No ei todellakaan! Jäät saisi puolestani myydä sambiaan, että pääsee merelle treenaamaan. Tahkolla tosin voisi olla paikallinen jääkausi pääsiäisen alkuun asti, ja tietenkin lämmetä sellaiseen +15 asteeseen jahka pääsen paikalle ensi viikon torstaina.
Niin kauan kuin olen sisätöissä, katselen mielummin ikkunastani räntäsadetta kuin auringonpaistetta. Kesä voisi keräillä voimia vielä yhden kuukauden ja sitten kun mulla alkaa kesäloma, iskeä päälle täydellä voimalla niin että koko typerä haiseva ja pölyinen ja itsemurhia aiheuttava kevät talven ja alkukesän välillä typistyisi vain viikon mittaiseksi. Hellettä saisi tietysti sitten riittää syyskuuhun asti, jolloin joudun palaamaan kouluun...
Tälleen kun joutuu ulkotöitä tekemään alkaa vituttamaan tämä ainainen räntävesipaskakelitys. Lähes joka perskeleen päivä on satanut jotakin taivaalta alas. Muutama päivä sitten sitä tuli kivasti vaakatasossa ja lumiräntäpaskaa olikin sitten kaikki paikat täynnä. Parkkipaikalle pitäisi laittaa kelluntapuku.
Viimeviikolla olisin äänestännyt joo mut nyt mun puolesta noi lumet saa häipyä helvettiin, vaiks ei toi kolmenmetrin lumimäärä taida ihan heti pois täältä sulaa.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-