Väsynyttä.Elmi kirjoitti:En oikein ymmärrä, mitä yritätte vihjailla. Enkö ole tervetullut Kitinään?
KehitysKeskustelu
Re: KehitysKeskustelu
Mitä *ittua viidakkokirja?
Äsken kun tietokanta pätkäisi hetkeksi viestiä lähetettäessä niin takaisin sivulle tullessani olin edelleen kirjautuneena sisälle, mutta sivun yläreunassa luki "kirjaudu sisään".
Onneksi suostui uudelleenkirjautumaan toisella yrittämällä.
Äsken kun tietokanta pätkäisi hetkeksi viestiä lähetettäessä niin takaisin sivulle tullessani olin edelleen kirjautuneena sisälle, mutta sivun yläreunassa luki "kirjaudu sisään".
Onneksi suostui uudelleenkirjautumaan toisella yrittämällä.
-
- Kitinän uhri
Ja mun mielestä kaapista pitäis vaan ihan rohkeesti tulla tupasuttaa ulos ja kyllä se siitä junou..wink wink!!Geetzu kirjoitti:Tän tosikon mielestä nää urpot vitun tuplanikkipeelot pitäis kieltää.
Ollaan vaan ja nautitaan
Mä luulen, että porukkaa ei enää edes juurikaan kiinnosta koska jouskasetä tulee kaapista pihalle. Wink wink.jouden-za kirjoitti:Ja mun mielestä kaapista pitäis vaan ihan rohkeesti tulla tupasuttaa ulos ja kyllä se siitä junou..wink wink!!
-
- Kitinän uhri
Mitäpä jos tullaan yht aikaa tiätsä sillai niin siinä olis sulle winkkiä.Geetzu kirjoitti:Mä luulen, että porukkaa ei enää edes juurikaan kiinnosta koska jouskasetä tulee kaapista pihalle. Wink wink.jouden-za kirjoitti:Ja mun mielestä kaapista pitäis vaan ihan rohkeesti tulla tupasuttaa ulos ja kyllä se siitä junou..wink wink!!
Muuten onko toi perseselkäsettikuva susta vai jostain muusta pitsistä?
Ollaan vaan ja nautitaan
Pohdi pohdi... Laittaisiko pikkugeetzu juuri tuollaisen kuvan itsestään?jouden-za kirjoitti:Muuten onko toi perseselkäsettikuva susta vai jostain muusta pitsistä?
-
- Kitinän uhri
Kyssäasetelman voisi laittaa uusiksi ja suurin piirtein näin: Minkälaisen muun kuvan ihan ok:n näköinen skorppari voisi itsestään laittaa?Geetzu kirjoitti:Pohdi pohdi... Laittaisiko pikkugeetzu juuri tuollaisen kuvan itsestään?jouden-za kirjoitti:Muuten onko toi perseselkäsettikuva susta vai jostain muusta pitsistä?
Laittaisiko kenties sellaisen jossa sitä "sexuaalisuutta" ei millään tavalla ole havaittavissa?
Yllätä mut!!
Ollaan vaan ja nautitaan
(Saamme ehkä ikuisen kitinäbannin tämän ketjun spämmäilystä!)jouden-za kirjoitti:Yllätä mut!!
Onhan mulla helvetti ollu maitoa tihkuva erittäin ällöttävä turvonnut rintakin joskus tossa pikkukuvana. Ja pössyttelevä hetkenikin ikuistettu... Mutta en minä sentään lähes paljasta pyllyäni esittele. Noin eroottisesti niinq. Sehän veisi uskottavuuden muuten niin asialliselta kitinäminältäni.
-
- Kitinän uhri
Geetzu kirjoitti:(Saamme ehkä ikuisen kitinäbannin tämän ketjun spämmäilystä!)jouden-za kirjoitti:Yllätä mut!!
Onhan mulla helvetti ollu maitoa tihkuva erittäin ällöttävä turvonnut rintakin joskus tossa pikkukuvana. Ja pössyttelevä hetkenikin ikuistettu... Mutta en minä sentään lähes paljasta pyllyäni esittele. Noin eroottisesti niinq. Sehän veisi uskottavuuden muuten niin asialliselta kitinäminältäni.
No ei saada, koska juttuhan on niin että ensinnäkin Elppis haluaa mua mut enhän voi antaa ku ollaan silleen niin virtuaalisti. AasiKin kuuluu mun fanittajiin ja mä vähän ehkä jopa luulen et se haluis vähän ehkä treffataki mua mut enhän uskalla oikein ja sehän mestari asuu siellä Oulussakin niin en pääse.
Tosin kyllä Nouweita olisin voinut helposti lähtee moikkaa ja ehkä olisin voinut sille antaakin, mutta kun olen joutunut tätä Helsingin seutua tässä huoltamaan urakalla.
Niin ja Guarterdokki voi kyllä vähän vaan salaisesti musta tykkäillä koska haluisi sitä pillua varmaan itsekin joskus maistella, niin ja se näyttää muuten ihan Sennalta siinä yhessä kuvassa uuuh.
Ja mitä sun minään tulee, niin ei sitä enää millään muuteta joten ole oma itsesi ja anna tulla..
Ollaan vaan ja nautitaan
-
- Kitisijä
Mistä kehityksestä te kaksi puhutte?
*heristää*
*heristää*
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitinän uhri
Elppis kirjoitti:Mistä kehityksestä te kaksi puhutte?
*heristää*
No tietenkin tän kityn sexuaalisesta kehityksestä. Ja olenkin vähän ajatellut että tähän kehitysfoorumiin voisi valita joitain henkilöitä vetämään sitä tai sen kehityslinjaa.
Mutta en oikein tiedä että ketkä siihen pitäisi valita. Mieleeni tulisi äkkipakolla seuraavanlainen ryhmä:
1. Släm
2. Segma
3. Turbohaltija
4. Blissi
5. Eweri voman
Ja vähemmistön edustajia:
mm.
6. Poitsu
7. Manala
8. killi
9. Elco
Tästä voisin laittaa äänestyksen et minkälainen ryhmittymä olisi paras, mutta en osaa laittaa äänestystä.
Ollaan vaan ja nautitaan
-
- Kitisijä
Olisi erittäin kehittävää, jos ihmiset osaisivat käyttää tinyurl-toimintoa niissä tapauksissa, jolloin sivulle postattu nettiosoite on niin pitkä, että se häiritsee sivun luettavuutta. Kuten esimerkiksi ketjussa "Kaikille vähemmän vapaa-aikaa".
http://tinyurl.com/
http://tinyurl.com/
-
- Kitinän uhri
Mielestäni vielä parempi on käyttää noita url-tageja. Tällön linkistä ainakin saattaa nähdä minne se johtaa. Kopioin tähän nyt varuiksi vielä ohjeen toisesta ketjusta:-Superior- kirjoitti:Olisi erittäin kehittävää, jos ihmiset osaisivat käyttää tinyurl-toimintoa niissä tapauksissa, jolloin sivulle postattu nettiosoite on niin pitkä, että se häiritsee sivun luettavuutta. Kuten esimerkiksi ketjussa "Kaikille vähemmän vapaa-aikaa".
[ url = http: osoite ] Linkin näkyvä teksti [ / url ]
ja ylimääräiset välilyönnit pois tageista.
Kesä meni jo!
Eli kellon voisi siirtää normaaliaikaan, joka myös talviaikana tunnetaan.
Eli kellon voisi siirtää normaaliaikaan, joka myös talviaikana tunnetaan.
-
- Kitisijä
Totanoisni. url-tagit ei tunnu tykkäävän sulkeista http://-osoitteissa. Pystyyköhän codemaster korjaamaan asiaa, vaikka eihän maailma siihen tietenkään kaadu?
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
Sulkumerkit ( ja ) voi korvata merkinnöillä %28 ja %29.Clay kirjoitti:Totanoisni. url-tagit ei tunnu tykkäävän sulkeista http://-osoitteissa. Pystyyköhän codemaster korjaamaan asiaa, vaikka eihän maailma siihen tietenkään kaadu?
Ehkä tuolle voisi jotain silti tehdäkin.
Jokos aaasimus on keksinyt, miten gif-kuvat saisi toimimaan gallerioissa?
-
- Kitisijä
Näköjään gif-tuki löytyy taas patentin raukeamisen myötä tarvittavasta kirjastosta, joten nyt toimii.SingleMalt kirjoitti:Jokos aaasimus on keksinyt, miten gif-kuvat saisi toimimaan gallerioissa?
Taas näkyy "Alexa" pääsivulla, samoin kuin "Googlebot".
Wad is dis?
Wad is dis?
Saisikos tänne jotenkin sellaisen palvelun, jossa näkyisivät kirjoittajien kirjoittmien viestien määrä suurimmasta pienimpään esimerkiksi viimisen viikon tai kuukauden ajalta? Siitä olisi mukava esimerkiksi katsoa, moniko reilusta 500 rekkautuneesta on aktiivisia.
e.
e.
Tästä ehdotuksesta voisi antaa kitinän Stalkkerizmo-palkinnon. Ihan hyvä ehdotus.eps kirjoitti:Saisikos tänne jotenkin sellaisen palvelun, jossa näkyisivät kirjoittajien kirjoittmien viestien määrä suurimmasta pienimpään esimerkiksi viimisen viikon tai kuukauden ajalta? Siitä olisi mukava esimerkiksi katsoa, moniko reilusta 500 rekkautuneesta on aktiivisia.
e.
-
- Kitisijä
Äh, taidan ottaa mokomat pois näkyvistä kun ei tieto taida kiinnostaa muita kuin minua ja minuakin hyvin vähän.Dumari kirjoitti:Taas näkyy "Alexa" pääsivulla, samoin kuin "Googlebot".
Kertovat siitä että joku hakukone on ryömimässä Kitinän sisältöä läpi.
-
- Kitisijä
En nyt tiedä alanko tätä reaaliaikaisesti tekemään, mutta nyt ohessa viimeisen seitsemän vuorokauden aikana viestejä kirjoittaneet.eps kirjoitti:Saisikos tänne jotenkin sellaisen palvelun, jossa näkyisivät kirjoittajien kirjoittmien viestien määrä suurimmasta pienimpään esimerkiksi viimisen viikon tai kuukauden ajalta? Siitä olisi mukava esimerkiksi katsoa, moniko reilusta 500 rekkautuneesta on aktiivisia.
Koodi: Valitse kaikki
mysql> select username, count(*) from phpbb_users join phpbb_posts on (user_id = poster_id) where post_time > (unix_timestamp() - (86400 * 7)) group by username order by count(*) desc;
+-----------------+----------+
| username | count(*) |
| SingleMalt | 178 |
| Stadinarska | 127 |
| Keikaus | 123 |
| ninnithequeen | 102 |
| Ann | 82 |
| Sheetlord | 69 |
| Dumari | 68 |
| NuoriDaavid | 63 |
| Bliss | 60 |
| CandyMan | 58 |
| Yönmustaritari | 54 |
| silsis | 53 |
| Bluntly | 50 |
| Rouva Pupu | 49 |
| Lolita | 45 |
| slam | 44 |
| Niba | 43 |
| mustaenkeli | 43 |
| EveryWoman | 42 |
| millivanilli | 40 |
| Suvinen | 37 |
| RolloTomasi | 36 |
| bedlam | 35 |
| irmelianneli | 34 |
| feliformia | 34 |
| elco | 34 |
| BettyB. | 29 |
| Lilo | 29 |
| Sannnu | 27 |
| Ihminen | 26 |
| Razormaid | 26 |
| Elukka | 25 |
| Xiberia | 24 |
| Mylwin | 24 |
| SaintJohnPerse | 24 |
| Edith | 23 |
| imbesiili | 23 |
| aimohaiku | 22 |
| Melnais | 21 |
| sipsi | 20 |
| -Superior- | 20 |
| Aito_Johanna | 20 |
| Vaola | 20 |
| Hellu | 19 |
| NomenNescio | 19 |
| par-sky | 18 |
| aasi | 18 |
| safi | 17 |
| Clay | 16 |
| huima | 15 |
| syttiK | 14 |
| PerttiMakimaa | 14 |
| Think | 13 |
| Mulli75 | 13 |
| JoeB | 13 |
| hermine | 12 |
| Kristus | 11 |
| Kid | 10 |
| Leila | 10 |
| brona | 9 |
| Camilla | 8 |
| mdm | 8 |
| So Easy | 8 |
| Enttu | 8 |
| Chap | 8 |
| selika | 7 |
| voyager2 | 7 |
| Riemumieli | 6 |
| nexie | 6 |
| urpiainen | 6 |
| Homeboy65 | 6 |
| Canine | 5 |
| Lapitii | 5 |
| nokkaelain | 5 |
| jouden-za | 5 |
| Jyrki73 | 4 |
| Mida | 4 |
| ak | 4 |
| PaulaP | 4 |
| BrianW | 4 |
| kaakki | 4 |
| martza | 3 |
| eps | 3 |
| McJanne | 3 |
| nowaysis | 3 |
| Georgina | 3 |
| obah | 3 |
| cardic | 3 |
| mölli | 3 |
| sivustahuutaja | 2 |
| SikaMika | 2 |
| Nasalspray | 2 |
| volkkari1976 | 2 |
| Vadim | 2 |
| KuumaKissa | 2 |
| Feiz | 2 |
| Elppis | 1 |
| rontti26 | 1 |
| Tsaari | 1 |
| Ashmamies | 1 |
| CoqAuVin | 1 |
| pix | 1 |
| Haemaeraemies | 1 |
| saira | 1 |
| KisSandra | 1 |
| aydemir | 1 |
| RAM13 | 1 |
| Quarter | 1 |
| zula | 1 |
| Smailer | 1 |
110 rows in set (0.36 sec)
-
- Kitisijä
No nyt kun tietää mitä helkkaria ne ovat, niin jo vain kiinnostaa. Älä ota ainakaan heti pois.aasi kirjoitti:Äh, taidan ottaa mokomat pois näkyvistä kun ei tieto taida kiinnostaa muita kuin minua ja minuakin hyvin vähän.Dumari kirjoitti:Taas näkyy "Alexa" pääsivulla, samoin kuin "Googlebot".
Kertovat siitä että joku hakukone on ryömimässä Kitinän sisältöä läpi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."