Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Re: Urheiluosasto
Helkyn valmennus meni ihan huippuhienosti, saatiin kehuja ja olin niin mielissään!!!! Huomenna taas, saas nähdä miten sitten...
Siellä oltiin tekemässä H&R lehteen juttua, heh, saa nähdä tuleeko ne minun kuvat sinne juttuun, toivottavasti!
Siellä oltiin tekemässä H&R lehteen juttua, heh, saa nähdä tuleeko ne minun kuvat sinne juttuun, toivottavasti!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Tunti pilatesta ja ponin kanssa maastoilua leudossa talvisäässä
-
- Kitisijä
LEUDOSSA? täällä on 14 astetta pakkasta. Hyvä ettei taas peruttu koko helkyä. Miten teillä ponin kanssa?Camilla kirjoitti:Tunti pilatesta ja ponin kanssa maastoilua leudossa talvisäässä
-
- Kitisijä
Etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
(Gina: Mitäh, ei täällä vaan oo tänään ollu ku viiden pintaan paks..)
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
3h breikkiä, ja modernia
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
-
- Kitisijä
Lehteä odotellessa Kiva kuulla että teillä on mennyt valkut putkeen.Georgina kirjoitti:Helkyn valmennus meni ihan huippuhienosti, saatiin kehuja ja olin niin mielissään!!!! Huomenna taas, saas nähdä miten sitten...
Neiti poni on nyt ollut tosi hyvä, pakkasilla se on energinen mutta silti pysyy suht hyvin hanskassa. Laukkaa pitäs kyllä saada kootummaksi. Mennään varmaan maaliskuussa ekoihin koulukisoihin ja huhtikuussa esteleirille
Heinäpaaleja siirretty varastoon n. puoli trailerillista + kannettu autosta siiloon 2 säkillistä kauraa.
Kuka kaipaa punttisalia?
Kuka kaipaa punttisalia?
-
- Kitisijä
Huippua! Meillä meni tänäänkin kivasti, ei tosin niin loistava kun eilen, jännittyi enemmän, vaikea löytää käyntiä. Tosin varmaan paljon realistisempi kuva meidän ongelmista tuli nyt... Kuitenkin kehuttiin kovasti ja tehtiin vaikutus katsomoon Porisin Helkyn kanssa, tykkäs kyllä hevosesta mutta sanoi että on se todella vaikea... Ah, lohdullista jotenkin Mutta mä luulen silti että siitä tulee vielä hieno!Camilla kirjoitti:
Neiti poni on nyt ollut tosi hyvä, pakkasilla se on energinen mutta silti pysyy suht hyvin hanskassa. Laukkaa pitäs kyllä saada kootummaksi. Mennään varmaan maaliskuussa ekoihin koulukisoihin ja huhtikuussa esteleirille
-
- Kitisijä
Haukiputaalla on joku oma ilmasto. Kesällä siellä ei sit kyllä vastaavasti sada. Joku korkeapaineen keskus tai jotain.irmelianneli kirjoitti:
-
- Kitisijä
Eilen reilun tunnin tehokas äksy-lenkki ympäri Vuosaarta - teki gutaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
55 minuuttia uintia tavalliseen tapaan. Eli vähän repsahti, olisi pitänyt uida tunti mutta ei ollut aikaa, kun en päässyt ajoissa uimaan, koska eilen illalla piti mennä vähän myöhäiseksi pelin parissa...
Edessäni ui jonkin aikaa mahottoman karvainen mies. Mustat kylki- ja selkäkarvat liehuivat vedessä. Aloin pelätä suuni avaamista veden alla jottei sinne menisi karvoja. Tosin pelko lienee aika turha sillä onhan ihmisillä päissään ihan yhtä paljon karvaa...
Edessäni ui jonkin aikaa mahottoman karvainen mies. Mustat kylki- ja selkäkarvat liehuivat vedessä. Aloin pelätä suuni avaamista veden alla jottei sinne menisi karvoja. Tosin pelko lienee aika turha sillä onhan ihmisillä päissään ihan yhtä paljon karvaa...
Salille. 45 minuutissa vedän koko kehon läpi, keskittyen lähinnä isoihin liikkeisiin. High Impact Training on tämän päivän juttu.
Muokkaus (eli sellanen Motivuksen jumppa) 45 min, kävely sinne ja takaisin n. 2 km.
Rappusten kiipeilyä kolme-neljä tuntia, 100 vatsalihasliikettä, kotitöitä. Ihan tarpeeksi tälle päivälle *haukottelee*
Sattuuko joku muuten tietämään, minkä verran esim. puolen tunnin saunominen mahtaa polttaa kaloreita?
Sattuuko joku muuten tietämään, minkä verran esim. puolen tunnin saunominen mahtaa polttaa kaloreita?
Luulisi saunomisen jopa vähentävän kalorien kulutusta kun kuumassa ympäristössä lihakset rentoutuvat ja yrittävät olla tuottamatta lämpöä. Ja aivot kanssa.ninnithequeen kirjoitti:Sattuuko joku muuten tietämään, minkä verran esim. puolen tunnin saunominen mahtaa polttaa kaloreita?
Löylyn heittäminenkään tuskin kovin kummoista liikuntaa on. Jos paino laskee saunassa, se johtuu hikoilusta.
-
- Kitisijä
Riippuu varmaan ihan niiden nautittujen saunaolusten määrästäninnithequeen kirjoitti: Sattuuko joku muuten tietämään, minkä verran esim. puolen tunnin saunominen mahtaa polttaa kaloreita?
Päätin ostoksilta palatessani olla sankari(?) ja kiivetä ostosten kanssa porrakset sen sijaan että menisin hissillä. Lastina oli 6 litraa kokista, 3 litraa maitoa, 8 litraa appelsiinimehua, 10 jugurttipurkkia (=2 kg) ja kilo sekalaisia härppeitä eli yhteensä 20 kg. Kerroksia kiipesin seitsemän, plus tietty pihaporrakset ylös talon viereen. Sekä tietty matka ostoskeskuksesta kotiin sillä olin liikkeellä jalan.
Voisko ton jo laskea urheilusuoritukseksi?
Voisko ton jo laskea urheilusuoritukseksi?
Haha, no niin varmaan. Mutta jos yhdessä ykkösoluessa on noin 120 kcal, niin kuluttaisiko se puolen tunnin saunominen sen, sitä mie vaan ajattelin. Siis toivoinCamilla kirjoitti:Riippuu varmaan ihan niiden nautittujen saunaolusten määrästäninnithequeen kirjoitti: Sattuuko joku muuten tietämään, minkä verran esim. puolen tunnin saunominen mahtaa polttaa kaloreita?
Sekoitin kaksi eri termiä (HIT) toisiinsa, pitipä sanoa High Intensity Training. Ainakin se on hyvä tekosyy käydä salilla vain kaksi kertaa viikossa.AarneAnkka kirjoitti:Eli...?hebuli kirjoitti:High Impact Training
Itse asiassa myös käsite High Impact Training on olemassa. Koitin googlettaa mutta tuloksia tuli liikaa, siksi kysyin sinulta tarkennusta. Wikipedian mukaan esim. juoksu on HIT:tä koska se kalorien polttamisen lisäksi myös rasittaa luita ja niveliä. Viimeksi mainitut itse asiassa tarvitsevat sopivan määrän rasitusta jotta ne lujittuisivat oikealla tavalla.hebuli kirjoitti:Sekoitin kaksi eri termiä (HIT) toisiinsa, pitipä sanoa High Intensity Training. Ainakin se on hyvä tekosyy käydä salilla vain kaksi kertaa viikossa.