KisSandra kirjoitti:
No te tytöt sentään pääsette näihin äänestyksiin ehdolle.. mä olen niin niin mitätön, että mua ei edes kanditaatiksi huolita niin minkäänmoisiin äänestelyihin.. että vaan
Mukaan äänestykseen taisi päästä kuka tahansa huomionkipeä, ihan vain ilmoittautumalla.
Ennen Wanhaan ne tittelitkin piti ansaita.. jupinaa mutinaa..
Enthu kirjoitti:äänestin RolloTomasia koska kirjoittaa vkonpvä-ketjuun joka päivälle aina samat tylsät "hyvää sitä sun tätä,ei mtn asiaa kirjoitin silti"... enkä ole huomannut kityssä kirjoittelevan juurikaan muualle...
Kiitos kannatuksesta! (Ja kiitos myos niille kolmelle muulle.)
Itse ajattelin talla kierroksella aanestaa joko aljaa tai exsatia.
Ääni Rollolle. Vastaan ensimmäisen kierroksen painallukseen, jonka perustelu oli epäselvääkin epäselvempi. Toisena syynä jossain toisessa ketjussa esiintynyt hymiöhirviöviesti, joka sai ahdistumaan.
RolloTomasi kirjoitti:
mä loukkaannun kyllä verisesti. siis eiks meiän pitäny olla frendei? meillä oli diili! (onko täällä sellasta reality tv-hymiöö?) <- toi saa luvan kelvata
RolloTomasi kirjoitti:
mä loukkaannun kyllä verisesti. siis eiks meiän pitäny olla frendei? meillä oli diili! (onko täällä sellasta reality tv-hymiöö?) <- toi saa luvan kelvata
Ootas ny... kahdella ekalla kierroksella putosivat Slam, bedlam, Enthu, AJ, gullible, Rautavittu, kesseli ja geetzu - naiden kanssa tulis hauskat pileet. Talta kierrokselta mukaan voisi ottaa sut, alja, tai elppiksen tai Exsatin, joka kuitenkin tulis mukaan bedlamin kanssa. Elppikselle en aantani anna koska han meni sensuroimaan viime huhtikuussa yhta viestiani. Jup, alja, sinulle se aani nailla nakymin menee. Alaka loukkaannu verisesti, naissa pileissa on hauskaa aina.
Totisesti, olette Suuri Edellakavija ja Suunnannayttaja.
Kisa on käymässä jännittäväksi ja kärkikolmikosta on kova taisto! Tällä hetkellä näyttää, Rollo, siltä, että kohta biletämme yhdessä pudonneiden riveissä, jotta tervetuloa! Mutta vielä on aikaa äänestää!
En ole näin lauantaina kovin hyvin koneen äärellä, joten seuraava äänestys myöhästyy. Kärsivällisyyttä, ystävät, ettehän tekään täällä ole 24/7 (ettehän?)
Kiitos Poikuudelle pääni pelastumisesta! Kun hän kertoi äänestävänsä mua Tixin sijaan, äänestin puolestani saman tien Tixiä tietämättä tuon taivaallista siihenastisesta äänijakaumasta. No, Tix olisi tippunut joka tapauksessa, mutta ilman tuota ääntäni olisin päässyt mukaan laulukuoroon. Olo on äärimmäisen helpottunut (kävin juuri aamuistunnolla)...