Urheiluosasto
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Sain 100 hiihtokilsaa täyteen, joten miksi enempää. Tänpäivänen lenkki oli talven nopein eli tasan tunti (16,5 km) sellaista normi reenivauhtia, vaikka keli oli plussalla ja pikkupikkupisaroitakin ripotti. Kaupissa oli kuitenkin kova latupohja, joten luisto oli enimmäkseen hyvä. Keskiviikkona olis mulle ekat futisreenit pallon kanssa tänä keväänä, samalla uusiin jamppoihin tutustuen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
Lajisi oli sittenkin ITF taekwon-do? (eikä se toinen)McJanne kirjoitti:En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.
Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Ismo Mäkinen oli veljeni luokkakaveri, ja yksi omista kavereistani voitti kai joukkuemurskauksen maailmanmestaruuden. En tunne lajia, onko esim. nuortensarjoja. 18 vuotta sitten kuitenkin tuo kaveri 1st dan.
(norauksen uhalla

- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Tjuuh ja selvyyden vuoksi tuosta edellisestä kommentista; todellisuudessa oli siinä ja siinä etteivät nauraneet pihalle asti koko äijää.Noppaelain kirjoitti:Lajisi oli sittenkin ITF taekwon-do? (eikä se toinen)McJanne kirjoitti:En saanu kakkosdania suoraan, 3kk minimiaikaan vielä.
Muuten olivat kyllä herrat tytyväisiä.
Ismo Mäkinen oli veljeni luokkakaveri, ja yksi omista kavereistani voitti kai joukkuemurskauksen maailmanmestaruuden. En tunne lajia, onko esim. nuortensarjoja. 18 vuotta sitten kuitenkin tuo kaveri 1st dan.
(norauksen uhalla)
Noraaminen on ihan hirveän sadistinen ja ihmisoikeuksia rikkova toiminto

Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
Itse olen siis alunperin WTF-liitossa treenannut, sitten kiinnosti viina ja pillu enemmän aika pitkät pätkät, varsinkin kun oli selkä paskana. Tätä nykyä siis ITF-liitossa taaperran.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
-
- Elämätön Kitisijä
"Mäkisen parhaat saavutukset taekwon-dossa ovat maailmanmestaruudet vuosilta 2003, 2005 2007 ja 2009, sekä Euroopan mestaruudet vuosilta 2003, 2004 ja 2006 liikesarjakilpailuissa. Lisäksi hän on saavuttanut kaksi EM-pronssia ottelussa alle 71 kilon sarjassa vuosina 2004 ja 2005."McJanne kirjoitti:Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Jaa, se on siis joku kilpailija, ilmankos en tuntenut, kun mulla se kilpailu on vain osa lajia. Oon mie miehen tavannu, pakko sen verran korjata, mitä nyt on "naapuriliiton" miehiä, heillä on omat järjestöt ja seurat ja kilpailut.Noppaelain kirjoitti:"Mäkisen parhaat saavutukset taekwon-dossa ovat maailmanmestaruudet vuosilta 2003, 2005 2007 ja 2009, sekä Euroopan mestaruudet vuosilta 2003, 2004 ja 2006 liikesarjakilpailuissa. Lisäksi hän on saavuttanut kaksi EM-pronssia ottelussa alle 71 kilon sarjassa vuosina 2004 ja 2005."McJanne kirjoitti:Minä en taida Ismo Mäkistä tuntea, tai jos tunnen, niin en nimeltä.
Edit: heh, vähän vertailun vuoksi,
Ismo:
Height: 180cm
Weight at training season: 73-74kg
Sparring division: -71 kg
Janne:
Height: 169cm
Weight at training season: 88-94kg
Sparring division: -85 kg (2012, 2011 oli -78)
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
&
-JM
-
- Elämätön Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Juup, naama näytti tutulta ja liitto samalta kun edellisellä. Ois kyllä todella hienoa jos joskus yhdistyttäisiin takaisin.Noppaelain kirjoitti:Lähempi kaveri, Jussi Jokinen, on lähinnä ollut tuomarina ja muuten harrastanut viime vuosina.
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
&
-JM
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Niih! Ei täällä, eikä varsinkaan tässä säikeessä, saa keskustella kun chilistä, autonrenkaista, kännyköistä, BMI:stä ja superäiteilystä, hullu!So Hard kirjoitti:Noppa saatana, älä ruoki trollia. Vai yritätkö masentaa sen vähän täydessä pelikunnossakin olevan populan joka tätä vielä lukee?
Kirjoitan tätä alasti
&
-JM
&
-JM
Pitäs alkaa (ja palata) pitkislenkkien pariin täälläkin, ollu hieman kyllästystä tohon laukkomiseen, mitä nyt 10 km lenkkejä tullu ravattua, mut enempi treenannu kevään aikana salilla (mattojuoksua sielläkin tosin osan aikaa).
Jos tänään lähtis laukkomaan kun töistä pääsee. Ja pitkis kuhan on makiampi vapaa.
Jos tänään lähtis laukkomaan kun töistä pääsee. Ja pitkis kuhan on makiampi vapaa.

Re: Urheiluosasto
Tiukka viikko takana, juoksua, salia, juoksua, salia, tänään viettelen ekaa lepopäivää treenaamisesta. Pitäs taas saada vaan pitkislenkkeihin fiilis, ollu vähän kipeenä eikä ole jostain syystä napannu.. Mut kesä on edessä, sillon lähtee!
Perjantai 18.5
Hölkkälenkki 6.9km, kävelyä noin 1km ja kuntosalilla 60 min. Hyvä fiilis.
Sunnuntai 20.5
Hölkkälenkki 5km, kävelyä 1km ja kuntosalilla 80 min. Jalkapohjiin sattuu.
Hölkkälenkki 6.9km, kävelyä noin 1km ja kuntosalilla 60 min. Hyvä fiilis.
Sunnuntai 20.5
Hölkkälenkki 5km, kävelyä 1km ja kuntosalilla 80 min. Jalkapohjiin sattuu.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Tänään juoksua koiran kanssa (6,5km), eilen sama duunin jälkeen (duunia 8-20). Alavattaa juilii, piti ostaa rautatabletteja, naama on ku kalakkilaivan kapteenilla.
Huomenna lepopvä, ylihuomenna juoksua juoksua ja päälle salia, kun sinne pääsee sit kans saunoon
(ja mullahan ei kämpillä omaa saunaa ole)..

Menee välineurheilun puolelle, mutta oli noilla urheilukalsareilla kivempi kipitellä kuin dressmanneilla. Tällä kertaa ei tarvitse laastaroida palleja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eilen kahden yöhukin jälkeen juoksulenkki again - hieman nihkeää ja väsynyttä, mutta syke nous ja lenkki tuli tehtyä (vajava 10 km), tänään samaa ohjelmassa. Ilmat ihanan kesäisiä, t-paitaa ja shortseja jalkaan ja menoksi.. 

Olen juossut hieman salaa itseltäni. Hyvin hiljaa ja ilman kunnon juoksukamoja. Näin ollen allergiani/flunssani on vaikeampi saada selville, että olen urheillut puolisalaa. Olen vaikuttunut oveluudestani.
Prepare for the worstest.
Lauantai 26.5
Kuntosali 80 min. Kiireinen viikko takana, enkä ole ehtinyt liikkumaan riittävästi.
Sunnuntai 27.5
Hölkkälenkki noin 5 km. Aurinko paistaa ja juoksu rullaa.
Kuntosali 80 min. Kiireinen viikko takana, enkä ole ehtinyt liikkumaan riittävästi.
Sunnuntai 27.5
Hölkkälenkki noin 5 km. Aurinko paistaa ja juoksu rullaa.
Viimeksi muokannut Fiona, 27.05.2012 8:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein