kaunis
Tässä on se asenne, joka noiden peräkammarin poikien pitäsi oppia. Tosi hienoa.ninnithequeen kirjoitti: Kaunis olen silti. Ainakin yhden tietyn ihmisen mielestä ja sehän on ainoa asia jolla on merkitystä.
Daa-A! Oliskohan? Kummasti kuvagallerian kuvien tatuoinnit ovat kadonneet..ninnithequeen kirjoitti:Öh? Ootko toi sie vai?
Nii tietty, tyhmä minä...killkill kirjoitti:Daa-A! Oliskohan? Kummasti kuvagallerian kuvien tatuoinnit ovat kadonneet..ninnithequeen kirjoitti:Öh? Ootko toi sie vai?
Daa-A! Kuva on tietysti ajalta ennen tatuointeja..killkill kirjoitti:Daa-A! Oliskohan? Kummasti kuvagallerian kuvien tatuoinnit ovat kadonneet..ninnithequeen kirjoitti:Öh? Ootko toi sie vai?
Huutosakki peräkammarista vastaa: "Mitä tuosta tulisi oppia? Se että pitää itseään kauniina? Vai se että kun on kumppani niin se kumppani pitää kauniina vaikka näyttäisi miltä ja sen takia voi sitten pitää itseään kauniina? Jälkimmäinen kuulostaa siltä, ettei pystytä pitämään itsestään ellei joku toinen tee sitä ensin. Eli se se tuskin on. Pitää itseään kauniina? Helppoa. Laitetaanpa silti korvan taa."BrianW kirjoitti:Tässä on se asenne, joka noiden peräkammarin poikien pitäsi oppia. Tosi hienoa.ninnithequeen kirjoitti: Kaunis olen silti. Ainakin yhden tietyn ihmisen mielestä ja sehän on ainoa asia jolla on merkitystä.
No ainakin varren omistajaa jos naama sitten ei ole tarjahalos malli ainakin voi nirsoilla pirusti tommosella kropalla.segma kirjoitti:Huutosakki peräkammarista vastaa: "Mitä tuosta tulisi oppia? Se että pitää itseään kauniina? Vai se että kun on kumppani niin se kumppani pitää kauniina vaikka näyttäisi miltä ja sen takia voi sitten pitää itseään kauniina? Jälkimmäinen kuulostaa siltä, ettei pystytä pitämään itsestään ellei joku toinen tee sitä ensin. Eli se se tuskin on. Pitää itseään kauniina? Helppoa. Laitetaanpa silti korvan taa."BrianW kirjoitti:Tässä on se asenne, joka noiden peräkammarin poikien pitäsi oppia. Tosi hienoa.ninnithequeen kirjoitti: Kaunis olen silti. Ainakin yhden tietyn ihmisen mielestä ja sehän on ainoa asia jolla on merkitystä.
Edit: Oho. Meni vähän offareille. Itse aloitusviestiin: varsin kaunis varsi jollakulla naisella. Herää kysymys, mitä ja ketä se hyödyttää?
Tuo on MTV3:n sivuilta ikävä kyllä tuskin BigMama itse.Bigmama kirjoitti:
kaunis