Miksi Herra Manala pitää gallupoinnista?
-
- Kitisijä
Miksi Herra Manala pitää gallupoinnista?
Sir Manala näyttää pitävän gallupoinnista. Mikä on tämän kyselyiän syy?
The great club outshines the individual, always and forever.
Re: Miksi Herra Manala pitää gallupoinnista?
Tyhmä gallup, ja ihan susiruma! En suostu vastaamaan tähän, oon huumorintajuton.
Ylläpidon puolesta on usein paheksuttu tällaisia henkilökeskeisiä ketjunavauksia, ja nyt ylläpito tekeekin niitä itse.
Ylläpidon puolesta on usein paheksuttu tällaisia henkilökeskeisiä ketjunavauksia, ja nyt ylläpito tekeekin niitä itse.

-
- Kitisijä
Ylläpito saa myös poistaa tämän, jos menee yli rajojen.Herra Manala kirjoitti:Tyhmä gallup, ja ihan susiruma! En suostu vastaamaan tähän, oon huumorintajuton.
Pahoittelen jos aiheutti mielipahaa; tätä yllämainitsemaasi sääntöä tulisi noudattaa mielestäni loukkaavaksi tarkoitetuissa postauksissa / topikeissa. Jos koet tämän ylitsepääsemättömän törkeäksi, poistan sen itse ennen klo 07, tai muut sen jälkeen.
The great club outshines the individual, always and forever.
No siis Manalahan kerjää enemmän huomiota kuin homo pudottaessaan saippuaa vankilan suihkussa. Mutta koska se oli mahdollista (kerrankin!) niin pallotin EVVK:n.
Kun Manala (mustanaamio) kysyy, silloin vastataan (vanha viidakon sananlasku).
Hassua, minulle tuli ensin mieleen tuulenpuiskan typerät gallupit ja threadit. Manalalla sentään on ainakin vielä jokin tolkku tässä hommassa.
Tämähän on susihelppo: Misterillä on tylsää ja lisäksi hän hakee huomiota. Käytin näin kirjallisesti harvazydeemiä, koska sitä ei erikseen kielletty ja koska se soveltui vastaukseeni.
Manala oikeasti haluaa tietää mielipiteemme asioista. Da'aah, tietenki.
Tätä pitää kompata ihan homona.Geetzu kirjoitti:Manala oikeasti haluaa tietää mielipiteemme asioista. Da'aah, tietenki.
Mä voisin kompata sua takaapäin ihan heterona.Rautavittu kirjoitti:Tätä pitää kompata ihan homona.
-
- Kitisijä
Sosiaalisesti menestyneenä ihmisenä mr Manala haluaa säilyttää asemansa huomion mustana aukkona. Sillä mikään ei riitä.

Pyyhin Netikettiin..
Manala haluaa kuulla muiden mielipiteet, jotta voisi vittuilla heille naista.
IhQ kun sulla ei ole Ä kirjaintaRolloTomasi kirjoitti:Manala haluaa kuulla muiden mielipiteet, jotta voisi vittuilla heille naista.

-
- Elämätön Kitisijä
Heh! reps täysinTuohipää kirjoitti:Kun Manala (mustanaamio) kysyy, silloin vastataan (vanha viidakon sananlasku).

-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
-
- Kitisijä
Vesipääkyttä!!!Tix kirjoitti:Mä voisin kompata sua takaapäin ihan heterona.Rautavittu kirjoitti:Tätä pitää kompata ihan homona.
Myönnän, että tämä ei ole Asiakeskustelut, mutta vonkuu on vonkuuta! Minä sentään ylevänä epäihmisenä rajoitan vonkuun ei-varattuihin ja Kyypottomiin. (krhhhmmm.. tosin en koskaan kehu naista, jota en suotuisammissa oloissa ja itse parempihabituksisena paNisi... )
Öööhh... vonkuu jatkukoon,, jos iso Tixi saa leikkivonkaa, mäki haluun!!
Tälle on historia jota et voi tietää.Gattaca kirjoitti:Öööhh... vonkuu jatkukoon,, jos iso Tixi saa leikkivonkaa, mäki haluun!!
Niil on SUHETix kirjoitti:Tälle on historia jota et voi tietää.Gattaca kirjoitti:Öööhh... vonkuu jatkukoon,, jos iso Tixi saa leikkivonkaa, mäki haluun!!

-
- Kitisijä
Leikilläni minä sinua äsken kritikoin, mutta ei vittu jos historia olis sitä että Lahteen olisit ehtinyt ja kaikista ihmisistä fiksuRautavittu.. en uso.Tix kirjoitti:Tälle on historia jota et voi tietää.Gattaca kirjoitti:Öööhh... vonkuu jatkukoon,, jos iso Tixi saa leikkivonkaa, mäki haluun!!
Jos nyt aikuiset miehet jättäisi tyystin väliin moisen alentavan apinoinnin. Jotkut tutkimattomat erämaat eivät suurudessaan kaipaa limaklönttejä kylkiänsä pitkin valumaan.
Jos vongata haluatte niin vongatkaa minua. Tämä Cupido on jo tarpeaksi saastunut langettaaksen lemmen ehkä myös teidänkin neitien ylle.
Nysäkulleja olette ja mahtisonnia vailla.
Jos vongata haluatte niin vongatkaa minua. Tämä Cupido on jo tarpeaksi saastunut langettaaksen lemmen ehkä myös teidänkin neitien ylle.
Nysäkulleja olette ja mahtisonnia vailla.
-
- Kitinän uhri
*totaaaaalireps* ja toi ylläpitokommentti oli taas niin tätä viimeaikasta kiukkumanalaa, syö suklaata taas tai jotain että oisit niinqu ennenkin eli ihq!!11Herra Manala kirjoitti:Tyhmä gallup, ja ihan susiruma! En suostu vastaamaan tähän, oon huumorintajuton.

Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Sul on tosi ihana huumorintaju. Oon ylpee susta.alja kirjoitti:*totaaaaalireps* ja toi ylläpitokommentti oli taas niin tätä viimeaikasta kiukkumanalaa, syö suklaata taas tai jotain että oisit niinqu ennenkin eli ihq!!11
-
- Kitinän uhri
ihanaa! mulle tuli oikein lämmin mieli ja iso hymy ku joku ees on ylpee musta. pus!Herra Manala kirjoitti:Sul on tosi ihana huumorintaju. Oon ylpee susta.alja kirjoitti:*totaaaaalireps* ja toi ylläpitokommentti oli taas niin tätä viimeaikasta kiukkumanalaa, syö suklaata taas tai jotain että oisit niinqu ennenkin eli ihq!!11

Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Ja onnistuu saavuttamaan sitä aivan luokattoman hyvin!Dumari kirjoitti:Manala diggaa huomiosta.
Mä teen kaikkeni et saisit jatkossakin. Ja salaa toivon et tulisit huomioimaan mua chattiin vähän.Herra Manala kirjoitti:Ja onnistuu saavuttamaan sitä aivan luokattoman hyvin!Dumari kirjoitti:Manala diggaa huomiosta.