Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mutta kyllähän nyt itsestään selvää on, että jos parisuhteessa on ikäeroa esim. 10 vuotta, niin 99%:ssa tapauksista mies on se vanhempi osapuoli,.
Joo, koska sehän on ihan normaalia. Mutta auta armias jos jollain nartulla on nuori poikaystävä, siitähän tehdään dokumentti televisoonkin, jotta voidaan sitten kotisohvilla ihmetellä.

Eikös siitä Atrian (?) mainoksestakin vedetty herneet nekkuun, että vanhalla puumalla tollaset himot!? Ja tähän on nyt turha vetää mukaan sitä teleoperaattorin partiomainosta. On eri asia himoita itseään nuorempaa, mutta selkeästi täysi-ikäistä, kuin alaikäistä partiotyttöä.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta kyllähän nyt itsestään selvää on, että jos parisuhteessa on ikäeroa esim. 10 vuotta, niin 99%:ssa tapauksista mies on se vanhempi osapuoli,.
Joo, koskas sehän on ihan normaalia. Mutta auta armias jos jollain nartulla on nuori poikaystävä, siitähän tehdään dokumentti televisoonkin, jotta voidaan sitten kotisohvilla ihmetellä.

Eikös siitä Atrian (?) mainoksestakin vedetty herneet nekkuun, että vanhalla puumalla tollaset himot!? Ja tähän on nyt turha vetää mukaan sitä teleoperaattorin partiomainosta. On eri asia himoita itseään nuorempaa, mutta selkeästi täysi-ikäistä, kuin alaikäistä partiotyttöä.
joo-o.

Mutta ilmeisesti tässä on jotain perusbiologiaa-evozsygologiaa jne mukana myös.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mutta ilmeisesti tässä on jotain perusbiologiaa-evozsygologiaa jne mukana myös.
No sehän on selvää. Miehen tehtävähän on siittää mahdollisimman monta jälkeläistä, ja vanhojen narttujen kanssa se ei onnistu. Ei oo näin vaikeeta.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta ilmeisesti tässä on jotain perusbiologiaa-evozsygologiaa jne mukana myös.
No sehän on selvää. Miehen tehtävähän on siittää mahdollisimman monta jälkeläistä, ja vanhojen narttujen kanssa se ei onnistu. Ei oo näin vaikeeta.
Joo-o. Mutta lienee muutakin. Esim. miksi ne nuoret naiset ovat valmiita synnyttämään sen vanhemman miehen lapsia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Joo-o. Mutta lienee muutakin. Esim. miksi ne nuoret naiset ovat valmiita synnyttämään sen vanhemman miehen lapsia.
Alfa, vahvempi uros, ehkä jo entisiä jälkeläisiä=siittämiskykyinen jne. Kai naisenkin perimmäinen tarkoitus on puskea mukuloita vartalostaan.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joo-o. Mutta lienee muutakin. Esim. miksi ne nuoret naiset ovat valmiita synnyttämään sen vanhemman miehen lapsia.
Alfa, vahvempi uros, ehkä jo entisiä jälkeläisiä=siittämiskykyinen jne. Kai naisenkin perimmäinen tarkoitus on puskea mukuloita vartalostaan.
Näinhän se varmaan on.

Naisten täytyy yrittää varmistaa lapsilleen mahd. hyvät geenit mutta toisaalta myös paikalle jäävä hyvä isä, koska lapsen hankinta on naiselle suurempi investointi kuin miehelle.

Mies voi spreijata spermaansa niin paljon kuin haluaa, nainen ei voi levittää haarojaan jokaiselle, koska lapsen hoito sitoo naista miestä enemmän.

Optimiratkaisu naisen kannalta on saada jonkun hunksin geenit lapselle ja sitten perusmies, joka jää huolehtimaan lapsista (jos ei voi saada sitä hunksia jäämään paikalle). Em. toimintamalli on kuitenkin hyvin riskialtis.

Noin siis evozsygologian näkökulmasta.

Eli siis Atria-mainos sotii ihmisen perusohjelmointia vastaan ja siksi se hermostuttaa joitain.
elco

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Eiköhän tossa ole se ero, että äveriäs spedekerholainen skoraa teinitytön parisuhteeseen/haaremiin, koska sillä on varaa elättää nainen ja lapset; nuoret naiset tuntevat vetoa sosiaaliseen statukseen, jota näinä päivinä signaloi varakkuus. Teinipoika eittämättä panee nowakerholaisen paksuksi (miksi ei panisi, jollei karkota sillä teinityttöjä?), mutta ei mielellään ryhdy parisuhteeseen tämän kanssa, koska haluaa nuoren naisen. nowakerholaisen ideaalitilanne on äveriäs spede, joka elättää tietämättään nuoren (ihmissusi)komistuksen käenpojan.

Lapsen voi pudottaa seuraussuhteena pois, jolloin puhutaan pelkästään seksistä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hey come on nyt, oon päässy jo ihan ok yli mun rakastuksesta sitä Jacobia kohtaan(ollaan silleen BFF vaan), ja eilen just tunnustin että Teemu Selänne(keski-ikäinen kolmen lapsen isä) on hottis edelleen. Ei ehkä mikään purkin fiksuin pähkinä(järkytyin kun sain aikoinani tietää, että se oli lukenut vain yhden kirjan, ja sekin oli koirakirja), mutta nätti. Onko tämä oikeesti miehille isompi ongelma?

Hyötynäkökulmasta ajatellen, en edes haluaisi lisääntyä kenenkään 18-vuotiaan kanssa. Siitä ei näe, millainen se on vähän kypsemmällä iällä, ja sehän nyt ois aika riskaabelia, ei kiitos siis. Ja muutenkin, 18-vuotiaan poitsun kokemusmaailmaan ei voi suhtautua kuin äidillisesti, kroppa on asia erikseen. Tosielämässä en todellakaan usko, että voisin panna 18-vuotiasta, ehkä tuolla em. poikkeuksella tosin ;)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Hey come on nyt, oon päässy jo ihan ok yli mun rakastuksesta sitä Jacobia kohtaan(ollaan silleen BFF vaan), ja eilen just tunnustin että Teemu Selänne(keski-ikäinen kolmen lapsen isä) on hottis edelleen. Ei ehkä mikään purkin fiksuin pähkinä(järkytyin kun sain aikoinani tietää, että se oli lukenut vain yhden kirjan, ja sekin oli koirakirja), mutta nätti. Onko tämä oikeesti miehille isompi ongelma?
Jos Teemu Selänne olisi varastomies Vantaalta, niin mahtaisiko olla yhtä håttis? Vaikka pelaisikin puulaakijääkiekkoa taidokkaasti :wink:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei mua Selänteen pelaaminen kiinnosta yhtään. Varmasti olisi yhtä hottis=hyvännäköinen vaikka olisi (urheileva) pedofiili Petikosta. Silti missään näissä kolmessa tapauksessa en haluaisi seurustella saati lisääntyä hänen kanssaan. Ugh, enkä siis pannakaan! Se vaan oli ikäisekseen tuommoisen poikamaisen reippaan oloinen. Mutta ei, en panisi.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Ei mua Selänteen pelaaminen kiinnosta yhtään. Varmasti olisi yhtä hottis=hyvännäköinen vaikka olisi (urheileva) pedofiili Petikosta. Silti missään näissä kolmessa tapauksessa en haluaisi seurustella saati lisääntyä hänen kanssaan.
No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.

Edit:
nowaysis kirjoitti: Mutta ei, en panisi.
Kamoon nowa! Jotain rajaa nyt!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt et oikein tajua. Teemu Selänne(se oikea), on komea, mutta ei mitenkään niin että sukat pyöris jaloissa ja haluaisin seksiä sen kanssa. Ei mua kiinnosta ihmisen status pätkän vertaa tässä asiassa, se ei liity ulkonäköön näes. Selänteen statuksen luoma kuva on se, ettei hän kiinnosta mua ihmisenä pätkän vertaa. Siis se nyt vaan sattui eilisessä haastiksessa näyttämään hyvältä.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Nyt et oikein tajua. Teemu Selänne(se oikea), on komea, mutta ei mitenkään niin että sukat pyöris jaloissa ja haluaisin seksiä sen kanssa. Ei mua kiinnosta ihmisen status pätkän vertaa tässä asiassa, se ei liity ulkonäköön näes. Selänteen statuksen luoma kuva on se, ettei hän kiinnosta mua ihmisenä pätkän vertaa. Siis se nyt vaan sattui eilisessä haastiksessa näyttämään hyvältä.
No täytyyhän sitä opettajaihmistä uskoa.

Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
Meillä on sama silmä.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
Meillä on sama silmä.
Liityn joukkoon, toivottavasti tässä ei vaan puhuttu siitä silmästä jonka päällä istutaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
No mä taas ajattelin, että ehdottamani kysymyksenasettelu kiinnittyisi just tähän mielipiteeseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Kyllä se varmaan on ihan tarpeeksi elämänsä aikana skorettanut, ja skorettanee lisää, tuskin on piparista puute. Sehän on aika naisiin menevää tyyppiä, sanovat jotenkin tuntevat. On vaan lehdistöön aikas hyvät välit niin ei paska lennä tuulettimeen.
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
No mä taas ajattelin, että ehdottamani kysymyksenasettelu kiinnittyisi just tähän mielipiteeseen.
Häh? Ei. tod.

Oleellistahan on Selänteen status, ei ulkonäkö.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva

En panis!!1
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Kyllä se varmaan on ihan tarpeeksi elämänsä aikana skorettanut, ja skorettanee lisää, tuskin on piparista puute. Sehän on aika naisiin menevää tyyppiä, sanovat jotenkin tuntevat. On vaan lehdistöön aikas hyvät välit niin ei paska lennä tuulettimeen.
Niinhän sitä aina huhutaan, mutta voisko se olla niin?

Kyllähän "Selänteen salarakas" -lööppi myisi valtavasti. Miksi lehti jättäisi sen julkaisematta?
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Kuva

En panis!!1
Panisit:

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:Oleellistahan on Selänteen status, ei ulkonäkö.
Niin. Ja Nowa esittää, että häntä ei kiinnosta Temen status, vaan puhtaasti ulkonäkö. Näin ollen, häneen pitäisi vedota Paavo yhtä paljon kuin Teemu. Jos olet oikeassa, näin ei kuitenkaan ole, ja Nowan on vaikea selittää, miksi sitten mieluummin Teemu kuin Paavo, jos status ja lätkä ei kiinnosta. Tää on varmaan Kitinän hölmöimpiä keskusteluja aikoihin, ja herraties kilpailu on kovaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti: Tää on varmaan Kitinän hölmöimpiä keskusteluja aikoihin, ja herraties kilpailu on kovaa.
Musta tämä on yksi kitinän fiksuimpia keskusteluja.