004 ja 2005."
Jaa, se on siis joku kilpailija, ilmankos en tuntenut, kun mulla se kilpailu on vain osa lajia. Oon mie miehen tavannu, pakko sen verran korjata, mitä nyt on "naapuriliiton" miehiä, heillä on omat järjestöt ja seurat ja kilpailut.

Edit: heh, vähän vertailun vuoksi,
Ismo:
Height: 180cm
Weight at training season: 73-74kg
Sparring division: -71 kg

Janne:
Height: 169cm
Weight at training season: 88-94kg
Sparring division: -85 kg (2012, 2011 oli -78)
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Noppaelain
Elämätön Kitisijä

McJanne kirjoitti: Jaa, se on siis joku kilpailija, ilmankos en tuntenut, kun mulla se kilpailu on vain osa lajia.
Lähempi kaveri, Jussi Jokinen, on lähinnä ollut tuomarina ja muuten harrastanut viime vuosina.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Noppaelain kirjoitti:Lähempi kaveri, Jussi Jokinen, on lähinnä ollut tuomarina ja muuten harrastanut viime vuosina.
Juup, naama näytti tutulta ja liitto samalta kun edellisellä. Ois kyllä todella hienoa jos joskus yhdistyttäisiin takaisin.
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Noppa saatana, älä ruoki trollia. Vai yritätkö masentaa sen vähän täydessä pelikunnossakin olevan populan joka tätä vielä lukee?
Universaali disclaimer.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

So Hard kirjoitti:Noppa saatana, älä ruoki trollia. Vai yritätkö masentaa sen vähän täydessä pelikunnossakin olevan populan joka tätä vielä lukee?
Niih! Ei täällä, eikä varsinkaan tässä säikeessä, saa keskustella kun chilistä, autonrenkaista, kännyköistä, BMI:stä ja superäiteilystä, hullu!
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuli sitten juostua kovalla ja tasaisella tiellä. En tykkää, mutta se on oiva keino siirtyä paikasta toiseen. Pitäis ehkä ostaa uudet tossut, nuo lienevät aikansa palvelleet.

AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO, AURINKO :h:
Prepare for the worstest.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Zumba on minusta kivaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Tampereella 21 kilometriä tasaisella vaudilla. Alkoi loppua paikat minne juosta, kun on niin pieni kaupunki.
scarface
Elämätön Kitisijä

Pitäs alkaa (ja palata) pitkislenkkien pariin täälläkin, ollu hieman kyllästystä tohon laukkomiseen, mitä nyt 10 km lenkkejä tullu ravattua, mut enempi treenannu kevään aikana salilla (mattojuoksua sielläkin tosin osan aikaa).

Jos tänään lähtis laukkomaan kun töistä pääsee. Ja pitkis kuhan on makiampi vapaa. :)
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikko 19:

Maanantai: sali selkä, haba
Tiista: sali tissit, olkapäät, ojentajat
Keskiviikko: kävely 6,8km 1h 3min
Perjantai: sali jalat, vatsat
Sunnuntai: kävely 9,2km 1h 24min
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
scarface
Elämätön Kitisijä

Re: Urheiluosasto

Tiukka viikko takana, juoksua, salia, juoksua, salia, tänään viettelen ekaa lepopäivää treenaamisesta. Pitäs taas saada vaan pitkislenkkeihin fiilis, ollu vähän kipeenä eikä ole jostain syystä napannu.. Mut kesä on edessä, sillon lähtee!
Fiona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Perjantai 18.5
Hölkkälenkki 6.9km, kävelyä noin 1km ja kuntosalilla 60 min. Hyvä fiilis.

Sunnuntai 20.5
Hölkkälenkki 5km, kävelyä 1km ja kuntosalilla 80 min. Jalkapohjiin sattuu.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
scarface
Elämätön Kitisijä

Tänään juoksua koiran kanssa (6,5km), eilen sama duunin jälkeen (duunia 8-20). Alavattaa juilii, piti ostaa rautatabletteja, naama on ku kalakkilaivan kapteenilla. :( Huomenna lepopvä, ylihuomenna juoksua juoksua ja päälle salia, kun sinne pääsee sit kans saunoon :D (ja mullahan ei kämpillä omaa saunaa ole)..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menee välineurheilun puolelle, mutta oli noilla urheilukalsareilla kivempi kipitellä kuin dressmanneilla. Tällä kertaa ei tarvitse laastaroida palleja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
scarface
Elämätön Kitisijä

Eilen kahden yöhukin jälkeen juoksulenkki again - hieman nihkeää ja väsynyttä, mutta syke nous ja lenkki tuli tehtyä (vajava 10 km), tänään samaa ohjelmassa. Ilmat ihanan kesäisiä, t-paitaa ja shortseja jalkaan ja menoksi.. :)
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen juossut hieman salaa itseltäni. Hyvin hiljaa ja ilman kunnon juoksukamoja. Näin ollen allergiani/flunssani on vaikeampi saada selville, että olen urheillut puolisalaa. Olen vaikuttunut oveluudestani.
Prepare for the worstest.
Fiona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Lauantai 26.5
Kuntosali 80 min. Kiireinen viikko takana, enkä ole ehtinyt liikkumaan riittävästi.

Sunnuntai 27.5
Hölkkälenkki noin 5 km. Aurinko paistaa ja juoksu rullaa.
Viimeksi muokannut Fiona, 27.05.2012 8:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin