Tarviiko ryömiä? robots.txt:iä peliin.aasi kirjoitti: Kertovat siitä että joku hakukone on ryömimässä Kitinän sisältöä läpi.
KehitysKeskustelu
Re: KehitysKeskustelu
-
- Kitisijä
Ui, ui.. Nyt ois varmaan hyvä hetki miettiä tunnusten poistoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vai onko se vaan niin, että sulla ei ole elämää, kun Jopi on puistossa?Ann kirjoitti:Ui, ui.. Nyt ois varmaan hyvä hetki miettiä tunnusten poistoa.
-
- Kitisijä
Isäs on lääkäri.silsis kirjoitti:sulla ei ole elämää
Elämää on nyt enempi täällä intternetissä, kun pääsee kätevästi sängystä geimeihin.
Ää, pitää näemmä tästä lähin tehdä koulutöitä koneella, jossa ei ole nettiyhteyttä!1
Ryhähähä. Miten niin duunit ei ole napanneet. Sitä taitaa näköjään olla aika nostaa palstalta kytkintä, ennen kuin palkanmaksaja huomaa.
Pai. Taas.
Pai. Taas.
-
- Kitisijä
Olis hienoa, jos ton listan laittaisi tahmaksi johonki ja vaikka kerran viikossa päivittäis aina, esim. sunnuntai-iltana.
Nyt penikseni on fantastinen!
Kaikki listat, etenkin TOP-listat kiinnostavat. Ehdottaisin myös päivä- ja viikkokohtaisten ALL-TIME-TOP-listojen julkaisua. Tein muuten ensimmäiset tilastoni jo ala-asteella, kun en malttanut odottaa Urheiluruudun kiekkoliigan taulukkoaClay kirjoitti:Olis hienoa, jos ton listan laittaisi tahmaksi johonki ja vaikka kerran viikossa päivittäis aina, esim. sunnuntai-iltana.

-
- Kitisijä
silsis kirjoitti:etenkin TOP-listat kiinnostavat.

Kuka töi örkki on? Kun en tiedä, niin luulen, että kaikki nauravat mulle, enkä tiedä miksi. Kerro heti! Nauraa ne muutenkin...
-
- Kitisijä
Mä olis veikannut ton elokuvan oikein, mut pelotti vastata, jos olis mennyt väärin. Oisit kuitenkin haukkunut heikkolahjaiseksi.Ann kirjoitti:Sormusten Herrasta se Rohanin kuningas.
-
- Kitisijä
Nääh. Nää hommat meillä on ollut tapana hoitaa seläntakana.silsis kirjoitti:Oisit kuitenkin haukkunut heikkolahjaiseksi.
Meilläpäin heikkolahjaiset ristitään lipunmyyjien nimillä ja painotetaan että sun housuissa ei ole kuin yksi puntti.Ann kirjoitti:Nääh. Nää hommat meillä on ollut tapana hoitaa seläntakana.silsis kirjoitti:Oisit kuitenkin haukkunut heikkolahjaiseksi.
-
- Kitisijä
Sulla on vaan piput mielessä. Joko olet löytänyt sisäisen pipusi? Onko sen nimi Mike? Käyräkö?Ann kirjoitti:Mike?silsis kirjoitti:pipunmyyjien nimillä
-
- Kitisijä
Kyllä ne kaikki sisälle eksyneet, on sieltä tiensä ulos löytäneet..silsis kirjoitti:Joko olet löytänyt sisäisen pipusi?
Runollista jopa.
-
- Kitisijä
Ja todellisuus kävi liian kovaksi kestää. Eikös sitä voi jo palstaa selailleessaan ja kirjoittaessaan pitää sellaista kohtuussordiinoa päällä, ettei tarvii tehdä irtiottoja.SingleMalt kirjoitti:Ryhähähä. Miten niin duunit ei ole napanneet. Sitä taitaa näköjään olla aika nostaa palstalta kytkintä, ennen kuin palkanmaksaja huomaa.
Pai. Taas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vielä parisen sataa viestiä, ja mää ylitän ensimmäisenä kityläisenä kymppitonnin. Mitä mä saan palkinnoks? Elämän vai bannia?
Jännityksellä odotan, millä nikillä Sinkkumasa tällä kertaa tulee takas.
Jännityksellä odotan, millä nikillä Sinkkumasa tällä kertaa tulee takas.
Yllätys -ja kannustuspalkintona voitas potkasta sut ulos palstalta, niin saisit muuta tekemistä (ja ehkä elämän)ninnithequeen kirjoitti:Vielä parisen sataa viestiä, ja mää ylitän ensimmäisenä kityläisenä kymppitonnin. Mitä mä saan palkinnoks? Elämän vai bannia?

Voisko ton homobadgerin bannata tältä foorumilta? Se jotain vittuilee tuolla ylipidon äksönit ketjussa ja vihjailee jotain että mulla olisi jotain tekemistä jonkun shrinkin penisketjun kanssa.
Tuu tasaselle saatana, äläkä siellä kitise, homo.
Tuu tasaselle saatana, äläkä siellä kitise, homo.
Miksei "kirjaa minut sisään automaattisesti" toimi nyt ollenkaan?
5 minuuttia pois koneelta ja heittää mut ulos. SubSilverillä se ei ole toiminut aikoihin ainakaan mun koneella, mutta nyt tökkii Redissäkin. Onko tähän ihan looginen selitys?
5 minuuttia pois koneelta ja heittää mut ulos. SubSilverillä se ei ole toiminut aikoihin ainakaan mun koneella, mutta nyt tökkii Redissäkin. Onko tähän ihan looginen selitys?
Mulle tulee sähköpostiin ilmoitus yksityisestä viestistä aina. Nyt tuli kuitenkin uudesta osoitteesta, nimittäin [email protected], josta ei ole ennen tullut. Ja ei, kyseinen yksityisviesti ei ollut aasilta. Ihmettelen vaan?
-
- Kitisijä
Muutinpa vain, siellä kun oli joku kity.kicks-ass.net - osoite aiemmin.ninnithequeen kirjoitti:Mulle tulee sähköpostiin ilmoitus yksityisestä viestistä aina. Nyt tuli kuitenkin uudesta osoitteesta, nimittäin [email protected], josta ei ole ennen tullut. Ja ei, kyseinen yksityisviesti ei ollut aasilta. Ihmettelen vaan?
Voisin varmaan laittaa jonkun [email protected]:n, ehkä se olisi parempi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.