Sinulle on YV.aasi kirjoitti:Kyllä, jos sen saisi giffinä ja läpinäkyvällä taustalla.ninnithequeen kirjoitti:Oisko mahdollisuutta saada tuo Sinkkumatin ehana possuhymiö ihan tuonne hymiöihin?
[edit]Toinenkin hymiöehdotus (c)Elukka[/edit]
Sinulle on YV.aasi kirjoitti:Kyllä, jos sen saisi giffinä ja läpinäkyvällä taustalla.ninnithequeen kirjoitti:Oisko mahdollisuutta saada tuo Sinkkumatin ehana possuhymiö ihan tuonne hymiöihin?
En ole törmännyt, enkä nytkään pienellä selailulla löytänyt.Herra Manala kirjoitti:Onkos tähän softaan saatavissa jotain pluginia tms., joka osaisi ilmoittaa, jos jossain ketjussa on quotattu omaa tekstiä jonkun toisen toimesta? Niinkuin antaisi siitä jonkun notifyn tai vaikka yksityisviestin tyyliin "Sinua on lainattu alueella sejase ketjussa sejase <linkki ketjuun & viestin numeroon>".
Ihan kuin mun passikuva.-Superior- kirjoitti:En yhtään tykkää tästä hymiöstä. Sillä näkyy hampaat, mikä saa yksinkertaisen teennäisen hymyn vaikuttamaan harhaanjohtavasti naurulta!
Kävikö mielessä että jotkut haluavat sieltä tarkkailla syömisiään?-Superior- kirjoitti:Voisiko osiosta Ikiliikkujat lukita ketjun Ruokapäiväkirjat? Se on varmastikin täyttänyt jo tehtävänsä kokemusperäisenä, induktiivisena tutkimusaineistona ja siten hyödytön jatkaa. Etenkin kun samat ruokailijat näyttävät olevan siellä jatkuvasti äänessä päivittäisillä silliperunoillaan. Aasi?
Kannatan, ja samaan hengenvetoon vaadin ylläpitoa markkinoimaan paremmin 'juku mikä luku'-ketjua. Toimeen!-Superior- kirjoitti:Voisiko osiosta Ikiliikkujat lukita ketjun Ruokapäiväkirjat? Se on varmastikin täyttänyt jo tehtävänsä kokemusperäisenä, induktiivisena tutkimusaineistona ja siten hyödytön jatkaa. Etenkin kun samat ruokailijat näyttävät olevan siellä jatkuvasti äänessä päivittäisillä silliperunoillaan. Aasi?
Voisiko koko ikiliikkujat-alueen lukita, poistaa, polttaa, deletoida, hukuttaa tai jopa ampua. Se on maksakastike.-Superior- kirjoitti:Voisiko osiosta Ikiliikkujat lukita ketjun Ruokapäiväkirjat? Aasi?
Noh noh, poikaseni.Sinkkumatti kirjoitti:Voisiko koko ikiliikkujat-alueen lukita, poistaa, polttaa, deletoida, hukuttaa tai jopa ampua. Se on maksakastike.-Superior- kirjoitti:Voisiko osiosta Ikiliikkujat lukita ketjun Ruokapäiväkirjat? Aasi?
Tämäkö on yleisoikeutus kaikelle? Ripulipaska haisee lämpimällä ilmalla voimakkaalle ja kauan.ninnithequeen kirjoitti:Eihän niitä tarvitse edes avata niitä ketjuja, jotka eivät kiinnosta.
Mielessäni kävi itse asiassa helposti dokumentoitavissa oleva wordidokki! Tai pensseli ja väriliidut.ninnithequeen kirjoitti:Kävikö mielessä että jotkut haluavat sieltä tarkkailla syömisiään?
No, kyllä minä ainakin tykkäsin kun kanssakityilijät kommentoivat sapuskoimisiani ja antoivat vinkkejä ruokavalion suhteen...-Superior- kirjoitti:Mielessäni kävi itse asiassa helposti dokumentoitavissa oleva wordidokki! Tai pensseli ja väriliidut.ninnithequeen kirjoitti:Kävikö mielessä että jotkut haluavat sieltä tarkkailla syömisiään?
Annaks rahaa kans?ninnithequeen kirjoitti:Noh noh, poikaseni.
Nii mutku Jos Mä En Lue Ni Ei Tartte Muidenkaan Lukee™.ninnithequeen kirjoitti:Ei siis tarvitse lukea kaikkea, ystäväiseni.
Itsellänikin on silloin tällöin hyvin suuria vaikeuksia ymmärtää huumoria. Etenkin jos se on sellaista, jota on korostettava hymiöillä ollakseen käsitettävissä huumoriksi.Elukka kirjoitti:Nii mutku Jos Mä En Lue Ni Ei Tartte Muidenkaan Lukee™.
Ja parhain paikka vaikeasti avautuvalle huumorille on tietenkin kehityskeskustelu?-Superior- kirjoitti: Itsellänikin on silloin tällöin hyvin suuria vaikeuksia ymmärtää huumoria. Etenkin jos se on sellaista, jota on korostettava hymiöillä ollakseen käsitettävissä huumoriksi.
Parempi vain luottaa laiskuuteeni, joskus muhun tunnutaan asetettavan aivan liian suuria odotuksia.-Superior- kirjoitti:Älä huoli, luotan kyllä Aasin älyyn.
Ei, koska sitten ne paskat valuvat muille alueille. Käyn aniharvoin Ikiliikkujat-keskustelussa, ja mielestäni on hyvä että kaikki fååkes-tyyliset "keskustelut" on keskitetty sinne. Helpompi välttää.Sinkkumatti kirjoitti:Voisiko koko ikiliikkujat-alueen lukita, poistaa, polttaa, deletoida, hukuttaa tai jopa ampua. Se on maksakastike.-Superior- kirjoitti:Voisiko osiosta Ikiliikkujat lukita ketjun Ruokapäiväkirjat? Aasi?
Kyllä se minusta toimii. Joskin hankalasti.NuoriDaavid kirjoitti:Onko hakutoiminto käytössä ja toimiiko se?