Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bluntly
Kitisijä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yllätin itseni pienellä urheilusuorituksella viikonloppuna. Tuli hiukan kiirus kun meinasi pelti valua katolta niin mitään ajattelematta hyppäsin traktorin perävaunuun eli jossain sitä ponnistusvoimaakin on ollut piilossa. En kyllä rupeaisi yrittämään harkiten samaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Diddley Bow
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voisin vaikka aloittaa frisbii golfin, koska polvi ei nyt anna mun suorittaa juuri muuta ja kesälomalla käydyn pienimuotoisen minigolf -turnauksen perusteella mä olen siinä lajissa aiva liian ylivoimainen. Jos löytyis haasteita laatan heittämisessä.
Who says you need to buy a guitar?
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Hilpaisin tänään nuoren ikäni pisimmän yhtämittaisen pyörälenkin, 125km. Ihan läpällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Olen pidemmän aikaa suunnitellut pidempää pyörälenkkiä, mutten ole yli 40km saanut aikaiseksi. Illalla pitäis joku tuollainen taas sotkea. Sitten pitäis hankkia syklokrossipyörä, kun oma ei paljon rullaa. Mut lenkkivauhti juoksussa on noussut hiljalleen alle 6min/km, jota jaksankin pitkänkin lenkin. Futisharjoitteet on jääneet vähiin tai nollaan, ei ole tatsikaan parasta peleissä. Rullistellut olen kolmasti, joista pisit oli 35km. Siis kesällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään kävelin kaksi kertaa portaat ylös ja alas (yksi suunta 12+6+16 porrasta).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Fiona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Eilen salsatunnilla....tylsää. Tänään spinningissä...ihan mukavaa. Taidan ottaa säännölliseen ohjelmistoon. Huomenna taas uusi laji.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Hans Jörgen
Kitisijä

Tuli huitaistua reilu 500km reiluun puoleentoistaviikkoon tuolla pyöräilyvälineellä. Oikea akillesjänne otti nokkiinsa, on kipeä ja turvoksissa, joten nyt lepuutellaan ainakin tämä viikko noiden hommien osalta.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin fysioterapeutin vastaanotolla, 16. päivä alkaa rääkki tai siis liikkumisen valmennus.. Lupasin pitää harjoituspäiväkirjaa, se on kevyempää kuin ruokapäiväkirja, tulee vähemmän merkintöjä..
Helppoa aamulla japanilainen harjoitus 10->1 toistoa kyykkyä ja punnerrusta.. illalla 3x30x4kg käsipäinoharjoitusta..
Pyyhin Netikettiin..
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Oon niin paskana!
Minä myös. Mun aamuohjelmaan tuli tiistaille tavallisen polkemisen tilalle alkulämmittely polkemalla ja jumppaa painojen kanssa. Vaikka onnistuin hillitsemään itseni enkä edes ottanut yhtä paljon painoja kuin puolta pienemmät fitness-tytöt, oon silti vieläkin ihan rikki. Prkl.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Sä oot ymmärtänyt väärin, kyseessä on kilpailu. Kuuluu ottaa enemmän painoja kun kukaan, kenet näkee omalta paikaltaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Hans Jörgen kirjoitti:Tuli huitaistua reilu 500km reiluun puoleentoistaviikkoon tuolla pyöräilyvälineellä. Oikea akillesjänne otti nokkiinsa, on kipeä ja turvoksissa, joten nyt lepuutellaan ainakin tämä viikko noiden hommien osalta.
Vinkkinä toipumiselle: ota neljän päivän burana-kuuri, pastilli kolmasti päivässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exsu kirjoitti:^ Sä oot ymmärtänyt väärin, kyseessä on kilpailu. Kuuluu ottaa enemmän painoja kun kukaan, kenet näkee omalta paikaltaan.
Eikä pidä osallistua, jos ei voita.
Fiona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kävin kokeneiden spinningissä kuokkimassa. Kyllä hiki virtasi ja hyvä kun pystyin nousemaan satulasta alas tunnin lopuksi. Onneksi olin takarivissä, niin kovinkaan moni ei ehkä huomannut, että tein kuolemaa. Aloittelijoiden tunnit ovat nössöille!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
exsu
Kitisijä

Ilmoitin itseni (kunto)balettin ja telinevoimisteluun (permanto). Mitähän tästäkin tulee?
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Viikolle on nyt 2 kuulareeniä, yks salireeni ja 2-3 juoksulenkkiä. Oon nyt juossu tuommosta 7-8 km lenkkiä vauhdilla 10-11 km tunnissa. Ja ratsastukset tietysti. Täsä on vähän urheilun makua, oon mielissään! :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hans Jörgen
Kitisijä

Mä haluan lyödä jotakuta päähän. Aikataulu van menee niin hassusti, että vaikka ole karsinut luentoja niin, että käyn koululla vain kahtena päivänä viikossa, osuisi 2/3 nyrkkeilytreeneistä juuri noille ajankohdille. Eli ko. lajin aloittaminen siirtyy edelleen tuonnemmaksi, moikataan kun tavataan sen sijaan vaikka snägärillä. Jatkan toistaiseksi miehekkäästi sulkapallon parissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

16.9. olis työpaikan Cooperin testi. Eilen meni taas pohje paskaksi futispelissä, mutta jos silti pystyis juoksemaan. Vaikea sanoa matkatavoitetta, mut johonkin 2800 oisin tyytis.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tein taas aamulla väärin, mutta silti on yllättäviä vaikeuksia kantaa käsillä vakaasti mitään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Neljän viikon treenitauon jälkeen puolimaraton lähes kylmiltään. Ei tullut ihan sitä aikaa ja kokemusta, jota piti olla aiemmin tavoittelemassa - mutta maaliin tultiin 4 minuuttia yli kahden tunnin.

Jos ei olisi tullut rasitusvaivaa ja sen takia taukoa treenaamiseen, tai jos vamman aikana olisi jaksanut tehdä jotain muuta -- niin se 1.50 - 1.55 olisi ollut ihan mahdollinen. Nyt piti vain välttää kropan hajoaminen.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Harkitsen samaa, kun ärsyttää pakkositoutumiset. Ajattelin jälleen liittymistä, mutta ärsyttää se, että olisi pakko sitoutua vuosiksi johonkin, tai vaihtoehtoisesti maksaa sitten reilusti enemmän valinnanvapaudesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

PK-seudulla tarjolla 33€/kk (jäsenmaksu oli jotain 40€ kertaluontosesti). Kuukaus kuukaudesta maksetaan ja breikille voi jäädä miten vaan haluaa. Halapaa kun saippua!
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
exsu
Kitisijä

Flunssailun jälkeen takaisin hommiin, tänään ohjelmassa oli baletti ja telinevoimistelua. Telinevoimistelussa opin ensimmäistä kertaa elämässäni tekemään kärrynpyörän! Ja vielä suhteellisen vaivattomasti, valmentaja selitti tekniikan hyvin, ja neljäs kokeilu päätyi jo oikeaan loppuasentoon. Olo oli kuin paijattavalla spanielilla, kun sekä valmentaja että treenikaverit taivastelivat sitä, miten joku voi oppia noin nopeasti noin hyvän tekniikan. Bonuksena opin vielä lopputunnista ihan kelvollisen käsilläseisonnan, se tosin ei ollut ihan vieras liike entuudestakaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Liityin Elixian jäseneksi kahdeksi kuukaudeksi. Pumpi pumpi!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kauheen kallista. Itse kun käyn salilla niin harvoin, tyydyn fressin 10 kerran kortiin. Espoossa 105.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Kauheen kallista. Itse kun käyn salilla niin harvoin, tyydyn fressin 10 kerran kortiin. Espoossa 105.
Sain muuten työpaikan tarjoamalla Smartum-kortilla omani ilmaiseksi. Muutoin olisi maksanut 67€.
Vastaa Viestiin