Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

HellBell kirjoitti:
Tix kirjoitti: .. Conan Barbaarin maailmasta. Xena ennen Xenaa. Xena on nössö Sonjaan verrattuna.
Ahaa! Kiitti Twix. Nyt tekee mieli sitten jossain vaiheessa katsoa Conan-leffa uudestaan.
Kannattaa katsoa. Viiden tähden kamaa eikä siihen kyllästy ikinä.

Minä olin tyystin unohtanut tuon Red Sonjan. Penskana sitä tuli katsottua pikkurilli nöpössä abaut 130 kertaa. Täytyypä tilata.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
MGandhi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Crowbar kirjoitti:
Kannattaa katsoa. Viiden tähden kamaa eikä siihen kyllästy ikinä.

Minä olin tyystin unohtanut tuon Red Sonjan. Penskana sitä tuli katsottua pikkurilli nöpössä abaut 130 kertaa. Täytyypä tilata.
VAROITUS!!! Aika on saattanut kullata muistot!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti: Kannattaa katsoa. Viiden tähden kamaa eikä siihen kyllästy ikinä.

Minä olin tyystin unohtanut tuon Red Sonjan. Penskana sitä tuli katsottua pikkurilli nöpössä abaut 130 kertaa. Täytyypä tilata.
Aion tsekata, mutta toivottavasti ne molemmat Conan- ja Sonja-leffa löytyvät videovuokraamoista.. Tilaamisjuttuja en ole harrastanut, kallista?
Storia

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Storia »

HellBell kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Kannattaa katsoa. Viiden tähden kamaa eikä siihen kyllästy ikinä.

Minä olin tyystin unohtanut tuon Red Sonjan. Penskana sitä tuli katsottua pikkurilli nöpössä abaut 130 kertaa. Täytyypä tilata.
Aion tsekata, mutta toivottavasti ne molemmat Conan- ja Sonja-leffa löytyvät videovuokraamoista.. Tilaamisjuttuja en ole harrastanut, kallista?
Olen innostunut tilaamaan about pari leffaa kuukaudessa täältä:

www.discshop.fi

Ei ole kovin kallista!

Tässä Sonja:

http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pitääköhän muNkin nuo katsastaa, ovat jossain täällä piilossa pölyttymässä. Joskus vuonna papu ennen nakkisotaa ne katsonut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18768
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Storia kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Aion tsekata, mutta toivottavasti ne molemmat Conan- ja Sonja-leffa löytyvät videovuokraamoista.. Tilaamisjuttuja en ole harrastanut, kallista?
Olen innostunut tilaamaan about pari leffaa kuukaudessa täältä:
www.discshop.fi
Ei ole kovin kallista!
Tässä Sonja:
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
Kiitti linkkivinkistä! Sen hinnaksi oli siinä pistetty n. 11 euroa, ei paha. Kuinka paljon ne postikulut on sulla olleet yhdeltä kerralta? Ei se kovin paljoa voi olla, kun eihän noi dvd:t paina paljoa. Olen kiinnostunut tilaamishommasta.

Muuten, harmitus sovinisticus, että tuon Red Sonja-leffan kanteen on laitettu kuva Conanista eikä Sonjasta. Huutava vääryys mielestäni. Eihän tämä leffa ole kuitenkaan Conanin filmi vaan hemmetti sentään Sonjan. Jo on.. :evil:
A man's gotta do what a man's gotta do.
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti:Kuinka paljon ne postikulut on sulla olleet yhdeltä kerralta? Ei se kovin paljoa voi olla, kun eihän noi dvd:t paina paljoa.
2,95e riippumatta tilauksen koosta. Tai mulla näkyy olevan edellisissä tilauksissa 1,95e, mutta luultavasti saan jotain paljousalennusta.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti:
HellBell kirjoitti:.. postikulut..
2,95e riippumatta tilauksen koosta. Tai mulla näkyy olevan edellisissä tilauksissa 1,95e, mutta luultavasti saan jotain paljousalennusta.
Kiitti Beddis! Kuulostaa hyvältä, pari euroa postikuluista.. jeesbox.
A man's gotta do what a man's gotta do.
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HellBell kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
HellBell kirjoitti:.. postikulut..
2,95e riippumatta tilauksen koosta. Tai mulla näkyy olevan edellisissä tilauksissa 1,95e, mutta luultavasti saan jotain paljousalennusta.
Kiitti Beddis! Kuulostaa hyvältä, pari euroa postikuluista.. jeesbox.
Nou hätä. Toi on ollu todella luotettava mesta, paketti tulee tavallisesti kahden päivän sisällä laskuineen. Eräästä toisesta nettikaupasta tilasin leffan tammikuussa ja maksoinkin sen silloin, viime kuussa laitoin sähköpostia ja jouduin vaihtamaan leffan toiseen. Eipä ole sitäkään vielä näkynyt.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

bedlam kirjoitti: Nou hätä. Toi on ollu todella luotettava mesta, paketti tulee tavallisesti kahden päivän sisällä laskuineen. Eräästä toisesta nettikaupasta tilasin leffan tammikuussa ja maksoinkin sen silloin, viime kuussa laitoin sähköpostia ja jouduin vaihtamaan leffan toiseen. Eipä ole sitäkään vielä näkynyt.
Hyvä tietää. :) Jos en olisi tiennyt, olisin voinut tilailla sieltä täältä jossain vaiheessa ja sitten huomata jnk paikan epäluotettavaksi, olisi ollut ikävä fiilis, mutta nyt kun tiedän tuon discshop-mestan ookooksi, niin ei tarvi häröillä muiden paikkojen kanssa, heh. Thanks.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos Sonjasta tehtäis 2000-luvun versio, sillä ois taakuuvarmasti hirveet silariboobsit..

Sonjan sai Anttilasta muistaakseni seitsemällä eurolla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: 2,95e riippumatta tilauksen koosta. Tai mulla näkyy olevan edellisissä tilauksissa 1,95e, mutta luultavasti saan jotain paljousalennusta.
Joo, olet tilannut paljon. Mä saan pian ton, jee! Mutta komppaan, postiluukusta on kolahtanut kahden päivän sisään, jos leffa varastossa. Luotettava on ollut, eikä tuotteissa vikaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Olen alkanut lämmetä hetki hetkeltä enemmän Hugh Laurielle
Viimeksi muokannut par-sky, 25.05.2007 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

par-sky kirjoitti:Olen alkanut lämmetä hetki hetkeltä enemmän Hugh Laurielle
Mäkin katsoin juuri viimeisen kauden Black Adderia. Kerrassaan kuumaa kamaa!

Kuva
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bedlam kirjoitti: Mäkin katsoin juuri viimeisen kauden Black Adderia. Kerrassaan kuumaa kamaa!
älä nyt, mä osaan varmaan melkeen kaikki vuorosanat jo ulkoa... :oops:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sheetlord

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Mäkin katsoin juuri viimeisen kauden Black Adderia. Kerrassaan kuumaa kamaa!
Täälläkin fanitetaan kausia 2-4, ykkösestä en pitänyt. Kai olet nähnyt ne spesiaalit, eli sen "Back And Forth" -aikakonejutun, "Cavalier Yearsin", "Blackadders Christmas Carolin" sekä "Baldricks Video Diaryn"?
Elukka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:Olen alkanut lämmetä hetki hetkeltä enemmän Hugh Laurielle
Dr. House näyttää muuten ihan meikäläisen isäukolta. :shock:
Käytöksessäkin on jotain samaa.
CandyMan

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Jaahas, ketä sitten panisin? Vapaaehtoisia?
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mäkin katsoin juuri viimeisen kauden Black Adderia. Kerrassaan kuumaa kamaa!
Täälläkin fanitetaan kausia 2-4, ykkösestä en pitänyt. Kai olet nähnyt ne spesiaalit, eli sen "Back And Forth" -aikakonejutun, "Cavalier Yearsin", "Blackadders Christmas Carolin" sekä "Baldricks Video Diaryn"?
Minustakin sarja ehdottomasti paranee loppua kohden. Itse herra Kyyn hahmo on huomattavasti parempi omahyväisenä paskiaisena kuin alun säälittävänä narrina. Noita erikoisjaksoja en valitettavasti ole nähnyt.

Ei nyt esim. Fawlty Towersille ja Father Tedille naurattajana pärjää, mutta ylinokkelana sanailuna vallan hauskaa. Suomentajaa kävi sääliksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bedlam kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mäkin katsoin juuri viimeisen kauden Black Adderia. Kerrassaan kuumaa kamaa!
Täälläkin fanitetaan kausia 2-4, ykkösestä en pitänyt. Kai olet nähnyt ne spesiaalit, eli sen "Back And Forth" -aikakonejutun, "Cavalier Yearsin", "Blackadders Christmas Carolin" sekä "Baldricks Video Diaryn"?
Minustakin sarja ehdottomasti paranee loppua kohden. Itse herra Kyyn hahmo on huomattavasti parempi omahyväisenä paskiaisena kuin alun säälittävänä narrina.
pakko allekirjoittaa. ei tule tuota ykköstä pahemmin hyllystä otettua, mutta muut kaudet pyörivät sitäkin useammin. vaan mistäs saisin nuo spesiaalit nähdä, luulen että elämäni on teeskentelyä siihen asti?
Me transmitte sursum, Caledoni!
SaintJohnPerse

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23556
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä nuo hurrit vaan osaa pukata pihalle pantavan näkösiä yleisurheilijoita.

Herkemmässä tilassa Helena Engman olisi aiheuttanut housujen vaihdon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

par-sky kirjoitti:vaan mistäs saisin nuo spesiaalit nähdä, luulen että elämäni on teeskentelyä siihen asti?
Itse löysin http://www2.digitaldistractions.org:8080/
(alhaalla tätä kirjotettaessa)

Back And Forth
1108

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Peers 0 seeders and 0 leechers

Ihan vitun hyvä linkki...