Hiukkasen niinkuin jatkoa sille Geetzun aloittamalle ketjulle vanhassa kityssä

Aloitan parilla tarjan kuvalla, josta tykkään... Jälkimmäisen kuvan keikalla kun olisi ollut niin.... uuh

Tarja tummissa
EnkeliTarja
Odotin Halosen kuvia... Turunen on kyllä nam. Se MM-kisojen avais-esiintyminen oli täydellinen, en ollu tajunnu fantasioida hänestä niin märkänä. Nyt tajuan. :pDumaaja kirjoitti:Aloitan parilla tarjan kuvalla, josta tykkään...
Tässä se on! Tämmösen kanssa harrastaisin tyttöseksiä.SingleMalt kirjoitti:Catherine on paras, kaunein ja ihanin.
Catherine Bell
Unohditko napit aamulla?Geetzu kirjoitti:Odotin Halosen kuvia...Dumaaja kirjoitti:Aloitan parilla tarjan kuvalla, josta tykkään...
Who the f**k is Catherine Bell?SingleMalt kirjoitti:Catherine on paras, kaunein ja ihanin.
Näyttelijätär. 38 vee.. Huoh... mikä jumalatar..'killkill kirjoitti:Who the f**k is Catherine Bell?SingleMalt kirjoitti:Catherine on paras, kaunein ja ihanin.
Ohho! No sitten. Vanhempi kuin minä (uskomatonta eikö totta) ja näyttää paremmalta bikineissä kuin minä (kerrassaan flipauttava väite)SingleMalt kirjoitti:Näyttelijä. 38 vee.. Huoh... mikä jumalatar..
Joo, on todella hottis Nainen. Antaisin vasemman jalkani, jos pääsisin pykälään.killkill kirjoitti: Ohho! No sitten. Vanhempi kuin minä (uskomatonta eikö totta) ja näyttää paremmalta bikineissä kuin minä (kerrassaan flipauttava väite)
Käykö tää?Gina kirjoitti: Tommi Evilän kuvan, mutta en löytänyt sopivaa.
Ooh...SingleMalt kirjoitti:Käykötää?Gina kirjoitti: Tommi Evilän kuvan, mutta en löytänyt sopivaa.
Ööh ... näiden piti olla erotiikkaa.
Eihän toi vaahto paha ollu.Tix kirjoitti:Ööh ... näiden piti olla erotiikkaa.
No hitto...eipä tässä voi kuin yhtyä näihin jo aikaisemminkin ylistäviin lausuntoihin. Kovasti pidän myösMonica Belluccista. Suunnilleen samaa ikäluokkaa tuon Bellin kanssa.SingleMalt kirjoitti:Catherine on paras, kaunein ja ihanin.
Catherine Bell
Pitää paikkansa. Jotain surullisen käsittämötäntä kauneutta. Mystisen hyvän näköinen.Think kirjoitti:Irinassa on jotain mieletöntä vetovoimaa...