Ja vitut. Tuohon usko Hannu Karpokaan.ninnithequeen kirjoitti:Puolen tunnin hikijumppa, 100 vatsalihasta ja 40 min. reipas kävelylenkki.
Urheiluosasto
31 kerta sappeella
31x20euroa = 620 euroa. Jooh. Puolet kalliimpaksi olisi tullut laskut, jos ei olisi ollut kausaria hintaan 310.
-Voisi lopettaa tempun nimeltä frontside air ja aloittaa laskemaankin joskus paippia. Ylävartalo ei tee minun frona airissa oikeastaan minkäänlaista liikettä. Lähestyn pipeä ylävartalo käännettynä eli olkapäät meno suuntaan viritettynä. Lautanen ja jalat hieman liikkuu ilmassa. Sen jälkeen homma on paketissa.
-Akillesjänne on ollut ylitse viikon kipeänä. Vasen lonkka myös hieman.
Aluksi oli hyvä mättää, kun lumen koostumus oli rennohko. Kantti oli kuin naulittuna kiinni bs-seinässä ja oli hauskoa tempasta ilmaan itsensä hienosta kaaresta. Myöhemmin alkoi taas luistelee vähäsen kanttura ja keli vaihteli aivan laidasta laitaan.
Bs alleyooppi ykkönen män ihan mukvasti pariin otteeseen, mutta ajan edelleen laudan liian pystyyn kaaressa ennen ponnistusta. Sellaisesta vauhdittomasta liikesarjasta tule muuta kuin vitutuksen tuskia.
No, joo täytynöö taas piakkoin mennä pomppelehtiin...
31x20euroa = 620 euroa. Jooh. Puolet kalliimpaksi olisi tullut laskut, jos ei olisi ollut kausaria hintaan 310.
-Voisi lopettaa tempun nimeltä frontside air ja aloittaa laskemaankin joskus paippia. Ylävartalo ei tee minun frona airissa oikeastaan minkäänlaista liikettä. Lähestyn pipeä ylävartalo käännettynä eli olkapäät meno suuntaan viritettynä. Lautanen ja jalat hieman liikkuu ilmassa. Sen jälkeen homma on paketissa.
-Akillesjänne on ollut ylitse viikon kipeänä. Vasen lonkka myös hieman.
Aluksi oli hyvä mättää, kun lumen koostumus oli rennohko. Kantti oli kuin naulittuna kiinni bs-seinässä ja oli hauskoa tempasta ilmaan itsensä hienosta kaaresta. Myöhemmin alkoi taas luistelee vähäsen kanttura ja keli vaihteli aivan laidasta laitaan.
Bs alleyooppi ykkönen män ihan mukvasti pariin otteeseen, mutta ajan edelleen laudan liian pystyyn kaaressa ennen ponnistusta. Sellaisesta vauhdittomasta liikesarjasta tule muuta kuin vitutuksen tuskia.
No, joo täytynöö taas piakkoin mennä pomppelehtiin...
... ja tunti uintia, as usual. Kävin myös vaa'alla, joka näytti 74,25 kg. Oon pönäköitynyt kilon tai pari. Samapa tuo, näillä hujakoilla painoni heiluu joka tapauksessa.
Uinti oli muuten sitä tavallista, mutta puolivälissä urakkaa alkoi tulla kamala kusihätä. Ja ei, minun tapoihini ei kuulu laskea allakseen. Jatkoin ankaraa itsekuria harjoittaen loppuun asti koska en halunnut keskeyttää uintia.
Uinti oli muuten sitä tavallista, mutta puolivälissä urakkaa alkoi tulla kamala kusihätä. Ja ei, minun tapoihini ei kuulu laskea allakseen. Jatkoin ankaraa itsekuria harjoittaen loppuun asti koska en halunnut keskeyttää uintia.
Tunti uintia jälleen. Ensin vatuttiketuttihatuttipotutti kun niistä kolmesta jäljellä olevasta radastakin (puolet altaasta on käyttökelvoton väliseinän takia) yksi varattiin kilpaurheilijoille. Tuli kauhea ryysis niihin loppuratoihin eikä siellä mitenkään voinut uida omaan tahtiin. Uimalasitkin alkoivat reistailla, kun pisaroitumisen estoainen tuntuu kuluneen niistä jo pois.
Sitten ryysis pikkuhiljaa hälveni, ja lopussa oli kivaa kun pari sulokasta uimarikaunotarta piti minulle seuraa. Nam.
Sitten ryysis pikkuhiljaa hälveni, ja lopussa oli kivaa kun pari sulokasta uimarikaunotarta piti minulle seuraa. Nam.
Sulamisen lisäksi ihra myös tummuu potkunyrkkeilyssä. Ja eivätkö suomalaisnaiset tykkää tummista miehistä? Puujalka.sinkkumatti kirjoitti:Jos ei potkunyrkkeilyssä sula ihra, niin ei sitten missään.
Tunti uitu. Periaate uida säännöllisesti pitää edelleen, mikä on ihan jees. Punnitsin itseni tällä kertaa ennen ja jälkeen uinnin ihan piruuttani, ja huomasin että olin uituani 10 grammaa kevyempi. En edelleenkään ollut laskenut altaaseen, joten se oli kai sitten elimistöstä poistunutta hikeä. Eikös läskikin muutu hiilidioksidiksi ja vedeksi palaessaan?
Joka tapauksessa tuntuu että olen saavuttanut jonkinasteisen lakipisteen. Kuntoni ei kohoa enää tätä korkeammaksi näillä urheilutavoilla. Lisäksi pelkkä uinti ja sähly eivät harjoita kroppani kaikkia lihaksia. Jos haluaisin kuntoutua enemmän ja/tai tulla skrodemmaksi, minun pitäisi urheilla ankarammin esim. salilla.
Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?!

Öö, mutta kai vedät tarpeeksi protskuja jos hauista tahdot kasvattaa...?AarneAnkka kirjoitti:[
Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?!Tai no, yksilöllistähän se on, joillakin yksilöillä lihasmassaa kertyy helpommin kuin toisilla. Itse olen tämmöinen leptosomi joka joutuisi reenaamaan aika simonahomona jos sikaniskaksi mielisin.
Tuli vain mieleen.
Kolme kertaa viikossa max 45 min treeni riittää mainiosti kun tietää mitä tekee, treenaa tosissaan ja syö oikein. Kevyttä aerobista treeniä esim uintia sitten muutamana välipäivänä.AarneAnkka kirjoitti:
Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?!Tai no, yksilöllistähän se on, joillakin yksilöillä lihasmassaa kertyy helpommin kuin toisilla. Itse olen tämmöinen leptosomi joka joutuisi reenaamaan aika simonahomona jos sikaniskaksi mielisin.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson