Urheiluosasto
Re: Urheiluosasto
Viimeaikojen juttuja.
5k - 24:13
HCR - 1:56:11
5k - 24:13
HCR - 1:56:11
Espoo vai Deloitte?
Olihan siinä vielä Töysän vetokin.. taitaa olla vähän silmät ristissä.
Olihan siinä vielä Töysän vetokin.. taitaa olla vähän silmät ristissä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Mahtava ilta-aurinko juosta, järkyttävän kuuma tuli kyllä ohuessakin takissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Juoksusta puheen ollen, ilmoittauduin Tampereen puolimaralle 14.9.14.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Päätin että rupean taas sinkkuilun myötä liikkumaan pyörällä. Ostin pyörän ja kävin testaan sitä 36 kilometriä 24 kilometrin keskivauhdilla. Oli kiva!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Talven tsiksienbongaus- ts. sisäpyöräilykausi alkoi hienosti, näköpiiriin asettui Hanna-Maria Seppälän oloinen blondi, ei vaan ihan niin harteikas... Tulihan siellä hikikin. Ensi kerralla voisi taas muistaa ottaa mukaan juomapullon ja hikipyyhkeenkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
14.9 Tre puolimaraan on vajaat neljä viikkoa. Juoksua enemmän kuin kerta viikossa takana alun neljättä viikkoa. Toissa päivänä oli eka pitkis, joka sujui miellyttävän helposti. 16 km Kaupin hiekkapoluilla 7min kilsavauhtia sykkeiden pysyessä alhaalla. Viime viikolla tuli eka yli 40km viikko eli 42,3km. Tarkoitus olis juosta 3-4 kertaa viikossa, mielummin neljä. Tähän asti peruslenkit olleet 7 tai 10km. Futikset sotkee viikon päästä alkaen hommaa vähän, mutta en selitä. Tavoite olis sit kilpailussa juosta JÄRKEVÄ ja KUNNONMUKAINEN suoritus. Ehkä lähden 2h jäniksen tahdissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
48 km hyötypyöräilyä tänään. Jos lähen illalla leffaan voisin napata vielä kympin lisää. Eilisen kuulassa tehdyn hyppykyykkysession lisänä en meinaa saada kengännauhojani kiinni 

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Löytyisiköhän tästä lajista ryhmäliikuntatunteja jolle voisi ilmoittautua? Alku saattaisi ola osaltani kankea(a).
http://vimeo.com/65233756
http://vimeo.com/65233756
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Nussittuna nukut paremmin.
-
- Kitisijä
Poikkesin eilen elämäni ekaa kertaa golfkentällä tai siis kierroksella. Muutaman kerran olen lätkinyt vuosia sitten. Ysi sujui +14, johon sisältyi bogeja, kolme tuplabogia ja vikan reiän tripla. Momenttumi oli seiskalla, kun viisimetrinen upposi. Pari kertaa meni pallo vesiesteeseen. Veli tuutoroi vieressä, mika oli miellyttävä apu. Oli oikein mukavaa ja tyylikästä menoa.
-
- Kitisijä
Juoksin vihulaisen päähän futispelissä: nenä vinossa ja vekki silmäkulmassa. Kerää koko sarja...
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
^kyllä sun selkeesti pitää lopettaa nuo kamppailulajit ja kun olet tuollainen herkkä runopoika, siirtyä johonkin taidelajiin mielummin, suosittelen balettia ja/tai Taekwon-Doa.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
-
- Kitisijä
Sain vielä lekurilotossa turkulaisen keikkalääkärin, joka ei tiennyt mistään mitään.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kyllä siinä sinivuokon katu-uskottavuus kasvaa, kun naama on vinksin vonksin. Onneksi et ole asiakaspalvelussa, kukaan ei uskaltaisi lähestyä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Nenä jotenkin uomillaan. Kammottava kokemus, kahdeksan puudutuspiikkiä eikä yksi lääkäri riittänyt. Komensin silti, et kestän kipua vaikka paljon kunhan vaan saatte runnottua nenän paikoilleen, ilman nukutusleikkausta. Lopulta se onnistui ainakin sinnepäin.
-
- Kitisijä
^Mulla meni klyyvari muutamaankin otteeseen nuorempana poskelle ööö...urheillessa, mutta väänsin sen joka kerta paikoilleen kirjaimellisesti omin nokkineni. Lääkärille mennään silloin, kun sinne ei omin jaloin pääse.
-
- Kitisijä
Se hyvä puoli asiassa oli, että kirjaimellisesti vedin kokaa nokkaan. Oli meinaan kokkelia puudukkeena.
Ilmoittauduin firman urheilu- ja painonpudotuskisaan. Täytyy kai vähän panostaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Never Skip Leg Day
http://www.liveleak.com/view?i=dd9_1412891755
http://www.liveleak.com/view?i=dd9_1412891755
Penis, mightier than the sword.
-
- Kitisijä
Hiihdot tälle talvelle (Ylläksellä): 5 + 21+ 27. Jos muistais pitää hiihtokilsoista lukua vaikka täällä. Sportstracker kun toimii vain sinnepäin.
-
- Kitisijä
Eilen 20km ja tänään 22km hiihtoa siis.
Junnu, joka tulee putsaamaan pöydän arvokisoissa kuulantyönnössä, vähän treenailee:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.