Ketjussa http://kitina.net/viewtopic.php?t=3330 jo kahdeksan Kitinän miestä on nimettöminä ilmoittautunut homoiksi, jotka haluaisivat olla sukupuoliyhdynnässä kanssani. Ei heru.
Lisäksi Bedlam ilmoitti olevansa nainen, joka haluaa seksiä kanssani. Transvestiitti?
Kiinnostaisi kuulla spekulaatioita ketkä ovat Kitinän kahdeksan homomiestä. Tai tulkoot itse kaapista ulos.
(Epäilen että siinä vaan hetskunaiset ja hetskumiehet vittuilee minulle )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
OT, mutta eilinen 30 päivää homojen seassa -dokkari oli hyvä. Kaikkein parasta oli, kun pojat "löysäsivät pipoa" ja bailasivat ilman paitoja kännipäissään homobaarissa. Pojat löysivät sisältään pienen Party Boyn. Sitten seuraavana aamuna kauhea morkkis...
Gattaca kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla spekulaatioita ketkä ovat Kitinän kahdeksan homomiestä. Tai tulkoot itse kaapista ulos.
(Epäilen että siinä vaan hetskunaiset ja hetskumiehet vittuilee minulle )
Todennäköisesti ihan oikea epäilys. Kiinnostaisi kuulla miksi olet niin homofobinen? Onko siihen muitakin syitä kuin että se on mielestäsi tunneperäisesti vastenmielistä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Homeboy65 kirjoitti: Kiinnostaisi kuulla miksi olet niin homofobinen?
Kun en ole.
Miten Ralf Königin diggaaja voisi ollakaan?
Minun jutuistani ei vaan ota selvää, mikä osa on provoa ja mikä ei.
Enhän itsekään tiedä.
ÄÄÄKK!!
Nyt jo kolme homoa sanonut ettei haaveile minusta sexuaalisesti! Elanorkin on homo! Miksen kelpaa kaikille homoille? Varmasti saisin heidät spruittamaan! Nih!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:Miten Ralf Königin diggaaja voisi ollakaan?
Ralf on kova sana jåå. Ostin pari albumia ihan Saksasta asti tai siis Saksan Amazonista. En ole tosin vielä ehtinyt lukea kuin vähän alusta, mutta taatun hassua tavaraa on luvassa. Jes!!!11!
Gattaca kirjoitti:Miten Ralf Königin diggaaja voisi ollakaan?
Ralf on kova sana jåå. Ostin pari albumia ihan Saksasta asti tai siis Saksan Amazonista. En ole tosin vielä ehtinyt lukea kuin vähän alusta, mutta taatun hassua tavaraa on luvassa. Jes!!!11!
Minulla on vaikeuksia saada vanhaa isääni ymmärtämään, kun kesäpaikankin kirjastossa yhdessä käydessämme aina lainaan kaikki Königit ja tyrkytän isällekin.. oi oi niitä inhon ilmeitä.. taitaa isä olla homofobi, siis kaappihomo?
-Quarter