Irtoseksin ihanuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mulla on erittäin huono tapa harrastella yhdenyönhommeleita sellasten ihmisten kanssa, jotka ennestään jo tunnen... olenko seksuaalisesti kieroutunut? :shock: Tässä vaiheessa siis yleensä tiedän, ettei meillä ole mitään muuta yhteistä kuin ruumis tietyssä vaiheessa yötä ja sitten mietitään miten viitsii liikuskella enää samassa kaupungissa. :roll: :evil:
Ehkä tunnelma olisi toinen jos tyyppi olisi vennon vieras...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
WanhaPervo

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul ei edelleenkään ole ainuttakaan yhdenillanjuttua. Kyllä se oman kullan kanssa lyö paneskelu ns. irtopanot 100-0.
Hei, samixii! :h:
*katselee KityLutkia halveksivasti nenänvartta pitkin :paavi:*
Hmm. Ette ole kokeilleet, mutta tiedätte, että oman kanssa on paaaaljon mukavempaa. :?:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

WanhaPervo kirjoitti:Hmm. Ette ole kokeilleet, mutta tiedätte, että oman kanssa on paaaaljon mukavempaa.
Eivätkös fiksut väitä, että kaikkea ei tarvitse kokeilla tietääkseen asian oikean laidan? Onko esimerkiksi mahdollista seurata sivusta toisten tohellusta ja oppia jotain elämästä ilman, että kokeilee samoja juttuja itsekin?
Paras päivä ikinä.
WanhaPervo

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Riemumieli kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Hmm. Ette ole kokeilleet, mutta tiedätte, että oman kanssa on paaaaljon mukavempaa.
Eivätkös fiksut väitä, että kaikkea ei tarvitse kokeilla tietääkseen asian oikean laidan? Onko esimerkiksi mahdollista seurata sivusta toisten tohellusta ja oppia jotain elämästä ilman, että kokeilee samoja juttuja itsekin?
Totta mooses, tiesin jo yo. tekstiä kirjoittaessa, että ei kaikkea tarvi kokeilla tietääkseen, että se ei ole kivaa.

Omasta puolestani voin kertoa, että sinkkuaikana irtosekstailu oli mitä miellyttävintä. Toki ainaa roiskuu kun rapataan, eli kun ampuu kaikkea mitä liikkuu, niin välillä osuu traktoreihin, lehmiin ja muihinkin ei toivottuihin kohteisiin.
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul ei edelleenkään ole ainuttakaan yhdenillanjuttua. Kyllä se oman kullan kanssa lyö paneskelu ns. irtopanot 100-0.
Hei, samixii! :h:
*katselee KityLutkia halveksivasti nenänvartta pitkin :paavi:*
Hmm. Ette ole kokeilleet, mutta tiedätte, että oman kanssa on paaaaljon mukavempaa. :?:
No daah?
Johan mie sanoin ettei YHDENillanjuttua, vaan irtopanoja. Vähintään kahdenillanjuttuja siis. Ei niistä juurikaan irti saa.
WanhaPervo

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Hei, samixii! :h:
*katselee KityLutkia halveksivasti nenänvartta pitkin :paavi:*
Hmm. Ette ole kokeilleet, mutta tiedätte, että oman kanssa on paaaaljon mukavempaa. :?:
No daah?
Johan mie sanoin ettei YHDENillanjuttua, vaan irtopanoja. Vähintään kahdenillanjuttuja siis. Ei niistä juurikaan irti saa.
ÖÖÄÄÄ siis? Yhdenillat jutut no no, kahdenillan jutut junou poks zäp?
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:ÖÖÄÄÄ siis? Yhdenillat jutut no no, kahdenillan jutut junou poks zäp?
:lol:

You are missing the point Young David.

Sanotaan nyt vaan että samaa olen saanut ainakin kahdesti. Ja että oma mieheni pieksee ne kaukaiset irtopanot ihan 100-0. Eikö ny mee jo jakeluun?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja martza »

Irtoseksin käyttö kuului joskus nuoruuteeni ja se taisi olla silloin ihan kivaa. Ei tarttenut sitoutua mihinkään, sen kuin nain kuin ori. Nyt, kun on suhteessa niin kyllä se seksi maistuu paljon, paljon, paljon paremmalta, oma kullan kanssa. Seksiin on tullut sitä kaivattua syvyyttä, nimittäin tuonne tunnepuolelle. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:nain kuin ori.
Anteeks nyt Martza, mut mä repesin tälle täysin. Sanat "naiminen", "ori" ja "oma kulta" samassa vaan nyt hauskuuttaa :lol:
Geetzu

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:Ihanaa. Taas yksi ketju, missä saa julkisesti kertoa olevansa moista rietastelua vastaan ja sen sopivan vain tietynlaisille ihimisille.
Minulle se sopi. Kierossa mielessäni kummastelen yhä (nyt erilaisenkin seksin kokeneena) miten joku ei voi nauttia Pelkästä Seksistä. Miten se vaatii ne tunteet ja ehkäpä luottamuksenkin. Kummastelen, mutta ymmärrän kyllä, tavallaan.
mustakikkeli

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

martza kirjoitti:Irtoseksin käyttö kuului joskus nuoruuteeni ja se taisi olla silloin ihan kivaa. Ei tarttenut sitoutua mihinkään, sen kuin nain kuin ori. Nyt, kun on suhteessa niin kyllä se seksi maistuu paljon, paljon, paljon paremmalta, oma kullan kanssa. Seksiin on tullut sitä kaivattua syvyyttä, nimittäin tuonne tunnepuolelle. :wink:
Näinhän kaikki väittävät julkisuudessa, ja toisaalta pettäminen tuntuu kuitenkin olevan yllättävän yleistä pidemmissä parisuhteissa. Ehkä niistä syrjähypyistä haetaan sitten vielä sitä kaivattua lisäsenttiä siihen "seksin syvyyteen".
WanhaPervo

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:ÖÖÄÄÄ siis? Yhdenillat jutut no no, kahdenillan jutut junou poks zäp?
:lol:

You are missing the point Young David.

Sanotaan nyt vaan että samaa olen saanut ainakin kahdesti. Ja että oma mieheni pieksee ne kaukaiset irtopanot ihan 100-0. Eikö ny mee jo jakeluun?
Selitys ymmärretty ja hyväksytty.
Geetzu

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Ehkä niistä syrjähypyistä haetaan sitten vielä sitä kaivattua lisäsenttiä siihen "seksin syvyyteen".
Ja ruokitaan egoa, halutaan vielä tuntea kelpaavansa. Ei riitä, että kelpaa rakkaalle ihmiselle, joka on vierellä sen kaiken muunkin kuin ulkoisen vuoksi, tarvitaan todistetta kelpaavansa ulkonäön puolesta Nussivalle Maailmalle. :]
mustakikkeli

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:Minulle se sopi. Kierossa mielessäni kummastelen yhä (nyt erilaisenkin seksin kokeneena) miten joku ei voi nauttia Pelkästä Seksistä. Miten se vaatii ne tunteet ja ehkäpä luottamuksenkin. Kummastelen, mutta ymmärrän kyllä, tavallaan.
Riippuu mitä on "pelkkä seksi" ja miten määrittelet "tunteet". Onko seksuaalinen himo toista kohtaan tunne? Vai eikö sitä voi syttyä valloittavaa henkilöä kohtaan, jos ei samalla tunne häntä kohtaan samanlaista syvää platonista rakkautta kuten esim. vanhempiaan ja lapsiaan kohtaan? Sen kyllä ymmärrän ettei ota eteen henkilön kanssa jota vihaa tai inhoaa, mutta oletusarvoisesti en suhtaudu noin täysin uusiin tuttavuuksiin.

Kovin monia pelkkiä yhden yön juttuja plakkarissani ei ole, mutta niihin muutamiin kuuluu sekä erittäin hyviä että varsin yhdentekeviä tapauksia. Yhdestäkään ei tietääkseni jäänyt minulle mitään traumoja; toisesta osapuolesta en osaa sanoa varmaksi, mutta en usko.

Lukumääräisesti eniten kokemusta minulla on lyhyiden seurustelusuhteiden (pari viikkoa => useita kuukausia) aikaisesta seksistä. Ilmeisesti ne lasketaan aina kuuluvaksi parisuhdeseksiin, vaikka mitään teräksenlujaa tunnesidettä ei välillemme ole välttämättä vielä syntynytkään niiden viikkojen aikana? Kokemusta on myös 7-8 vuotisen parisuhteen aikaisesta seksistä, jossa parhaat ajat siinä suhteessa ajoittuivat alkuvuosiin. Loppupuolella riidat veivät kyllä meikäläisenkin halut toista kohtaan. (ja ei, en harrastanut seksiä muiden kanssa niin kauan kunnes oli selvää ettei yhteenpalaamista enää ole)

Itse olen alkanut uskoa siihen näkemykseen että hyvässäkin tapauksessa parisuhde kypsyy aina vuosien/vuosikymmenten aikana alun kiihkeästä rakkaudesta enemmänkin ystävyyssuhteeksi (ja huonoissa tapauksissa vihanpidoksi tai totaaliseksi välinpitämättömyydeksi). Mielestäni tämä tulee vääjäämättä vaikuttamaan myös seksin kiihkeyteen; ystävienhän kanssa ei juurikaan harrasteta seksiä, vai? Toivottavasti juuri pariutuneet eivät ota tästä hernettä nenään, ja tämähän on vain minun henkilökohtainen luuloni ja kokemukseni. Onhan sitä elämässä ja parisuhteessakin paljon muutakin tärkeää kuin kiihkeä seksi, ei sitä välttämättä osaa enää sitten kaivatakaan. :P Ja ne jotka kaipaavat, varmaan sitten tekevät niitä syrjähyppyjä toiselta ja muilta salassa.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 19.06.2006 10:57. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Anteeks nyt Martza, mut mä repesin tälle täysin. Sanat "naiminen", "ori" ja "oma kulta" samassa vaan nyt hauskuuttaa
Se on hyvä, että sain sut iloiseksi :lol:


Ihan toisenlaista asiaa olisi ja se ei kuulu kylläkään tähän otsikkoon, mutta tietääkö kukaan tällaisesta asian vaikutuksesta, että, kun ystävättäreni on muuttamassa luokseni nyt syksyllä niin onko tällä asialla vaikutusta EX:ni elatusmaksuihin. Elikkä, kun olen YH-isänä(2*15v.lapset) tässä ollu niin EX:ni on maksanut mulle elatusmaksuja näistä, jotka ovat olleet alle lakisääteisen summan. Olemme tämän sopineet eron yhteydessä.
Kysymykseni kuuluukin eikö EX:ni ole edelleen velvollinen maksamaan nämä elatusmaksut? Eihän ystävättäreni ole velvollinen osallistumaan lasteni kuluihin, kun asumme yhdessä.

Toinen kysymys myös, että kun saan Kelalta yksinhuoltajakorostusta, vaikuttaako tämä tähän YH-lisään. Lapsenihan täyttävät ensi vuoden syksyllä jo 17 V, joten silloinhan loppuu lapsilisien maksu muutenkin.

- Juridista apua odottaen -
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Ihan toisenlaista asiaa olisi ja se ei kuulu kylläkään tähän otsikkoon, mutta tietääkö kukaan tällaisesta asian vaikutuksesta, että, kun ystävättäreni on muuttamassa luokseni nyt syksyllä niin onko tällä asialla vaikutusta EX:ni elatusmaksuihin. Elikkä, kun olen YH-isänä(2*15v.lapset) tässä ollu niin EX:ni on maksanut mulle elatusmaksuja näistä, jotka ovat olleet alle lakisääteisen summan. Olemme tämän sopineet eron yhteydessä.
Kysymykseni kuuluukin eikö EX:ni ole edelleen velvollinen maksamaan nämä elatusmaksut? Eihän ystävättäreni ole velvollinen osallistumaan lasteni kuluihin, kun asumme yhdessä.

Toinen kysymys myös, että kun saan Kelalta yksinhuoltajakorostusta, vaikuttaako tämä tähän YH-lisään. Lapsenihan täyttävät ensi vuoden syksyllä jo 17 V, joten silloinhan loppuu lapsilisien maksu muutenkin.

- Juridista apua odottaen -
Mun käsittääkseni sillä ei ole mitään väliä, vaikka ystävättäresi teille muuttaakin. Hänhän ei kuitenkaan ole lasten huoltaja?

Ootetaan että Tix tulee kertomaan totuuden.
Pehmis

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

martza kirjoitti:Toinen kysymys myös, että kun saan Kelalta yksinhuoltajakorostusta, vaikuttaako tämä tähän YH-lisään. Lapsenihan täyttävät ensi vuoden syksyllä jo 17 V, joten silloinhan loppuu lapsilisien maksu muutenkin.

- Juridista apua odottaen -
Tuota kelahommaa on syytä kysyä Kelasta, mutta kyllä jämpi on niin että mimmi joka muuttaa samaan talouteen ei vaikuta elatusmaksuihin mitenkään, koska hän ei ole elatusvelvollinen muksujen suhteen. Ne jotka mokaa, maksaa, piste. Ellei sitten adoptoi toisen muksuja.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:
Mun käsittääkseni sillä ei ole mitään väliä, vaikka ystävättäresi teille muuttaakin. Hänhän ei kuitenkaan ole lasten huoltaja?

Ootetaan että Tix tulee kertomaan totuuden
BUENO. Toivottavassti Tix käy lukemassa tämän osion alta. :wink:

Kyllä minä ja muutamat ei juridiikkaa lukeneet kaverini ovat myös sitä mieltä, että tämä ei saa vaikutta mitenkään elatusmaksuihin. Jo senkin takia, että ne ovat nyt jo alle lakisääteisten maksujen ja ysätävättärenihän ei ole velvollinen osallistumaan lasteni kuluihin.

Tuo KELAn homma on taasen hiukkasen kimurantti. Kävin KELAN sivuilla ja siellä sanotaan, että jos menee uusiin naimisiin tai asuu pitkään ns. aviollisessa suhteessa niin YH-lisä poistuu. Mikä on pitkä aika?
Lapsenihan täyttävät ensi vuoden syksyllä 17 V. Onko 1 1/2 vuotta pitkä aika vai EI. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Irtoseksi voi parhaimmillaan olla erittäin hyvää ja nautittavaa. Valitettavan harvoin se sitä on, mutta Niitä Kertoja Kun Se Oli, muistelee lämmöllä vuosien päästäkin. Enkä puhu nyt mistään "rakastelusta samisenin suloisten sävelten tahtiin" vaan reippaasta patjapolkasta eli kunnon panemisesta.
WanhaPervo

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti: Enkä puhu nyt mistään "rakastelusta samisenin suloisten sävelten tahtiin" vaan reippaasta patjapolkasta eli kunnon panemisesta.
"Heijaa kuppa kullinnupin vei
mutta tahtia se haitta ei
Satulaan kun nouset kulta
sängynjouset iskee tulta
Heijjaa, ruusut tulipunaiset"

Sävel trad. sanat Sa-int
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Kyllä sun kuuluisi tuosta Kelaan viipymättä ilmoittaa, sillä YH-korotukset kuuluvat vain yksin lastensa kanssa asuville. *tietää kokemuksesta*

Elatusmaksuissa taas ei ole mitään yksiselitteistä tietä, tietääkseni. Mikäli exäsi (tai sinä) haluaa maksut tarkistuttaa, on hänellä siihen oikeus. Oikeushan siitä sitten lopulta päättää, jos ette pysty asiasta sopimaan. Uuden kumppanisi tuloilla ei kai pitäisi olla vaikutusta asiaan, mutta olen vähän kuullut että kyllä voikin olla siinä tapauksessa, että hän vaikuttaa perheen taloudelliseen tilaan merkittävästi, samalla kun exä maksaa itsensä kipeäksi.
Pitää selvittää tämä KELAn tulkinta erikseen.
"Yksinhuoltajalla tässä laissa tarkoitetaan lapsilisän nostamiseen oikeutettua henkilöä, joka ei lapsilisän maksukuukauden alkaessa ole avioliitossa tai joka ennen maksukuukauden alkua on muuttanut puolisostaan erilleen yhteiselämän lopettamiseksi. Yksinhuoltajana ei kuitenkaan pidetä henkilöä, joka avioliittoa solmimatta jatkuvasti
elää yhteisessä taloudessa avioliitonomaisissa olosuhteissa toisen
henkilön kanssa."

Mitä tuohon elatusmaksuun tulee niin kuten kerroin jo aikaisemmin, se on nyt jo alta lakisääteinen minimimaksu EX:ltäni. Mulle riittää, että jatkaa maksamistaan entiseen tahtiin.
Katsotaan, mitä TIX osaa sanoa, jos häneltä en saa selventävää vastausta niin selvitä joltain juristilta sitten asiat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikö kestään muusta ole koomista, että ketju on "Irtoseksin ihanuus", ja täällä keskustellaan elatusmaksuista :lol:
Geetzu

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Eikö kestään muusta ole koomista, että ketju on "Irtoseksin ihanuus", ja täällä keskustellaan elatusmaksuista :lol:
Just hihittelin samaa. Kerrankin kun poikkesin tutusta hyvästä kaavastani ja yhden yön sijasta nussutin samaa miestä KAKSI yötä ja päivää, sattui se Maailman Ihanin Vahinko ja pimpistä plumpsahti myöhemmin 4 kiloa lovea. Nyt en kadu mut sillon plumpsahtamista odottaessani kirosin kyllä useasti; olisin vaan pysynyt niissä yhden yön jutuissa... Elatusmaksujakaan en ole saanut kuin kunnalta! :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sain kerran niin unelmamiestä, ettette uskokaan (tai siis kröhöm, oma kulta paras kulta, mutta tää oli kuin satukirjasta koko juttu)! Tosin aamulla sain tietää herran olevan varattu, ja olin suhteellisen helpottunut. Eihän tollasta namua olis voinu muille näyttää. Mutta hauskaa oli-

Pari muuta irtoseksisuhdetta on joskus parisen vuotta sitten ollut... Itse kun olen kovin fyysinen ihminen (halit & pusit kunniaan), niin harmittavan moni mies pitää just ja just kädestä kiinni. Pyh.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Irtoseksin ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Itse kun olen kovin fyysinen ihminen (halit & pusit kunniaan), niin harmittavan moni mies pitää just ja just kädestä kiinni. Pyh.
Voi sä olet niiiiiiiin oikeassa (kuten aina).