Ai niin, unohdin että olit komppaamassa kympillä. Ihmettelinkin mikä oli yllytyksesi syy, selvispähän tämäkin. Mutta nyt kun olet tunnustanut niin voit heittää hyvästit isoille rahoille.
Ai niin, unohdin että olit komppaamassa kympillä. Ihmettelinkin mikä oli yllytyksesi syy, selvispähän tämäkin. Mutta nyt kun olet tunnustanut niin voit heittää hyvästit isoille rahoille.
snowmen kirjoitti:Eihän tässä ketään herjata, asiaahan tässä puhutaan!!! relax jannu
Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
snowmen kirjoitti:Eihän tässä ketään herjata, asiaahan tässä puhutaan!!! relax jannu
Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
Hebuli kirjoitti:Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta...
Koetan pitää epätoivoisesti sisälläni tätä kahvia ehkä pyrskiä sitä näppäimistölle, kun mietin niitä tilanteita jolloin ko. henkilö lukisi tätä palstaa...
Suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että minä lähtisin yksin lokakuisena iltana murhapaikalle telttailemaan...
Eipäs nyt viisastella. Kuulin luotettavalta lähteeltä että Nils on myös kity-vakkari. No, katsotaan sitten jos ja kun itse joudutte oikeuteen murhasta, niin miten sitten suu pannaan jos jollakin sivustolla on teitä koskeva herjaava galluppi.