KHL, 3. kierros
KHL, 3. kierros
1. Äänestä sitä henkilöä, joka on mielestäsi listan heikoin lenkki ja ansaitsee tulla pudotetuksi kilpailusta.
2. Voit perustella ketjussa, miksi tietty henkilö on/ei ole mielestäsi heikoin lenkki.
3. Äänestysaikaa on kolme vuorokautta ketjun aloituksesta.
4. Kolme eniten ääniä saanutta pudotetaan kilpailusta.
5. Kaikki saman äänimäärän saaneet pudotetaan kilpailusta, jos äänimäärä on top-kolmessa.
Kilpailijoiden järjestys listalla on arvottu.
p.
2. Voit perustella ketjussa, miksi tietty henkilö on/ei ole mielestäsi heikoin lenkki.
3. Äänestysaikaa on kolme vuorokautta ketjun aloituksesta.
4. Kolme eniten ääniä saanutta pudotetaan kilpailusta.
5. Kaikki saman äänimäärän saaneet pudotetaan kilpailusta, jos äänimäärä on top-kolmessa.
Kilpailijoiden järjestys listalla on arvottu.
p.
Viimeksi muokannut pertzi, 07.09.2005 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: KHL, 3. kierros
Yrittääkö pertsi pudottaa angitaa ihan tahalleen kun nimi on listalla kahdesti....?
T: Ninni vanha oikolukija
Katos perhana, tuolta täytyy sitten puuttua joku! *tarkistaa*ninnithequeen kirjoitti:Yrittääkö pertsi pudottaa angitaa ihan tahalleen kun nimi on listalla kahdesti....?
Jälkimmäisen Angitan pitäisi olla alja! Ylläpito voi varmaan korjata tämän fiban? Jos se ei käy, niin laitan sitten uuden ketjun.pertzi kirjoitti:Katos perhana, tuolta täytyy sitten puuttua joku! *tarkistaa*ninnithequeen kirjoitti:Yrittääkö pertsi pudottaa angitaa ihan tahalleen kun nimi on listalla kahdesti....?
p.
-
- Kitinän uhri
noniin! eli kaikki aljalle tulleet äänet onkin tarkoitettu angitallepertzi kirjoitti:Jälkimmäisen Angitan pitäisi olla alja! Ylläpito voi varmaan korjata tämän fiban? Jos se ei käy, niin laitan sitten uuden ketjun.pertzi kirjoitti:Katos perhana, tuolta täytyy sitten puuttua joku! *tarkistaa*ninnithequeen kirjoitti:Yrittääkö pertsi pudottaa angitaa ihan tahalleen kun nimi on listalla kahdesti....?
p.
huom huom huom
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
-
- Kitisijä
Korjasin, eikä kumpikaan ollut vielä saanut ääniäkään.pertzi kirjoitti: Jälkimmäisen Angitan pitäisi olla alja! Ylläpito voi varmaan korjata tämän fiban? Jos se ei käy, niin laitan sitten uuden ketjun.
Kauheesti ääniä muttei kukaan uskalla tunnustaa äänestäneensä! Camoon runkut, rohkeesti nyt!
Tunnustan: Olen äänestänyt.UnelmaSäleikkö kirjoitti:Kauheesti ääniä muttei kukaan uskalla tunnustaa äänestäneensä! Camoon runkut, rohkeesti nyt!
En sinua.
-
- Kitisijä
Tää on oikeastaan niin turha ketju että äänestäisin pertziä jos vain voisin.
Siis listalla on niin monta "aikalaillayhtätyhjänkanssa" tyyppiä, että nyt voipi arpoa / ottaa lahjuksia vastaan.
-
- Kitisijä
Olen äänestänyt jo kolmesti ja joka kerralla mietin, mistä tässä on kysymys. En ymmärrä tämän pelin tarkoitusta vieläkään, mikä johtunee joko siitä, etten katsonut Kirsi "Koulukiusaaja" Salon ohjelmaa tai siitä, etten aina ihan tajua näitä sosiaalisia pelejä. Äänestän joka tapauksessa, ihan intuitiolla.
Kikkelis kokkelis.
No, nyt mä luen näitä ketjuja, mutta en ole äänestellyt ainakaan vielä yhdessäkään ketjussa. Vaikka harmittaa kyllä, etten osallistunut. Sillä olisinhan minä, joka olen kehittynyt jalossa seinäkukkaisuuden taidossa aika pitkälle, voinut sittenkin vaikka pärjätäkin.
Kappas, minutkin on noteerattu yhdellä äänellä (toistaiseksi). Olenkin ollut viime aikoina sen verran inaktiivinen ja latteuksia lateleva että olisi voinut tulla änempikin ääniä. Suokaa anteeksi, huomioni on ollut vähän siellä täällä, katossa, lattialla ja tapetissa.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 07.09.2005 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olet tippani äNpäriisi ansainnut.UnelmaSäleikkö kirjoitti:Kiitos AA äänestä!
*strippaa salaiselle ihailijalleen**stalkkaa*
Otin tästä vinkin ja äänestin Tsaaria. Jokainen vakkari on äänen arvoinen. Tsaaria vastaan mulla ei ole mitään, mutta olenkin ekan kierroksen jälkeen ruvennut olemaan sitä mieltä, että kisasta putoaminen on kunnia.tuulenpuiska kirjoitti:Huomatkaa että Tsaari ei saanut viime kierroksella ääniä
-
- Kitisijä
Minusta tuntuu että voittaja saa "Hajuttomin ja mauttomin kityläinen"-tittelin.Aito_Johanna kirjoitti:Tsaaria vastaan mulla ei ole mitään, mutta olenkin ekan kierroksen jälkeen ruvennut olemaan sitä mieltä, että kisasta putoaminen on kunnia.
Siinä tapauksessa minä en voi voittaa - en ole hajuton.aasi kirjoitti:Minusta tuntuu että voittaja saa "Hajuttomin ja mauttomin kityläinen"-tittelin.Aito_Johanna kirjoitti:Tsaaria vastaan mulla ei ole mitään, mutta olenkin ekan kierroksen jälkeen ruvennut olemaan sitä mieltä, että kisasta putoaminen on kunnia.
äänestin RolloTomasia koska kirjoittaa vkonpvä-ketjuun joka päivälle aina samat tylsät "hyvää sitä sun tätä,ei mtn asiaa kirjoitin silti"... enkä ole huomannut kityssä kirjoittelevan juurikaan muualle...
-
- Kitinän uhri
Palkitsen edellisellä kierroksella minua äänestäneen Dumarin äänelläni. Minulla ei ole valinnalleni muita perusteita kuin kosto.
"I want you to get excited about your life."
Joku sisälläni käskee äänestämään Hallusinaatiota. Dr Phil -avan vuoksi en näin kuitenkaan kykene tekemään --> ääni jälleen cardicille.
-
- Kitisijä
hei kiitti vaan.Geetzu kirjoitti:Siis listalla on niin monta "aikalaillayhtätyhjänkanssa" tyyppiä, että nyt voipi arpoa / ottaa lahjuksia vastaan.
arvaa onx nyt niinQ kivaa?
kato nyt, mä itken.
Miten solmu tehdään?
*nyyh*
Mä näytän kaikille persettä.
Huomenna klo 16. Partsilta, be there or be a balloon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hei arvaa oliks niinq kiva tippuu jo viime kiekal?Elppis kirjoitti:arvaa onx nyt niinQ kivaa?
Katkeruus on kaunista-aaaaaaah. ;]
-
- Kitisijä
No te tytöt sentään pääsette näihin äänestyksiin ehdolle.. mä olen niin niin mitätön, että mua ei edes kanditaatiksi huolita niin minkäänmoisiin äänestelyihin.. että vaanGeetzu kirjoitti:Hei arvaa oliks niinq kiva tippuu jo viime kiekal?Elppis kirjoitti:arvaa onx nyt niinQ kivaa?
Katkeruus on kaunista-aaaaaaah. ;]
Periaatteestakaan en äänistä ketään.