Lemmikkipulmaketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:Miten luppakorvakanin kanssa voi harrastaa seksiä turvallisesti?
Peittämällä lurppakorvilla kanin silmät niin kanisikin nauttii seksistänne!

SA
arvokkaat neuvot joka lähtöön
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Miten luppakorvakanin kanssa voi harrastaa seksiä turvallisesti?
Ei mitenkään, ellei hommaan osallistu myös hevonen, aasi tai kameli.
Zeb

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Aiemmin mä olen juuri tuollaisia rääpälekoiria vastustanut, mutta kun se on niin pieni ja suloinen.
:h: Ihkuja nää eläinrakkaat raavaat miehet!
ninnithequeen

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Apuva!
Sherille on ilmestynyt kainaloon euron kolikon kokoinen karvaton kohta. Ihan justiinsa ilmestynyt, äsken huomasin. Mistä voisi johtua? Ei mielestäni arista sitä ollenkaan. Tämä on juuri tämä stressaava kattiparka, voisiko kaljuuntuminen johtua ihan vaan stressistä?
Rouva Pupu

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:Apuva!
Sherille on ilmestynyt kainaloon euron kolikon kokoinen karvaton kohta. Ihan justiinsa ilmestynyt, äsken huomasin. Mistä voisi johtua? Ei mielestäni arista sitä ollenkaan. Tämä on juuri tämä stressaava kattiparka, voisiko kaljuuntuminen johtua ihan vaan stressistä?
En muista mikä oli omalla kisulla aikanaan kun ilmeistyi muutamia kolikon kokoisia karvattomia laueita, mutta muistaakseni sai siihen kortisonipiikin jonka seurauksena ongelma sitten korjaantui.
ninnithequeen

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Apuva!
Sherille on ilmestynyt kainaloon euron kolikon kokoinen karvaton kohta. Ihan justiinsa ilmestynyt, äsken huomasin. Mistä voisi johtua? Ei mielestäni arista sitä ollenkaan. Tämä on juuri tämä stressaava kattiparka, voisiko kaljuuntuminen johtua ihan vaan stressistä?
En muista mikä oli omalla kisulla aikanaan kun ilmeistyi muutamia kolikon kokoisia karvattomia laueita, mutta muistaakseni sai siihen kortisonipiikin jonka seurauksena ongelma sitten korjaantui.
Eli eläinlääkärireissu taas edessä.

Mä vaan aina pelkään sitä pahinta, että on varmasti kuolemansairas tai jotain.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä laitoin teille ihailtavaksi kuvan meidän matoturvasta töissä :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Käytiin koiran kanssa rokotuksessa, jestas mikä show! Odotushuoneessa alkuun vihanen sakemanni ja pari muuta murisevaa turrikkaa. Koira oli jotenkin arka lääkäriä kohtaan, kiemurteli niin että tipahti pöydältä, yritti purra lääkäriä ja onnistui vapautumaan pari kertaa sellasesta kuonokopan tapaisesta. Pelottaa jo valmiiks seuraava rokotus! Outoa kun se on yleensä niin rohkea ja utelias kaikkia uusia ihmisiä kohtaan..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Ajoin tossa just pihaan ja mikäs mua vastassa oottikaan... ei mikään. Ei ristin sielua (paitsi noi kolme sammakkoa kotona akvaariossa). Koirat oli sitte näppärästi aukonu ovet ja lähteny omille teilleen. Ulkona sataa vettä.
Kaiken hyvän lisäksi tolla nartulla on justikään alkanu juoksu.... Soitanko poliisille vai mitäs vittua tässä seuraavaksi teen? Ite en lähe minnekään juoksentelemaan, kun vähempikin juoksentelu voi laukasta supistelut... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Jahas. Ajoin tossa just pihaan ja mikäs mua vastassa oottikaan... ei mikään. Ei ristin sielua (paitsi noi kolme sammakkoa kotona akvaariossa). Koirat oli sitte näppärästi aukonu ovet ja lähteny omille teilleen. Ulkona sataa vettä.
Kaiken hyvän lisäksi tolla nartulla on justikään alkanu juoksu.... Soitanko poliisille vai mitäs vittua tässä seuraavaksi teen? Ite en lähe minnekään juoksentelemaan, kun vähempikin juoksentelu voi laukasta supistelut... :?

Se oli koiramainen juttu! Terve Mustis!!

NO JOHAN sulle taasen sattui! Kyl kisut olis helpompia. MUTTA siis ilmeisesti olet pääasian ratkonut jo! Itse, vaikka en siis ole raskaana (suprise!) puistattelin täällä juttuasi kanalihalla!

Eli apua olet toivottavasti hankkinut...
MUTTA eivätkös koirat tule takaisin kotiin itsestään? Niinkuin Elukat , korjaan eläimet (en tarkoita "meidän Elukkaa täällä, vaikka kait hänkin kotiinsa löytää, jos on pakoon lähtenyt), yleensä tekevät.

Mitähän mä tekisin? KYL MÄÄ soittaisin tosiaan polliisille, koska SE tietää jokatapauksessa parhaiten siellä susialueen käytännön!

Ihan sivuasiana tässä kyselen vielä, kuinka ne ovet niin auki ovat? VOIKO siellä jättää kodin auki? Siis vahinko?

Noh, kertonet mitä tapahtui sitten!

Minä olin ihan varma, että lemmikkieläinpulmasi olisi kissan väliaikainen koti. Olisin tällä kertaa jopa saattanut suostua!

SA
rauhallinen villimies
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: Kuinka ne ovet niin auki ovat? VOIKO siellä jättää kodin auki? Siis vahinko?
Tuo toinen noista osaa aukoa ovet, vaikka kahvat olisi käännetty ylösalaisin. Sen takia meillä on eteisen ovi ollu ulkoapäin lukittuna säpissä, etteivät saa hypittyä ovea auki. Nyt tuo lukko kuitenkin ollut pari viikkoa rikki ja ois pitäny hiukka porata sitä, että saa uuen viritelmän...
Kämppä ainaski on nyt hiton hyvin tuulettunu. Katsotaan, ajaako routa porsaat kotiin. Näillä seuduilla kun liikkuu noita susiakin... eikä mikään koiraystävällisin asianhaara.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Koirat haettu paikalliselta koiratarhalta.
Toinen osaa edes näytellä katuvaista ja anteeksipyytävää, toinen lähinnä vain hyppi jälleennäkemisen riemusta ja kotiin päästyämme samantein makuuhuoseen keskelle sänkyä nukkumaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Kuinka ne ovet niin auki ovat? VOIKO siellä jättää kodin auki? Siis vahinko?
Tuo toinen noista osaa aukoa ovet, vaikka kahvat olisi käännetty ylösalaisin. Sen takia meillä on eteisen ovi ollu ulkoapäin lukittuna säpissä, etteivät saa hypittyä ovea auki. Nyt tuo lukko kuitenkin ollut pari viikkoa rikki ja ois pitäny hiukka porata sitä, että saa uuen viritelmän...
Kämppä ainaski on nyt hiton hyvin tuulettunu. Katsotaan, ajaako routa porsaat kotiin. Näillä seuduilla kun liikkuu noita susiakin... eikä mikään koiraystävällisin asianhaara.
SIIS nyt ne riivatut on tuotu savolaiskotiinne takaisin! KUKA rankkuri oli ne koiratarhaan vienyt. :?: AKU ANKKA-lehdessähän oli usein rankkureita, jotka jahtasi irtokoiria. Taisi olla USA-touhua silloin.

Nyt joku hevoslukko siihen oveen, jos kerran koiramaiset ne avaa!

Erotatko muuten koirat susista? Josko joskus tuleekin sus viereesi? Ja sä suukotat kuonoon!

KOIRASUSISTA:

Onko koirasi reiällisiä vai ulokkeellisia? Joka tapauksessa on VAARA (ja tämä ei ole vitsiä vaan muistin yhden TV-dokun) että SUS tulee. Siis tulee. Ja syntyy ns. koirasusia, jotka levittää sitten väärää kantaa metsiin!

Jos karkumatkalla on tehty ns. PUT?

NYT ehdotan että istut koiriesi kanssa keittiönpäydän ääreen ja yhdessä läpikäytte karkumatkan syyt ja seuraukset. Muista ettet hauku niitä liikaa, koska kuitenkin sanot jonkun väärin kun et osaa haukkua oikein.

JA TUNNUSTA Mustis-saikkulainen!

SÄ TYKKÄÄT enemmän kolkateista!!! Niinkuin Arskakin täällä!

SA
stadinarskassa asuu hyvin pieni koira

Voi kauhistus. Sinähän olet raskaana, muuten! HUOMAA, että en kysele enempää. :shock:

Mietin muuten tosissani että matkustan sinne sopivassa aikarakosessa. En ainakaan ole varma etten tule! Laitapa lukot kuntoon ennen sitä. Siis ei mua varten. VOI HYVÄ tavaton.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sherille kasvaa kovasti karvaa takasin karvattomaan kohtaan, eli kaik hyvin :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Uloslähtö vielä edessä, mutta hyväähän raikas ilma tekee puuduttavan kirjoitustyön jälkeen.
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Toisen kissan psyykkiset ongelmat pahenevat ja pahenevat. Feliway oli turhista turhin viidenkympin ostos. Kohta joutuu harkitsemaan kissaneidille viimeistä matkaa.
Bliss

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Se nököttää sohvan tai vaihtoehtoisesti kylppärin allaskaapin alla ja murisee. Toinen käyttäytyy ihan normaalisti, niinkuin kissat yleensä :shock:
bedlam

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:^Se nököttää sohvan tai vaihtoehtoisesti kylppärin allaskaapin alla ja murisee. Toinen käyttäytyy ihan normaalisti, niinkuin kissat yleensä :shock:
Siis mikä näiden kissojen tarina on?
Bliss

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti: Siis mikä näiden kissojen tarina on?
Kissakaksoset tulivat 12 viikon ikäisinä meille kesäkuussa, ujostelivat ensimmäisen viikon, uroskissasta tuli rohkea "tavallinen" kissa, narttukissa ei ikinä päässyt alku-ujostuksesta eroon. Pelkää kaikkea ja kaikkia. Ainoastaan silloin käyttäytyy normaalisti, kun poika on poissa kotoa, ja toinen kissa tilapäisesti suljettu toiseen huoneeseen. On myös lakannut leikkimästä veljensä kanssa, yhteenotot ovat ihan oikeaa tappelua. Oon yrittänyt antaa toiselle huomiota ja aikaa, ja rauhoittaa ympäristöä ja vaikka mitä, mutta pahemmaksi vaan menee :(
Kurjaa katsoa kun toisella on kurjaa.
Savannah

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti: Kurjaa katsoa kun toisella on kurjaa.
Kannattaa ehkä harkita jos sille löytyisi jostain toinen koti jonkun vanhan mummon ainoana lemmikkinä. Itse otin aikoinaan täysin psyykkisesti vaurioituneen ja villiintyneen kissan, josta tuli loppujen lopuksi varsin kelpo lemmikki. Joskus eläimen käytös muuttuu kun sen koko elinympäristö vaihtuu.
bedlam

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Siis mikä näiden kissojen tarina on?
Kissakaksoset tulivat 12 viikon ikäisinä meille kesäkuussa, ujostelivat ensimmäisen viikon, uroskissasta tuli rohkea "tavallinen" kissa, narttukissa ei ikinä päässyt alku-ujostuksesta eroon. Pelkää kaikkea ja kaikkia. Ainoastaan silloin käyttäytyy normaalisti, kun poika on poissa kotoa, ja toinen kissa tilapäisesti suljettu toiseen huoneeseen. On myös lakannut leikkimästä veljensä kanssa, yhteenotot ovat ihan oikeaa tappelua. Oon yrittänyt antaa toiselle huomiota ja aikaa, ja rauhoittaa ympäristöä ja vaikka mitä, mutta pahemmaksi vaan menee :(
Kurjaa katsoa kun toisella on kurjaa.
Kuulostaa kyllä tosi oudolle, että sisartaan tolleen sitten ujostaa. Vaikka kylläpähän minäkin huomasin vasta tuon omani kanssa, että kissat osaa olla ihan järjettömän herkkiä elukoita. Toivottavasti nyt joku ammattilainen osaisi avittaa, ooksie kysyny keneltäkään elukkatohtorilta?
Bliss

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:
Kannattaa ehkä harkita jos sille löytyisi jostain toinen koti jonkun vanhan mummon ainoana lemmikkinä. Itse otin aikoinaan täysin psyykkisesti vaurioituneen ja villiintyneen kissan, josta tuli loppujen lopuksi varsin kelpo lemmikki. Joskus eläimen käytös muuttuu kun sen koko elinympäristö vaihtuu.
Sitäpä mä olen tässä yrittänytkin, lapsettomaan kotiin ja ainoaksi kissaksi. Ei vaan ole ottajia vaikka toinen on kaunis kuin mikä.
Savannah

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Kannattaa ehkä harkita jos sille löytyisi jostain toinen koti jonkun vanhan mummon ainoana lemmikkinä. Itse otin aikoinaan täysin psyykkisesti vaurioituneen ja villiintyneen kissan, josta tuli loppujen lopuksi varsin kelpo lemmikki. Joskus eläimen käytös muuttuu kun sen koko elinympäristö vaihtuu.
Sitäpä mä olen tässä yrittänytkin, lapsettomaan kotiin ja ainoaksi kissaksi. Ei vaan ole ottajia vaikka toinen on kaunis kuin mikä.
Jouduin antamaan vähän aikaa sitten oman kissani pois allergian takia. Kirjoitin sellaisen vähän erilaisen ja mukamasnäppärän kuvauksen kissaneidistä, jonka sitten laitoin kaikille mahdollisille ilmoituspalstoille netissä mm. Suomi24 ja Apulaan. Olin aivan varma, että kukaan ei ota keski-ikäistä ja arkaa, vaikkakin kaunista kissaa. Olin väärässä. Sain 22 vastausta, joista valitsin parhaan kodin kissalleni. Laitoin uuden omistajan allekirjoittamaan vielä sopimuksen jonka perusteella saan koska tahansa hakea kissani pois ilman korvausvelvoitetta jos katson ettei sitä kohdella vaatimusteni mukaisesti. Kannattaa siis ehdottomasti laittaa ilmoitus ja panostaa siihen vähän enemmän, jotta hyppää silmille kymmenien muiden samanlaisten ilmoitusten joukosta.
Bliss

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:ooksie kysyny keneltäkään elukkatohtorilta?
No sen verran, että tutkittiin kattineiti ettei ole esim. päässä kasvainta tms. joka saattaisi vaikuttaa käytökseen. Ihan on fyysisesti terve. Arka ja ujo kyllä. Ei tuo elukkatohtori oikein osannut muuta sanoa :?

Kyllä se yksikseen (muksu nukkuu, toinen kissa on suljettujen ovien takana kylppärissä) on ihan normaali:
Kuva
prosessi

Re: Lemmikkipulmaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Sitäpä mä olen tässä yrittänytkin, lapsettomaan kotiin ja ainoaksi kissaksi. Ei vaan ole ottajia vaikka toinen on kaunis kuin mikä.
Meillä oli aikoinaan yksi vielä hankalampi tapaus, koska se pelkäsi myös aikuisia. Velmu asui meillä syntymästään pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun sen pupillitkin olivat jatkuvasti laajentuneet, oli pakko hyväksyä etten minä pysty järjestämään sille oikeanlaisia oloja. Apulaan laitettu ilmoitus, jossa kerroin hyvin täsmällisesti minkälaisesta ongelmasta oli kyse, ja etten minäkään monipuolisella kokemuksellani selviä kyseisestä kissasta, poiki yhden vastauksen. Sattui olemaan oikeanlainen ihminen, mutta jos ei olisi ollut, olisin varmasti päätynyt lopettamaan Velmun. Jossain vaiheessa kun vaihtoehdot vain ovat liian vähissä.