Tätä ET VOI missata!
Tämä touhu menee mökkihöperöksi. Get a life, vaikka minulla ei olekaan.
Minua koskeva vaihtoehto on sikäli hankala, että olen ollut selvinpäin useita vuorokausia, ja silti uudelleeninnostunut Nussivalle Maailmalle haistatteluun. Lupaan vetää huomenna lärvit, jos vaikka muuttuisin omaksi lämminhenkiseksi itsekseni. Vai toimiiko se niin?
Minua koskeva vaihtoehto on sikäli hankala, että olen ollut selvinpäin useita vuorokausia, ja silti uudelleeninnostunut Nussivalle Maailmalle haistatteluun. Lupaan vetää huomenna lärvit, jos vaikka muuttuisin omaksi lämminhenkiseksi itsekseni. Vai toimiiko se niin?
"Lilo lakataan assosioimasta Nexieen automaagisesti"
Mä menetin uskoni tähän skenaarioon siinä vaiheessa kun näillä sivuilla lurkkaillut ystäväni, jonka olen tuntenut vuodesta -88 alkaen ja joka on ollut niin Lilon kuin minunkin koulukohtalotoverina kymmenen vuoden ajan, ennen rekkautumistaan* tänne kysyi minulta "kumpi sä sitten olitkaan".
Voi huokaus.
*niin, täällä on pian armeijallinen kieroja naisia
Mä menetin uskoni tähän skenaarioon siinä vaiheessa kun näillä sivuilla lurkkaillut ystäväni, jonka olen tuntenut vuodesta -88 alkaen ja joka on ollut niin Lilon kuin minunkin koulukohtalotoverina kymmenen vuoden ajan, ennen rekkautumistaan* tänne kysyi minulta "kumpi sä sitten olitkaan".
Voi huokaus.
*niin, täällä on pian armeijallinen kieroja naisia

Don't Panic!
Juu-u. Kuten Nexie, en minäkään tällä kokemuksella suostu uskomaan että meitä alettaisiin lähi- tai edes kaukaisemmassakaan tulevaisuudessa käsitellä erillisinä ihmisinä. (tai no, ihmisinä ylipäätään...?:roll: )
Toisaalta, Aljan KUULUISI saada miss KesäKitynä ja äkkiä, mites se palkintohomma nyt menikään...?
Taitaa kummiskin tuo Gattaca-vaihtoehto toteutua.
Toisaalta, Aljan KUULUISI saada miss KesäKitynä ja äkkiä, mites se palkintohomma nyt menikään...?

Taitaa kummiskin tuo Gattaca-vaihtoehto toteutua.

Kyllä noista vaihtoehdoista todennäköisemmältä tuntuis Tuo Gattan karhuilu ja nussivan maailman voivottelu... muut jokseenkin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kuulostaa utopiselta vaihtoehdolta.
P.S Gee onko sulla vauvakuume, vai onko tuo hiljalleen tiedon hivuttamista että pikku gee part 2 on tulossa *hyrrutelusmaximuspakko*
P.S Gee onko sulla vauvakuume, vai onko tuo hiljalleen tiedon hivuttamista että pikku gee part 2 on tulossa *hyrrutelusmaximuspakko*
Ei nää mun päästä ollu, chatissa nuo vaan lukee mua kuin avointa Geetzua. Masukuumeen myönnän, mut aion testata onepackin kasvatusta safkalla... Nää oli viel yöllä niin hauskoja juttuja että hohhoijjaa, ois melkein voinu valita sen "paras perse" -gallupin.Filovirus kirjoitti:Gee onko sulla vauvakuume, vai onko tuo hiljalleen tiedon hivuttamista että pikku gee part 2 on tulossa *hyrrutelusmaximuspakko*

Minun mielestäni tällaiset täysin henkilökohtaiset gallupit pitäisi kieltää lailla. Olen syvästi loukkaantunut, että minut on jälleen kerran valittu herjaamisen kohteeksi. Olenkin alkanut pitämään kirjaa Wordpadilla, ja lisään sinne aina "salaliitto.rtf"-nimiseen tiedostoon kaikki gallupit missä minut mainitaan. Kun olen saanut vaakarivin bingon täyteen, lähetän asiasta julkisen nöyryytyspyynnön aasin intternotin palveluntarjoajalle. Katsotaan sitten, nauratteko enää minulle Kityssä.
No tottakaiHerra Manala kirjoitti:Minun mielestäni tällaiset täysin henkilökohtaiset gallupit pitäisi kieltää lailla. Olen syvästi loukkaantunut, että minut on jälleen kerran valittu herjaamisen kohteeksi. Olenkin alkanut pitämään kirjaa Wordpadilla, ja lisään sinne aina "salaliitto.rtf"-nimiseen tiedostoon kaikki gallupit missä minut mainitaan. Kun olen saanut vaakarivin bingon täyteen, lähetän asiasta julkisen nöyryytyspyynnön aasin intternotin palveluntarjoajalle. Katsotaan sitten, nauratteko enää minulle Kityssä.