Bongaa mitä bongaat
Bongaa mitä bongaat
Oliskohan pitänyt tää suosiolla työntää ikiliikkujiin...
No kuiteskii...
Eilen Tuusulantiellä bongattu Volvo rekisterinumerolla TIS-517
Vähänks tätiä nauratti....
No kuiteskii...
Eilen Tuusulantiellä bongattu Volvo rekisterinumerolla TIS-517
Vähänks tätiä nauratti....
Re: Bongaa mitä bongaat
Joo, mä bongasin kerran poliisiauton, jonka rekkari oli GAY - jotain... Kytät on homoja!!11! hih hih!
Joo, ja sen Luu-5 oon bongannut kans joskus.Turbohaltija kirjoitti:Joo, mä bongasin kerran poliisiauton, jonka rekkari oli GAY - jotain... Kytät on homoja!!11! hih hih!
-
- Kitinäaddikti
Bongattu jo joku aika sitten musta pikkumersu HRA-47.
Oli jotenkin koominen.
Oli jotenkin koominen.
"I just had a near-life experience."
No en mä tarkoittanut, että auton rekkareita pelkästään... vaan kaikkea mikä ei kuulu "Bongaa Kityläinen" -osastoon
-
- Kitisijä
Toimisikohan olut hyvin kesäflunssalääkkeenä!?1Pehmis kirjoitti:Bongattu oluttölkki kädestä. Hitto, miten se siihen eksyi!11!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
En tiedä, testailen ja raportoin.aasi kirjoitti:Toimisikohan olut hyvin kesäflunssalääkkeenä!?1Pehmis kirjoitti:Bongattu oluttölkki kädestä. Hitto, miten se siihen eksyi!11!
Säiliöauton kyljessä TRANSUOTILA. Olisivat laittaneet väliviivan. Nyt mieleen tulee Jyrki Otila dragissa...
Tätä ihan samaa mä oon kans nauranu joskuskillkill kirjoitti:Säiliöauton kyljessä TRANSUOTILA. Olisivat laittaneet väliviivan. Nyt mieleen tulee Jyrki Otila dragissa...
Bongasin taas hopeanharmaan nelisilmäisen Celican. On ne vaan niin nättejä. Joku päivä vielä minulla on sellainen...
Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
-
- Kitisijä
Bongattu pedofiili.WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bongattu reps.Elppis kirjoitti:Bongattu pedofiili.WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Niin. Tämä on vaikea kysymys. Ei kai sille voi mitään, että 15 vuotiaat tytöt voivat näyttää ihquilta.Elppis kirjoitti:Bongattu pedofiili.WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
edit: sovitaan, että he olivat 16 vuotiaita (en tarkistanut papereita).
-
- Kitinän uhri
Jos joku bongaa mun työmotivaation jossain, niin pitäköön omana tietonaan. En usko että kaipaan sitä tällä jämäviikolla, seuraavaan neljään viikkoon en ainakaan halua tietää mitään sen liikkeistä.
Bongasin lounaalta palatessani auringossa palaneen goottitytön. Mitenkähän goottityttöparat selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
Bongattu vittuileva transumummo mun bussista. Ikävä kyllä se otus on usein mun dösäreitillä samassa bussissa. No oon mä bongannu usein rekkareita tyyliin SUG-123 (Sug= ime på svenska)
Kohta bongataan katkarapusalaatti! Nams!
Kohta bongataan katkarapusalaatti! Nams!
Mä taas olen miettinyt sitä, että onko näillä truehevareilla oikeesti jotain kylmäkalleja teipattuna ihoon. Meinaan kun itse läähättää ja hikoilee t-paidassa ja sortseissa, nämä nuoret hevaristit kulkevat nilkkoihin asti ylettyvissä mustissa rotseissaan ja bootseissaan aivan täysin coolina.AarneAnkka kirjoitti:Bongasin lounaalta palatessani auringossa palaneen goottitytön. Mitenkähän goottityttöparat selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
Viimeksi muokannut bedlam, 19.06.2006 12:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kysy Sudenhönkäykseltä.bedlam kirjoitti:Mä taas olen miettinyt sitä, että onko näillä truehevareilla oikeesti jotain kylmäkalleja teipattuna ihoon. Meinaan kun itse läähättää ja hikoilee t-paidassa ja sortseissa, nämä nuoret hevaristit kulkevat nilkkoihin asti ylettyvissä mustissa rotseissaan ja bootseissaan aivan täysin coolina.
Pikkasen ihmeteltiin kuin se pystyy olemaan niis mustissa vaatteissaan auringossa
Pitääpä kysästä. Tämä on nimittäin mietityttänyt jo kauan.ninnithequeen kirjoitti:Kysy Sudenhönkäykseltä.
Pikkasen ihmeteltiin kuin se pystyy olemaan niis mustissa vaatteissaan auringossa
Samalla tavoin kuin hentai-pelien kuusivuotiaan näköiset pallopäättäret ovat aina "18-vuotiaita" ja päähenkilöt harrastavat vaakamamboa vain ottovanhempiensa kanssa?WanhaPervo kirjoitti:Niin. Tämä on vaikea kysymys. Ei kai sille voi mitään, että 15 vuotiaat tytöt voivat näyttää ihquilta.Elppis kirjoitti:Bongattu pedofiili.WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
edit: sovitaan, että he olivat 16 vuotiaita (en tarkistanut papereita).
Helppoa, pitää olla TRVE sekä KVLT. Kyllä ne teinit vielä kasvaa ulos siitä, ja sitten hikoilevat shortseissaan.bedlam kirjoitti:Pitääpä kysästä. Tämä on nimittäin mietityttänyt jo kauan.ninnithequeen kirjoitti:Kysy Sudenhönkäykseltä.
Bongasin Maria Guzeninan Eläintarhan Nesteeltä n. 3 viikkoa sitten.
-
- Kitisijä
(Vastaan, vaikken ole gootti) Kaikki eivät rusketu, esim. minä. Istuin koko lauantain auringossa (tosin olin asianmukaisesti vaatettanut itseni, etten palele) enkä palanut kasvoistani enkä käsistäni (rohkenin kääriä hihat ylös iltapäivällä). En tosin myöskään ruskettunut, onneksi. En halua rusketusta, koska se vanhentaa ihoa (olen jo niin vanha, että tällaisia täytyy ajatella). Ehkä saisin olla iloinen, että voin oleilla auringossa aika huoleti eikä iholleni tapahdu mitään.AarneAnkka kirjoitti:...selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
Summa summarum: kaikki eivät yksinkertaisesti rusketu ja "sietävät" korkeitakin lämpötiloja.