Vesa ei tajuu.sinkkumatti kirjoitti: Mitkäs ne on?

Homo.Herra Manala kirjoitti:Uusehdotan "Harrastukset"-alueen nimeksi "Harrastukset ja kodinhoito", jotta mm. kokkailu- ja kotitalousasiat ymmärtää helpommin liittää ja perustaa tuon aihealueen alle.
Eikö paskasta puhuminen parhaiten sovi paskanjauhantaan?ElanorRaven kirjoitti:Nyt Kityn suuri hygienia- ja siisteyskyselykin sopisi varmaan mukavammin tuonne Harrastukset ja kodinhoito -alueelle (tällä hetkellä Paskanjauhannassa).
Toden sanoakseni arvostan homoja enemmän kuin lutkia.Filovirus kirjoitti:Vaihdoit sitten lutkittelun homoiluun?Gattaca kirjoitti:
Homo.
Niin, minä tosiaan korjaan omat runkkupaperini omilta lattioiltani. Mitenkäs se teillä menikään? Kenties hieman vähemmän homosti mutta ehkä aavistuksen verran enemmän insestimäisesti?Gattaca kirjoitti:Homo.Herra Manala kirjoitti:Uusehdotan "Harrastukset"-alueen nimeksi "Harrastukset ja kodinhoito", jotta mm. kokkailu- ja kotitalousasiat ymmärtää helpommin liittää ja perustaa tuon aihealueen alle.
Tjaa. Eikö runkkaaminen nyt kuitenkin ole ihan määritelmällisesti joka tapauksessa aina sekä homoseksuaalinen että insestinen akti?Herra Manala kirjoitti:Niin, minä tosiaan korjaan omat runkkupaperini omilta lattioiltani. Mitenkäs se teillä menikään? Kenties hieman vähemmän homosti mutta ehkä aavistuksen verran enemmän insestimäisesti?
Itse runkkaaminen kyllä, mutta kyse olikin runkkupapereiden lattioiltakorjaamisesta.urpiainen kirjoitti:Tjaa. Eikö runkkaaminen nyt kuitenkin ole ihan määritelmällisesti joka tapauksessa aina sekä homoseksuaalinen että insestinen akti?Herra Manala kirjoitti:Niin, minä tosiaan korjaan omat runkkupaperini omilta lattioiltani. Mitenkäs se teillä menikään? Kenties hieman vähemmän homosti mutta ehkä aavistuksen verran enemmän insestimäisesti?
Nojaa.. harvoin se äitee on mun roskia korjannut.. ja mistä se tietää mitä vessapaperimöykkyjen sisällä on. Luulee kai että pojalla on tosi paha nuhaHerra Manala kirjoitti:Niin, minä tosiaan korjaan omat runkkupaperini omilta lattioiltani. Mitenkäs se teillä menikään? Kenties hieman vähemmän homosti mutta ehkä aavistuksen verran enemmän insestimäisesti?Gattaca kirjoitti:Homo.Herra Manala kirjoitti:Uusehdotan "Harrastukset"-alueen nimeksi "Harrastukset ja kodinhoito", jotta mm. kokkailu- ja kotitalousasiat ymmärtää helpommin liittää ja perustaa tuon aihealueen alle.
Juu ei varmaan ikinä arvaa. Äitit on nimittäin aivan sairaan tyhmiä. Kun sellainen kiinni liimautunut, ritisevä ja 3x normaalin räkäpaperin verran painava paperimöykky tulee vastaan, äiti ilman muuta ajattelee että pojalla on vaan tosi paha nuha.Gattaca kirjoitti:Nojaa.. harvoin se äitee on mun roskia korjannut.. ja mistä se tietää mitä vessapaperimöykkyjen sisällä on. Luulee kai että pojalla on tosi paha nuha
Minä yleensä runkkaan monin kerroin taitettuun vessapaperiin. Sittenkin saa varsinkin koneen ääressä runkatessa varoa, ettei sperma reisille valu. Mällin lennettyä taitan sen ekan paperin ja kuivaan toisella vastaavalla kyrpäni. Ne sitten käärin vessapaperipallon sisään. Lopuksi (koska en kyrpää useinkaan pese ja turhaa se heti runkin jälkeen olisikin) käärin kyrpäni ympärille vessapaperista eräänlaisen vaipan, ettei jälkivuoto haise boksereissani. Mutta kun sen käärii jälkiseisokin ympärille, se pilin pienetessä löystyy ja usein tipahtaa lahkeestani jossain kiusallisessa paikassa, viimeksi kaupassa.Herra Manala kirjoitti: Juu ei varmaan ikinä arvaa. Äitit on nimittäin aivan sairaan tyhmiä. Kun sellainen kiinni liimautunut, ritisevä ja 3x normaalin räkäpaperin verran painava paperimöykky tulee vastaan, äiti ilman muuta ajattelee että pojalla on vaan tosi paha nuha.
Totta, koirilla on kummallinen himo ihmisten limaan.AarneAnkka kirjoitti:Tosin yleensä koirat löytävät ja syövät ne ennen äitejä...
Toi on kuin joku jo ensipainoksensa aikaan konkurssiin menevä, väkisinväännetty, J. Ahde-vetoinen aikakausilehti. Hyi saatana!Clay kirjoitti:Harrastukset ja kodinhoito kuulostaa luotaantyöntävän kuivalta ja tylsältä - sen voisi korvata jollain hienommalla ja mediaseksikkäämmällä sanalla, kuten Lifestyle