Eli mitä kosmetiikkatuotteita käytät, ja kuinka usein?
Ihan mitä sattuu ja millon sattuu, jos rehellisiä ollaan

Useimmiten joudun tyytymään "vain johonkin halpaan" mutta jos silloin tällöin varallisuus aste sattuu olemaan hetkellisesti tavallista korkeampi, saatan ostaa "oikeita" laatutuotteitakin. Yleisesti ottaen tuotteet kestävät minulla pitkään, koska kulutus ei tod ole jokapäiväistä. *luonnon(kin)kaunis*
Tällä hetkellä meikkipussista löytyy: (Mikä merkki on hyväksi havaittu..)
* Joe Blascon voidemainen puuteri vai miksi ikinä sitä kutsutaankaan.. (tykkään)
* Maybelinen yhdistelmä meikkivoiteesta ja puuterista (ok)
-> Edellä mainituista käytän vain yhtä kerrallaan, mitään sen kummoiseNpia pohjustuksia en ole koskaan oppinut harrastelemaan..
* Yves Rocherin Duo-luomiväri ruskean sävyissä, toinen setissä oikeastaan jo melkeen niinQ kulta. (no joo..)
* Oriflamen sininen Duo-luomiväri (tykkään!)
* Biothermin jauhemainen violetti luomiväri (voitettu arpajaisista mutta olen tykännyt siitä kun opin käyttämään jauhemaista)
-> Näillä värein pärjäilty jo useampi vuosi, haaveissa seuraavaksi (joskus) hankkia ainakin hopean sävyä myös..
* Maybelinen nestemäinen eye lineri, musta. (tykkään ja tavallista kynä-mallista kajalia en enää ottaisi käyttöön kovin helpolla)
* Lorealin Double Extension ripsiväri. (Tykkään) -> Arkena käytän vain normaalia ripsaria jailtamenoihin sitten saatan laittaa valkosta töhnää alle.
* Lumenen huultenrajaus kynä, sävy tumma, aina

(Tykkään ja vaaleaan en vaiha, sanoi kuka mitä ikinä tumman huulimeikin vanhentavasta vaikutuksesta)
* Yves Rocherin tumma liila huulimuna (Ok, vaikka onkin aika harvoin käytössä)
* Lorealin Glam Shine huulikiille (Tämä ja huultenrajauskynä yleensä yhdistelmänä käytössä, tykkään)
Siinä kaikki. Eikä kovasti enempää ole tarvittu.
Mitä mieltä eläimillä testatuista tuotteista?
Periaatteessa vastaan. Tunnustan kuitenkin, että kovin tarkasti en ole asioihin perehtyä, enkä sis tarkasta asiaa erikseen jokaisen tuotteen kohdalla, ainakaan jokaista tuotteen elinkaaren kohtaa ajatelle. Eräs asioihin perehtynyt kerran minua pakanaa koitti valistaa, että vaikka tuotteessa lukisi, että ei testattu eläimillä (mitä yleensä kuitenkin suosin) niin saattaa silti olla, että jossain vaiheessa, jokin tuotteen valmistuksessa käytetty ainesosa, on jossin vaiheessa tuotteen kehityskaarta kuitenkin testattu eläimillä, vaikkei valmista tuotetta olisikaan. ??? En kyllä ymmärrä, miten silloin tuotteessa voi lukea, ettei ole testatu eläinkokein muttakuulemma se on mahdollista.
Itse käytän päivävoiteena ihan halpis-Dailyä, aina meikkivoiteen alla..
Minen käytä mitään pohjustuksia ja rasvaan muutenkin itseäni hyvin kausiluontoisesti ja paikallisesti, jos jokin kohta kehossa sattuu kuivakalta tuntumaan.. Muutama tuote kuitenkin rasvapuoleltakin löytyy:
* Helosan jalkavoide, koville kantapäille. (hyvä) -> Tarvitsisin myös voiteen joka helpottaa /virkistää väsyneitä kompuroita, mutta ei mitään missä on laventelia, siitä en tykkää..
* Seba Med Hand &Nail käsivoide (hyvä)
* Favora ravitseba hoitovoide (erittäin mainio)
-> aika pitkälti näissä rasvoissa olen apteekin tuotteita suosinut)
* Lorealin peel of mask kuorintavoide (joo, ihan hyvä kai, kun muistas käyttää, ehkä kerran kuussa tai kahdessa mistuu mieleen)
* Laura Biagiottin Laura body cream (ihan jees, harvoin käytössä, tuli hajuveden mukana)
ja liika rasvaileminenhan on pahasta.
Juu, yhdyn edelliseen. Minun mielestäni ja edelleen siis huomautan, että väittely on aiheetonta, koska tämä on vain minun mielipiteeni.. Ne ihmiset jotka vauhkoavat siitä kuinka iho vaatimalla vaatii joka päivä rasvausta ja kuinka rasvaa sitten iho vetääkin sitä purkillisen viikkoon, ovat tilanteeseensa itse syyllisiä.. Työntämällä sitä rasvaa tieten tahtoen kroppaansa, toleranssi kehon rasvan määrälle kasvaa ja iho alkaa tästä toiminnasta johtuen vaatia älyttömiä määriä rasvaa, koska on tottunut siihen. Perustan ajatukseni sille, että itselläni iho kuivuu vain hyvin paikallisesti (esimerkiksi pakkasessa ulkoilun vuoksi) ja hyvin ajoittaisesti ja uskon, että näin on koska en ole vain totuttanut omaa ihoani ylenmääräiseen rasvan hulvaukseen.
Yves Rocherin silmienympärysvoidekin vissiin toimii, koska multa kysyttiin viime torstaina paperit
Ainiin, on mulla totakin tuolla jääkaapissa. Tosi harvoin käytössä mutta kokeiltu on pari kertaa, jostain halvennusmyynnistä kerran tilasin. En osaa sanoa voiteen toimivuudesta, kun tosiaan olen vain muutaman kerran kokeillut, enkä silloinkaan useampaa kertaa perättäin säännöllisemmin. Tällaista käyttöä varmaan suositeltaisiin jotta tulokset voisivat ilmaantua (?)
Mutta olipa pakko käydä uteliaisuuttani tsekkaan minkäs ikäinen on oikeasti Ninni, jonka papereita on kysytti. Sain huomata, että tasan, siis ihan tasan, on minua vuoden nuorempi hän. Syntymäpäivät siis on samana päivänä mulla. Ja täten vedän myös pidemmän korren tuossa papereiden kysymisasiassakin.. Kun muakin pyydettiin näyttään paperit toissa lauantaina, kun ostin Hkin rautatieaseman R-kikkarlta tupakkia. Siis menin alta 18-vuotiaasta!

Taas, tätä on minulle tapahtunut säännöllisesti vähintäänkin puolen vuoden välein.. No, tässä iässä asia vain ja ainoastaan lämmittää mieltä. Ja ihan ilman silmänyNpärysvoiteita
Deodorantiksi käy
Mulle ehdottomasti taas roll-on!! Ja merkki mieluusti joko nivea tai rexona. Muutkin hätätilassa käyvät mutta ei mitkään ihan halpis-halpikset, joissa ei ole tehoa nimeksikään..
No niin, tulipa avauduttua. Ketään ei oikeasti kiinnostanut tää näin tähdellisesti mutta olipa itsellä tekemistä kun ei unikaan tunnu tälle yölle taas ilmaantuvan..

[/url]