Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ja joo, kyllä musta on ihan ehdotonta plussaa miehelle että osaa pitää seksikkäänä myös sellaista lihaa jossa jo kasvaa sitä karvaakin.
´
Niinno. Mä olisin kyllä hyvin huolissani, jos tässä vaiheessa elämääni kiihoittuisin jostain muusta enemmän, kuin "oman ikäistäni" naisista.
Joo ja sitten kun olet 80. Kasikymppiset ja kuolleet naiset seisottaa sua (ja seisoohan sulla paisuneen eturauhasen takia) enemmän kuin kakskymppiset pystytisumisut, tai koet velvollisuudeksesi tuntea niin?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Joo ja sitten kun olet 80. Kasikymppiset ja kuolleet naiset seisottaa sua (ja seisoohan sulla paisuneen eturauhasen takia) enemmän kuin kakskymppiset pystytisumisut, tai koet velvollisuudeksesi tuntea niin?
Ei vaan se että jos nyt kiihottuisin vaan teinipissiksistä, tarkoittaisi se sitä, että oman ikäisilläni ei olisi minulle mitään tarjottavaa ja näin ollen olisin loppuelämäni ilman naista, koska teinipissistä en saa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:koska teinipissistä en saa.
Et sääkään saakaan? :D

Mutta keisi on, että on turha vaatia itseltäsikään, että ainakaan menopaussin ohittaneet naiset olisi sexuaalisesti himottavia vaikka kuinka vanha itse olisit. Joka niin sanoo, valehtelee vanhalle vaimolleen :D

(mieshän toki vain parenee kun vanhenee)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Et sääkään saakaan? :D

No saan, mutten piittaa.

Pointti oli se, että ei tarvitse olla vielä 60 vuotiaana yksin ja haaveillla teinistä. Silloin voi haaveilla 40 vuotiaasta :mrgreen:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:Pointti oli se, että ei tarvitse olla vielä 60 vuotiaana yksin ja haaveillla teinistä. Silloin voi haaveilla 40 vuotiaasta :mrgreen:
Mut toihan on PERVERSSIÄ!!!
Cityssäkin yksi kakskymppinen Misu kirjoitti, että eikö ole SAIRASTA, kun kolme-, ja jopa nelikymppiset miehet katselee häntä ja peräti hymyilee!

Ja mulle on valistettu, että alle menopaussin naista en saa minäkään EDES katsella, -62 syntynyt.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gattaca kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:Pointti oli se, että ei tarvitse olla vielä 60 vuotiaana yksin ja haaveillla teinistä. Silloin voi haaveilla 40 vuotiaasta :mrgreen:
Mut toihan on PERVERSSIÄ!!!
Cityssäkin yksi kakskymppinen Misu kirjoitti, että eikö ole SAIRASTA, kun kolme-, ja jopa nelikymppiset miehet katselee häntä ja peräti hymyilee!
No se on katsos se naamaraja... onneksi on komeita vanhempia miehiä.
Aikoinaan vanhemmat miehet lähestyi, keskustelu ym. ne luuli aina juttujen perusteella kolmikymppiseksi, kaikkos aika äkkiä kun kuuli iän (sillon taisin olla 20-22). Mität tästä opimme? suurin osa fiksuista miehistä hakee ikäistään seuraa, vaikka....
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: -62 syntynyt.
Sun ikähaarukkas on sit 52-72 syntyneet. Älä oo liian ronkeli.
Mulli75

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: -62 syntynyt.
Sun ikähaarukkas on sit 52-72 syntyneet. Älä oo liian ronkeli.
Hampaattomat mummot on kuulemma parhaimpia ottaan suihin
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: -62 syntynyt.
Sun ikähaarukkas on sit 52-72 syntyneet. Älä oo liian ronkeli.
72 syntynyt käy jotenkuten. Niilläkin voi olla pystytisut. Ainoo rakkauteni oli 32 kun itse olin 33, ja hän oli aivan teinixvartaloinen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: 72 syntynyt käy jotenkuten..
Eli nuorempaa pitäs saada vai? Etkö näe asiassa mitään ongelmaa?

Kyllähän noita sun ikäsiä naisia on lähettyvilläs vaikka kuinka paljon.

http://treffit.suomi24.fi/search.do?gen ... rch=simple
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mä haluun vielä PENNUN/PENTUJA, siinä se.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Mä haluun vielä PENNUN/PENTUJA, siinä se.
Ei siihen 18 vuotiasta pystytisua tarvite.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mä haluun vielä PENNUN/PENTUJA, siinä se.
Ei siihen 18 vuotiasta pystytisua tarvite.
Ei toki.
Kitinässä aina vittuillaan kun laitan teinisivujen pystytisumisujen kuvia, että et sä niitä saa. No en varmaan, mutta saahan niitä digata. IhQuja vaikka olisin 120-vuotias. Moni yli kolmekymppinenkin nainen voi sitäpaitsi olla hoikka ja pystytisuinen :D Sitäpaitsi äsken syntyneisiin mulla ei olis mitään henkistä yhteyttäkään, enkä siis skorettaisi.

Mutta Kitinässä valistetaan, etten saa haaveillakaan alle menopaussinaisista enää, ja sellainen verraten sattuu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Mutta Kitinässä valistetaan, etten saa haaveillakaan alle menopaussinaisista enää, ja sellainen verraten sattuu.
Höpöt. +-10 vuotta. Siinä sun haarukkas, paitsi jos löytyy 99 vuotias sikarikas toinen jalka haudassa oleva murea nainen. Siihen kannattaa iskeä kiinni.
nokkaelain

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ehkä off-topic, mutta sivujen tekijälle sanoisin: EI näin. Ilmoituksia saa selata muutaman ennen kuin ruinataan rekisteröitymistä. Ja eikö haettavan/omien vuositulojen kysely ole hiukan mautonta...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 2:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mutta Kitinässä valistetaan, etten saa haaveillakaan alle menopaussinaisista enää, ja sellainen verraten sattuu.
Höpöt. +-10 vuotta. Siinä sun haarukkas, paitsi jos löytyy 99 vuotias sikarikas toinen jalka haudassa oleva murea nainen. Siihen kannattaa iskeä kiinni.
En mä niin tarvi.
Minusta kun kuitenkin tulee alle vuoden sisään vähintäänkin omillaan toimeentuleva eikä lisäarvon takia huvita yrittää pokata muumioita.
Tosin se on Kitinän halveksimalla maatalousalalla, joten saanen yrittää vain karjakkoja? Joissa on kyllä aikas ihQuja.

Mut noin yleensä mä siis olen ihmetellyt, että kun aina olen ollut liian nuoren näköinen ja alikehittynyt, sekin on estänyt naislykkyäni, ja nyt sitten liian vanha, niin koska muka olin naimaikäisen miehen näköinen? Kummajainen muutenkin, mutta aina se alikehittyneisyys. Voi vittu joo. Sen takia Kitinän rajut ikätuomiot järkyttää, niinkuin ollut aikakoneessa tai vanhentunut yhdessä yössä. Että haaveilee pantavista naisista, ei saa mm. koska on liian nuoren oloinen, "pikkupoika" ja sitten hupsheijaa sanotaan ettet saa kun olet niin vanha ja sen näköinenkin. Ja sitten sillä välillä muka omien naispreferenssien olisi pitänyt automaattisesti muuttua sillä hetkellä kun tuo salamamuutos tapahtui?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Mut noin yleensä mä siis olen ihmetellyt, että kun aina olen ollut liian nuoren näköinen ja alikehittynyt, sekin on estänyt naislykkyäni, ja nyt sitten liian vanha, niin koska muka olin naimaikäisen miehen näköinen? Kummajainen muutenkin, mutta aina se alikehittyneisyys. Voi vittu joo.
Elämä on.

Yhdellä kaverillani oli toimintapa, jota hän noudatti 15 vuottta ennen kuin päätyi naimisiin. Aina, kun mies kapakkaan lähti, piti vähintään 3:lta naiselta kysyä, halauisiko hän harrastaa seksiä. Mies sai paljon pakkeja, mutta niin paljon pipariakin, että scoretusluku liikkuu lähempänä 500 kuin 400 naista.
Sen kaverin tapohin vaan ei kuulunut periksiantaminen missään vaiheessa. Kun yhdet pakit tuli, siirryttiin vaan tylysti seuraavaan kohteeseen.
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sutenööri kirjoitti:
Yhdellä kaverillani oli toimintapa, jota hän noudatti 15 vuottta ennen kuin päätyi naimisiin. Aina, kun mies kapakkaan lähti, piti vähintään 3:lta naiselta kysyä, halauisiko hän harrastaa seksiä. Mies sai paljon pakkeja, mutta niin paljon pipariakin, että scoretusluku liikkuu lähempänä 500 kuin 400 naista.
Sen kaverin tapohin vaan ei kuulunut periksiantaminen missään vaiheessa. Kun yhdet pakit tuli, siirryttiin vaan tylysti seuraavaan kohteeseen.
No jopas. Minä olen aina miespuolisille kavereilleni ehdottanut tuollaista lähestymistapaa jos on piNpi mielessä, mutta sitten tulee joku toinen tytteli joka teilaa tämän tavan ihan täysin. Uskoisivat ennemmin näköjään minua.
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Rouva Pupu kirjoitti: Minä olen aina miespuolisille kavereilleni ehdottanut tuollaista lähestymistapaa jos on piNpi mielessä, mutta sitten tulee joku toinen tytteli joka teilaa tämän tavan ihan täysin.
Röyhkeys ja itsevarmuus ovat ehdottomasti parhaat avut, millä valomerkin korvilla haetaan seksiseura mukaan. Pelkkä ulkonäkö tai pukeutuminen ei riitä mihinkään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Itsevarmuus ei onnistu, en koskaan vastaa standardeja, joten se olisi illusorista. Tai sitten muun ihmiskunnan alienmaista halveksintaa. Mutta röyhkeyttä toki voisin yrittää Kitinän lisäksi myös IRL :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gattaca kirjoitti:Itsevarmuus ei onnistu, en koskaan vastaa standardeja, joten se olisi illusorista.
:doh:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rouva Pupu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Itsevarmuus ei onnistu, en koskaan vastaa standardeja, joten se olisi illusorista.
:doh:
No totta vitussa noin ainakin Kitinän arvioilla. Vanha, ruma, laiha, "maalta", "viherpiipertäjä", "kettupoika", köyhä (vielä), ei halua alistua trendivaatepelleilyyn jne jne..

Ensin sanotaan että ole oma ittes ja itsevarma, sitten että muutu kuitenkin ihan toiseksi ihmiseksi.

Sori en haluu, joten se itsevarmuus mulla tulisi vaan noiden mulle opastettujen neuvojen ja arvojen halveksunnasta. Yksinään avaruudessa. Kelpaisko sitten? No ei TEILLE. Haistakaa paska :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Rouva Pupu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Itsevarmuus ei onnistu, en koskaan vastaa standardeja, joten se olisi illusorista.
:doh:
Aina löytyy selitys ja tekosyy kaikkeen.. Selkeä poliitikko.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Itsevarmuus ei onnistu, en koskaan vastaa standardeja, joten se olisi illusorista.
:doh:
Aina löytyy selitys ja tekosyy kaikkeen.. Selkeä poliitikko.
O.K. Olen itsevarma nyt 10 sekuntia:
Kummasti olet tukenut minua tänään. Kiitos.
Mutta noin yleisesti olen varma siitä, että olet tyhmää paskasakkia ja arvosi ovat enemmän perseestä kuin paska. Enkä saa mitään etua siitä että pelaisin sinun pellemaailmasi mukaan.

Kelpaako?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter