Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Tix

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Vittu että saa olla apinakännissä kirjoitellakseen noin viisaita "ketä panisit" -ketjuun. Selvennykseksi, en panisi Ari Koivusta.
Paitsi apinakännissä?
Apinakännissä ei seiso.
elco

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Vittu että saa olla apinakännissä kirjoitellakseen noin viisaita "ketä panisit" -ketjuun. Selvennykseksi, en panisi Ari Koivusta.
Paitsi apinakännissä?
Apinakännissä ei seiso.
Ehkä Arilla seisoo?
Tix

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Ehkä Arilla seisoo?
Hyvä pointti. Täytynee välttää apinakännejä jatkossa, just in case.
Avatar
miini
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 20.01.2007 18:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja miini »

Sitä kaupassa käyvää tosi söpöä poikaa panisin vaikka heti. Sillä on niin ihanat silmät että polvet menee veteliks ku niihin kattoo :lol:

Mutta sellanen ei-irl pano/kuolakohde on kyllä toi CSI:n Sara Sidle eli Jorja Fox.
- Älä tee niinkuin yleensä, vaan niinkuin on tarpeen -
SikaMika

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

miini kirjoitti:Sitä kaupassa käyvää tosi söpöä poikaa panisin vaikka heti. Sillä on niin ihanat silmät että polvet menee veteliks ku niihin kattoo :lol:
Taidamme käydä samassa kaupassa. Tule vain rohkeasti juttelemaan seuraavan kerran kun nähdään... :wink:

Mä voisin panna Sienna Milleriä just nyt tosi pikaisesti.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

miini kirjoitti:Mutta sellanen ei-irl pano/kuolakohde on kyllä toi CSI:n Sara Sidle eli Jorja Fox.
Mitä??
Silhän on norttirako!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Erästä TV1:n juontaja on puhtaan erotiikan ihmismuodon saanut ilmentymä, vielä kun tietäisi nimen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Erästä TV1:n juontaja on puhtaan erotiikan ihmismuodon saanut ilmentymä, vielä kun tietäisi nimen.
Mä olen ainakin sitä TV1:n tummaa juontajaa Maria Mathesia katsellut sillä silmällä. Tosin lööpit kertoi talvella että se deittailee Ylen tj:n kanssa
segma

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja segma »

Hellu kirjoitti:
miini kirjoitti:Mutta sellanen ei-irl pano/kuolakohde on kyllä toi CSI:n Sara Sidle eli Jorja Fox.
Mitä??
Silhän on norttirako!
Tai täyspajatso. Tuo Amy Lee vaikutti aika pantavalta. Panisin.
Ohhh

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Paskat ketään olkinukkea tuijottaisin, saatana.

Kaikki muut ovat vain rekvisiittaa. Minulle on vain yksi nainen. Ei jumalauta voi haluta
kuin yhtä. Älkää väittäkö muuta.

Ainahan voi väittää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kyl mä itseäni panisin ellen olisi itse.

Stadinarska
ITSE
NuoriDaavid

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Tix kirjoitti:Päätin just ostaa ekan cd-levyn 2000-luvulla, jos Ari Koivunen tekee coverlevyn jolla on Dickinsonin, Gillianin, Dion tai Axl Rosen laulamia biisejä.
Mä ostan sen kans. Ois huikee kyl.
Vittu että saa olla apinakännissä kirjoitellakseen noin viisaita "ketä panisit" -ketjuun. Selvennykseksi, en panisi Ari Koivusta.
Seli seli
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Seli seli
ND: Kitinän oma GaydarBot.
NuoriDaavid

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Seli seli
ND: Kitinän oma GaydarBot.
Kiitän Jumalaa tästä lahjasta. Se on suuri kunnia minulle ja perheelleni. Minä olen vain korkeampien voimien välikappale. En itse voi ottaa tästä mitään kunniaa. Koska minulle on suotu tällainen Lahja, velvollisuuteni on käyttää sitä ihmiskunnan parhaaksi.
CandyMan

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:ND: Kitinän oma GaydarBot.
Kiitän Jumalaa tästä lahjasta. Se on suuri kunnia minulle ja perheelleni. Minä olen vain korkeampien voimien välikappale. En itse voi ottaa tästä mitään kunniaa. Koska minulle on suotu tällainen Lahja, velvollisuuteni on käyttää sitä ihmiskunnan parhaaksi.
ND Blade: Puoliksi homo, puoliksi ihminen. Täyshomot värisevät kuullessaan ND:n nimen, kun hän säälimättä jahtaa homoja maailman kaikissa kolkissa.
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

CandyMan kirjoitti:ND Blade: Puoliksi homo, puoliksi ihminen. Täyshomot värisevät kuullessaan ND:n nimen, kun hän säälimättä jahtaa homoja maailman kaikissa kolkissa.
Kuva

I'd buy that for a dollar!
Edith

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oon nyt tullut siihen tulokseen, että jos enää koskaan panen ketään, teen sen The Last King of Scotland -elokuvassa näyttelevän James McAvoyn kanssa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:Sonjaa ja Xenaa.
Mistä toi Sonja on? Tuntematon tapaus mulle. Heti ensi näkemältä ihqulta tuntuva.
Tix

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:Sonjaa ja Xenaa.
Mistä toi Sonja on? Tuntematon tapaus mulle. Heti ensi näkemältä ihqulta tuntuva.
Red Sonja Conan Barbaarin maailmasta. Xena ennen Xenaa. Xena on nössö Sonjaan verrattuna.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuva

Sonjaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti: .. Conan Barbaarin maailmasta. Xena ennen Xenaa. Xena on nössö Sonjaan verrattuna.
Ahaa! Kiitti Twix. Nyt tekee mieli sitten jossain vaiheessa katsoa Conan-leffa uudestaan. Muistaakseni olen nähnyt sen joskus aiemmin, mutta siitä on niin kauan etten muista siitä oikeastaan muuta kuin sen tyhjentävän täyteläisen seikan, että olen nähnyt sen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Conan-leffa
Sonjal on ihan oma leffa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Miten olen voinut olla tietämäti tästä.. Leffat kuitenkin lähellä <3:tä. Toisaalta just mahd. kiva tunne, saa nähdä sen leffan sitten uutena itsellein. Pakko tsekata.
Son House

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Son House »

Sehän on se tanskalainen silikoonipommi. Ei pysty syttymään plastiikkaan. Mutta nuorena miehenä olin kovin himoissani roolihahmoon nimeltään Nora Walker Hobbs, jota näytteli ruotsalaissyntyinen håttis nimeltään Ann-Margret Olsson. Näyttelijä taisi saada hahmostaan oskunkin.